Slodka ekspansja polskich gadżetów reklamowych postępuje
Agencja Od kuchni
Chodakowska 12
03-826 Warszawa
kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co| |kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co
+48 665 113 144
www.odkuchni.co
Choć od momentu wejścia Polski do Unii Europejskiej Slodkie eksportuje gadżety reklamowe do wszystkich państw członkowskich, to od teraz francuskojęzyczni klienci mogą liczyć na dodatkowe benefity. Slodkie rozwija swoją ofertę o profesjonalną obsługę w języku francuskim. To kolejny krok firmy w kierunku intensyfikacji rozwoju na rynku zachodnim.
Od 25 lat nieprzerwanie dostarcza wysokiej jakości brandowane słodycze do polskich i zagranicznych firm, obsługując dotychczas klientów w języku angielskim, niemieckim, ukraińskim i rosyjskim. Mowa o firmie Slodkie, polskim producencie brandowanych słodyczy reklamowych, który w jubileuszowym roku 25-lecia poszerzył ofertę o profesjonalną obsługę klientów francuskojęzycznych.
W Slodkie nie zwalniamy! Do wejścia z kompleksową ofertą oraz obsługą w języku francuskim przygotowywaliśmy się od wielu miesięcy. Przetłumaczenie obszernych katalogów, strony internetowej, jak i stworzenie zespołu odpowiadającego za współpracę z krajami francuskojęzycznymi było wymagające i czasochłonne. Cieszymy się, że nam się to udało i dziś nasi zachodni klienci mogą nie tylko – jak dotąd – kosztować słodyczy, ale również kompleksowo zapoznać się z całym asortymentem, a my możemy udzielić im bezpośredniej informacji w ich ojczystym języku. To podejście jest ważne w popularnym nurcie «convenience», czyli zapewnianiu większego komfortu Klientom, o czym tak dużo mówimy dziś w sektorze handlu – komentuje Anna Garmada, CEO firmy Slodkie.
Nieprzerwana od 2004 roku obecność produktów firmy Slodkie w kampaniach największych światowych marek to zasługa jakości, która od początku istnienia firmy była wpisana w jej charakter. Slodkie jako pierwsza marka w polskiej branży zdobyła globalny certyfikat bezpieczeństwa produkcji żywności BRC i IFS, co bezwzględnie stało się motorem do zwiększenia ekspansji na rynki zagraniczne. W tym roku, poza poszerzeniem oferty o francuskojęzyczną obsługę, Slodkie pojawiło się na międzynarodowych targach w Zatoce Perskiej czy w krajach bałtyckich. Przedstawiciele firmy wskazują, że w najbliższym czasie czeka ich jeszcze kilka dużych projektów, które z pewnością będą ważnymi zmianami zarówno z perspektywy ich dotychczasowych, jak i potencjalnych klientów.
Materiały w wersji francuskojęzycznej dostępne są na stronie internetowej www.slodkie.com.

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.