Silny&Salamon automatyzuje pakowanie w nowej fabryce Turck Automation Technology
Lawenda Public Relations
Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Silny&Salamon dostarcza maszyny, które zautomatyzują pakowanie w nowopowstałej fabryce Turck Automation Technology Sp. z o.o. w Lublinie. Wszystkie linie produkcyjne tworzone są tam od podstaw, a urządzenia Autobag, dzięki łatwości integracji, idealnie się w nie wpisują. Aktualnie kończony jest montaż trzeciego, tak więc maszyny już teraz pakują komponenty elektroniczne, powstałe na uruchomionych liniach.
Gdyńska spółka pozyskała nowego klienta, firmę Turck Automation Technology, jednego z liderów w automatyce przemysłowej, który oferuje rozwiązania do automatyzacji produkcji i procesu, takie jak m.in. czujniki, systemy fieldbus, connectivity, interfejsy HMI i systemy RFID. Nowa fabryka w Lublinie to ósmy zakład produkcyjny firmy na świecie, a pierwszy i jedyny w Europie, w którym będą wytwarzane produkty m.in. z rodziny komponentów Connectivity. Dobór lokalizacji jest wynikiem strategii, której celem jest zapewnienie elastyczności obsługi klientów w regionie.
Usprawnić produkcję i logistykę wewnątrzmagazynową
Dostarczane przez firmę Silny&Salamon maszyny pakujące usprawnią produkcję i logistykę wewnątrzmagazynową. Firma Turck Automation Technology zdecydowała się na ich wybór, przede wszystkim, ze względu na ich wydajność, stabilność i możliwość obsługi przez urządzenie gotowych worków z perforacją. Tomasz Porębski, technical manager z Turck Automation Technology oczekiwał, że nadruk na workach będzie realizowany na bieżąco, a worek, od razu po nadruku, zgrzewany. – Taki cykl pracy urządzenia, z uwagi na nasze założenia produkcyjne, jest bardzo dużym usprawnieniem. Nadruk etykiety bezpośrednio na worku ułatwia pracę i zdejmuje z operatorów dodatkową czynność. Poza tym, niewielkie gabaryty urządzeń Autobag pozwalają łatwo dopasować je do naszych linii produkcyjnych – dodaje.
Eksperci z Turck Automation Technology podkreślają również, że model Autobag 550, wyposażony w duży panel dotykowy, jest przyjazny dla użytkownika, a jego obsługa intuicyjna, więc wybór maszyn nie był trudny. Firma zdecydowała się na ich zakup już po 10 dniach, podczas których odbyły się nieodpłatne testy urządzeń w rzeczywistym środowisku pracy i dobór worków do pakowania. – Poza tym szkolenie przeprowadzone przez technika z Silny&Salamon było bardzo klarowne, dzięki czemu po rozpoczęciu użytkowania nie mieliśmy pytań odnośnie obsługi – podkreślił Tomasz Porębski.
Dla wyłącznego dystrybutora urządzeń, obsługa jednej z najważniejszych firm w automatyce przemysłowej to ważny krok w rozwoju biznesu. – Możliwość udziału w tworzeniu nowych linii produkcyjnych w fabryce Turck Automation Technology w Lublinie jest wyrazem zaufania i docenieniem kompetencji firmy w dostarczaniu rozwiązań, automatyzujących pakowanie. Jestem przekonany, że dzięki maszynom Autobag, światowego lidera - Automated Packaging Systems, możemy pomóc trwale zwiększyć wydajność procesów w wielu branżach – mówi Karol Szostak z firmy Silny&Salamon.
Urządzenia do pakowania w gotowe worki na rolce sprawdzą się m.in. w branży e-commerce, motoryzacyjnej, meblarskiej, przemyśle elektrotechnicznym czy farmaceutycznym. Ofertę dopełniają urządzenia do liczenia i ważenia drobnych elementów z dużą dokładnością i oryginalne, personalizowane, worki na rolce. W wirtualnym showroomie na stronie www.pakowanie.biz można zapoznać się z działaniem poszczególnych maszyn.
Specjaliści w optymalizacji pakowania
Firma Silny&Salamon dysponuje 30-letnim doświadczeniem w dostarczaniu rozwiązań, zwiększających bezpieczeństwo w transporcie i logistyce, oraz w automatyzacji procesów pakowania w wielu branżach.
Rozpoczęła działalność w 1989 roku jako mała rodzinna firma handlowa, której celem było wprowadzenie nowoczesnych sposobów pakowania, zamykania i zabezpieczania produktów. Dziś to sprawdzony partner w biznesie, zapewniający skuteczne rozwiązania w transporcie, logistyce i procesach produkcyjnych. Wielu klientów jest związanych z firmą ciągłą współpracą od wielu lat, należą do nich m.in.: Grupa Azoty, Carrefour, Poczta Polska czy Neuca.
Spółka znalazła się na liście Diamentów 2021 miesięcznika Forbes Polska, wśród firm wyróżniających się tempem rozwoju, z pozytywnym ratingiem wiarygodności i ryzyka współpracy, które jednocześnie mają wysoką płynność bieżącą i nie zalegają z płatnościami w ciągu ostatnich trzech lat.
Więcej informacji o firmie znajduje się na www.plomby.biz i www.pakowanie.biz oraz na profilach LinkedIn: Silny & Salamon Sp. z o.o. (profil główny) i Silny & Salamon - wyłączny dystrybutor APS Autobag.

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Rosnąca popularność wynajmu wózków widłowych. Koszty, dostępność i serwis decydują o wyborze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.