Słodkie orzeźwienie w Costa Coffee
Nowa Kampania Olimpijska w Costa Coffee oznacza tylko jedno - smakowite pozycje
w menu. Tym razem portfolio kawiarni zostało poszerzone o pyszny zestaw promocyjny składający się z dowolnie wybranej kawy klasycznej oraz bloku ciasteczkowego
z czekoladą lub maślanego z karmelem i czekoladą – to prawdziwie pyszny duet, którego warto skosztować!
Duet wyjątkowych smaków
Rozpływające się w ustach bloki deserowe od Costa Coffee niezwykle dobrze współgrają
z naturalną słodyczą mieszanki kawy Mocha Italia Signature Blend. Właśnie dlatego do menu kawiarni dołączył nowy zestaw promocyjny, który łączy niepowtarzalny charakter wybranego napoju klasycznego z rozpieszczającymi kubki smakowe słodkościami. Wśród propozycji kawowych, z których skomponować można swój wymarzony duet znajdziemy pełne charakteru Espresso, które jednym łykiem doda nam energii na cały dzień wyzwań. Z kolei dla poszukujących dłuższej chwili z kubkiem aromatycznej kawy, idealnie sprawdzi się Americano, a miłośnicy delikatniejszych smaków zachwyceni będą tradycyjnym, śniadaniowym Cappuccino oraz lekkim i mlecznym Latte. Jedną z ulubionych przez Gości kawowych opcji
w Costa Coffee jest wykończone aksamitną pianką Flat White - pozycja ta dostępna jest
w wersji letniej – na zimno oraz klasycznej na ciepło, a każda z nich swoim aromatem zachwyci nawet największych kawoszy. Corto z kolei, poprzez specjalny proces parzenia wydobywa
z kawy kuszące, czekoladowe nuty – idealnie łączące się z dostępnymi w zestawie słodkimi blokami.
Tu do wyboru mamy dwie nietuzinkowe propozycje od Costa Coffee. Blok ciasteczkowy
z czekoladą to połączenie mlecznej, rozpływającej się w ustach czekolady z niezwykle kruchym i pożywnym ciasteczkiem. Blok maślany z karmelem i czekoladą z kolei łączy trzy niezwykłe tekstury i smaki w całość, która współgra ze sobą perfekcyjnie, dostarczając przy tym naszym kubkom smakowym niepowtarzalnych wrażeń. Jak wyglądać będzie Twój zestaw?
Smak tam, gdzie jest potrzebny
Dobierz swoje ulubione smaki od Costa Coffee i ciesz się latem pełnym aromatu. Wszystkie wymienione produkty czekają na skosztowanie w najbliższej kawiarni.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.