Komunikaty PR

Simple SA z nowym klientem...

2020-05-06  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dział Marketingu
Simple SA

ul. Bronisława Czecha 49/51
04-555 Warszawa
marketing|simple.com.pl| |marketing|simple.com.pl
tel.: (22) 812-58-98
https://simple.com.pl/

... Akademia Marynarki Wojennej zdecydowała się na wdrożenie systemu SIMPLE.EDU

Wraz z końcem kwietnia Simple – spółka notowana na GPW – podpisała kontrakt z Akademią Marynarki Wojennej w Gdyni na wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego. Realizacja umowy o wartości 2 091 000 zł brutto będzie przeprowadzona do końca lutego 2021 r.

Projekt obejmuje dostawę i wdrożenie systemu SIMPLE.ERP w zakresie następujących obszarów: finanse i księgowość, ewidencja majątku, zakupy i sprzedaż, zarządzanie projektami, zarządzanie majątkiem, gospodarka magazynowa i elektroniczny obieg dokumentów, budżetowanie, zamówienia publiczne, kadry i płace wraz z portalem pracowniczym oraz Controling (BI).

Programy, z których aktualnie korzystamy są przestarzałe, dlatego ogłosiliśmy przetarg na nowe systemy dla Akademii Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte. Wdrożenie nowoczesnych rozwiązań jest dla nas szansą na zwiększenie prestiżu oraz usprawnienie funkcjonowania i optymalizację pracy uczelni. Wierzymy, że zaimplementowanie narzędzia Simple pozwoli nam to uzyskać – szczególnie, że zaoferowane rozwiązanie spełnia oczekiwania, jakie postawiliśmy przed wykonawcami w procedurze przetargowej – mówi kwestor kmdr mgr Waldemar Mirucki, Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte w Gdyni.

Dodatkowo w ramach zawartej umowy Simple SA zrealizuje również integrację z systemem dziekanatowym autorstwa PCG Akademia i systemami uposażeń żołnierzy oraz będzie świadczyć usługi serwisowe dotyczące dostarczonego rozwiązania w okresie 36 miesięcy. 

Wdrożenie systemu SIMPLE.ERP jest kolejnym projektem, który realizujemy dla uczelni wyższych. Podpisana umowa umacnia nas w pozycji lidera jeśli chodzi o wybór Zintegrowanych Systemów Informatycznych dla placówek edukacyjnych, a wygranie przetargu ogłoszonego przez Akademię Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte jest kolejnym prestiżowym punktem w portfolio naszych realizacji – mówi Marcin Biniek, Key Account Manager Simple SA.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Simple SA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bezpieczne przechowywanie danych klientów – wyzwania i rozwiązania dla właścicieli e-sklepów Biuro prasowe
2024-12-23 | 09:00

Bezpieczne przechowywanie danych klientów – wyzwania i rozwiązania dla właścicieli e-sklepów

Bezpieczeństwo danych osobowych klientów to podstawa działalności każdego e-sklepu. Odpowiednie zabezpieczenia budują zaufanie, a zaniedbania mogą przynieść poważne konsekwencje.
IT i technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna
IT i technologie Hakerzy łupią Polaków. Kradną pieniądze i konta w mediach społecznościowych
2024-12-20 | 13:00

Hakerzy łupią Polaków. Kradną pieniądze i konta w mediach społecznościowych

30 proc. Polaków doświadczyło kradzieży lub próby wyłudzenia danych osobowych. W tej grupie do blisko połowy przypadków wykradzenia wrażliwych informacji przez

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.