Sii Polska w ze statusem legendy i tytułem Great Place To Work
Rezydująca w Olivia Business Centre firma Sii po raz szósty wyróżniona, jako najlepsze miejsce pracy. Triumf giganta IT dopełnia przyznany po raz pierwszy status Legendy.
Zdjęcia: https://1drv.ms/u/s!Ak6vnk2kpo84iMRYxZiXt4TO5QNN6Q?e=omlRMy
Rozwój Sii Polska w Olivia Business Centre jest historią inspirującego sukcesu. Wiodący dostawca usług IT, inżynieryjnych, digitalowych i Business Process Outsourcing (BPO) w Polsce działalność na Pomorzu rozpoczął w 2010 roku w liczącym 400 m2 biurze. Dynamika i skuteczność działania oparte na dbałości o pracowników spowodowały, że w ciągu 10 lat firma rozrastała się w ramach największego centrum biznesowego na Pomorzu i dziś trójmiejski oddział liczy niemal 1 000 pracowników, a biuro zajmuje powierzchnię ponad 10 000 metrów kwadratowych na ostatnich piętrach budynku Olivia Prime.
Tegoroczny sukces Sii jest dowodem na skuteczną politykę kadrową firmy. Po raz pierwszy tytuł Great Place to Work trafił do Sii Polska w 2015 roku, gdy w firmie pracowało 2 000 osób. W tym roku organizacja zdobyła go 6 raz z rzędu, zyskując uznanie zespołu, którego liczebność na przestrzeni ostatnich lat stale rośnie – dziś liczba ekspertów Sii przekroczyła 4 500.
– Tytuł Great Place to Work jest dla nas jedną z najważniejszych nagród, ponieważ pokazuje w sposób transparentny, co nasi pracownicy myślą o Sii Polska jako pracodawcy. Wszyscy możemy czuć się bardzo dumni, ponieważ przy tak szybkim tempie wzrostu atmosfera i duch zespołu pozostają świetne – mówi Gregoire Nitot, założyciel i prezes zarządu Sii Polska.
Przyznawane przez lata nagrody i status Legendy w ocenie opinii publicznej stały się synonimem stabilnego i przyjaznego miejsca pracy, którego biuro wciąż stanowi sensację i do tej pory nie ma odpowiednika w Polsce. Do dyspozycji pracowników oddano 9 prywatnych loggi, chętnie wykorzystywanych do pracy na leżaku w ciepłe dni. Alternatywą są 2 duże prywatne tarasy z widokiem na morze, z których pierwszy służy do wypoczynku, a drugi zlokalizowany przy głównej jadalni jest doskonałym miejscem na lunch. Odpowiedzią na oczekiwania pracowników jest wystrój inspirowany biophilic design, którego dopełnieniem są zjeżdżalnie i ścianki wspinaczkowe pomiędzy piętrami. Projekt przestrzeni autorstwa pracowni Design Anatomy z Olivia Business Centre w 2019 zdobył nagrodę w konkursie Office Star zwyciężając w kategorii „Najlepsza przestrzeń rekreacyjna w Polsce” oraz wyróżnienie dla „Najlepszego biura w Trójmieście”.
– Zdobyty 6-ty raz z rzędu tytuł jest powodem do dumy dla wszystkich naszych Power People! To my wszyscy tworzymy wspólnie naszą firmę, realizujemy misję, osiągamy cele i działamy na co dzień według kluczowych 14 wartości. Ta nagroda jest potwierdzeniem tego, że tak właśnie jest! Z drugiej strony jest też odpowiedzialnością i zobowiązaniem do dalszych starań i usprawniania konkretnych obszarów. Ale dzisiaj przede wszystkim świętujemy, chociaż online i na odległość, to jednak z radością i dumą w sercach – mówi Joanna Kucharska, CHRO w Sii Polska.
Tegoroczne wyniki badania Great Place to Work pokazują, że podjęte przez Sii Polska w poprzednich latach działania, takie jak uruchomienie Programu Sponsoringu Pasji, skupiającego się na działalności charytatywnej Sii Power Volunteers, czy umożliwiającej zmianę ścieżki kariery aplikacji Job Changer, obecnie wskazywane są przez pracowników jako najlepsze inicjatywy minionego roku. Kluczowym elementem badania Najlepszego Pracodawcy Roku są opinie pracowników, które stanowią 2/3 całkowitej oceny uwzględniającej 5 wymiarów: wiarygodności, szacunku, uczciwości, dumy i koleżeństwa. Tegoroczne wysokie wyniki pozwoliły firmie powtórzyć sukces z poprzednich lat, ponieważ aż 89% pracowników Sii Polska zadeklarowało, że ich firma jest świetnym miejscem pracy – tym samym o 2% poprawiając wynik z ubiegłego roku.
Bezpieczne przechowywanie danych klientów – wyzwania i rozwiązania dla właścicieli e-sklepów
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
Hakerzy łupią Polaków. Kradną pieniądze i konta w mediach społecznościowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Rekordowy przelew dla Polski z KPO. Część pieniędzy trafi na termomodernizację domów i mieszkań
Przed świętami Bożego Narodzenia do Polski wpłynął największy jak dotąd przelew unijnych pieniędzy – nieco ponad 40 mld zł z Krajowego Planu Odbudowy. Zgodnie z celami UE ponad 44 proc. tych środków zostanie przeznaczona na transformację energetyczną, w tym m.in. termomodernizację domów i mieszkań czy wymianę źródeł ciepła. Od początku tego roku na ten cel trafiło 3,75 mld zł z KPO, które sfinansowały program Czyste Powietrze.
Prawo
W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi
W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.