Komunikaty PR

Slodka ekspansja polskich gadżetów reklamowych postępuje

2022-11-07  |  10:00
Kontakt
Kaja Pomiankiewicz
Agencja Od kuchni

Chodakowska 12
03-826 Warszawa
kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co| |kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co
+48 665 113 144
www.odkuchni.co

Choć od momentu wejścia Polski do Unii Europejskiej Slodkie eksportuje gadżety reklamowe do wszystkich państw członkowskich, to od teraz francuskojęzyczni klienci mogą liczyć na dodatkowe benefity. Slodkie rozwija swoją ofertę o profesjonalną obsługę w języku francuskim. To kolejny krok firmy w kierunku intensyfikacji rozwoju na rynku  zachodnim.

Od 25 lat nieprzerwanie dostarcza wysokiej jakości brandowane słodycze do polskich i zagranicznych firm, obsługując dotychczas klientów w języku angielskim, niemieckim, ukraińskim i rosyjskim. Mowa o firmie Slodkie, polskim producencie brandowanych słodyczy reklamowych, który w jubileuszowym roku 25-lecia poszerzył ofertę o profesjonalną obsługę klientów francuskojęzycznych.

W Slodkie nie zwalniamy! Do wejścia z kompleksową ofertą oraz obsługą w języku francuskim przygotowywaliśmy się od wielu miesięcy. Przetłumaczenie obszernych katalogów, strony internetowej, jak i stworzenie zespołu odpowiadającego za współpracę z krajami francuskojęzycznymi było wymagające i czasochłonne. Cieszymy się, że nam się to udało i dziś nasi zachodni klienci mogą nie tylko – jak dotąd – kosztować słodyczy, ale również kompleksowo zapoznać się z całym asortymentem, a my możemy udzielić im bezpośredniej informacji w ich ojczystym języku. To podejście jest ważne w popularnym nurcie «convenience», czyli zapewnianiu większego komfortu Klientom, o czym tak dużo mówimy dziś w sektorze handlu – komentuje Anna Garmada, CEO firmy Slodkie.

Nieprzerwana od 2004 roku obecność produktów firmy Slodkie w kampaniach największych światowych marek to zasługa jakości, która od początku istnienia firmy była wpisana w jej charakter. Slodkie jako pierwsza marka w polskiej branży zdobyła globalny certyfikat bezpieczeństwa produkcji żywności BRC i IFS, co bezwzględnie stało się motorem do zwiększenia ekspansji na rynki zagraniczne. W tym roku, poza poszerzeniem oferty o francuskojęzyczną obsługę, Slodkie pojawiło się na międzynarodowych targach w Zatoce Perskiej czy w krajach bałtyckich. Przedstawiciele firmy wskazują, że w najbliższym czasie czeka ich jeszcze kilka dużych projektów, które z pewnością będą ważnymi zmianami zarówno z perspektywy ich dotychczasowych, jak i potencjalnych klientów.

Materiały w wersji francuskojęzycznej dostępne są na stronie internetowej www.slodkie.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Od kuchni
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni

Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.

Polityka

Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.

Infrastruktura

Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.