Komunikaty PR

Słodkie orzeźwienie w Costa Coffee

2021-08-02  |  13:14
Biuro prasowe

Nowa Kampania Olimpijska w Costa Coffee oznacza tylko jedno - smakowite pozycje
w menu. Tym razem portfolio kawiarni zostało poszerzone o pyszny zestaw promocyjny składający się z dowolnie wybranej kawy klasycznej oraz bloku ciasteczkowego
z czekoladą lub maślanego z karmelem i czekoladą – to prawdziwie pyszny duet, którego warto skosztować!

Duet wyjątkowych smaków

Rozpływające się w ustach bloki deserowe od Costa Coffee niezwykle dobrze współgrają
z naturalną słodyczą mieszanki kawy Mocha Italia Signature Blend. Właśnie dlatego do menu kawiarni dołączył nowy zestaw promocyjny, który łączy niepowtarzalny charakter wybranego napoju klasycznego z rozpieszczającymi kubki smakowe słodkościami. Wśród propozycji kawowych, z których skomponować można swój wymarzony duet znajdziemy pełne charakteru Espresso, które jednym łykiem doda nam energii na cały dzień wyzwań. Z kolei dla poszukujących dłuższej chwili z kubkiem aromatycznej kawy, idealnie sprawdzi się Americano, a miłośnicy delikatniejszych smaków zachwyceni będą tradycyjnym, śniadaniowym Cappuccino oraz lekkim i mlecznym Latte. Jedną z ulubionych przez Gości kawowych opcji
w Costa Coffee jest wykończone aksamitną pianką Flat White - pozycja ta dostępna jest
w wersji letniej – na zimno oraz klasycznej na ciepło, a każda z nich swoim aromatem zachwyci nawet największych kawoszy. Corto z kolei, poprzez specjalny proces parzenia wydobywa
z kawy kuszące, czekoladowe nuty – idealnie łączące się z dostępnymi w zestawie słodkimi blokami.

Tu do wyboru mamy dwie nietuzinkowe propozycje od Costa Coffee. Blok ciasteczkowy
z czekoladą
to połączenie mlecznej, rozpływającej się w ustach czekolady z niezwykle kruchym i pożywnym ciasteczkiem. Blok maślany z karmelem i czekoladą z kolei łączy trzy niezwykłe tekstury i smaki w całość, która współgra ze sobą perfekcyjnie, dostarczając przy tym naszym kubkom smakowym niepowtarzalnych wrażeń. Jak wyglądać będzie Twój zestaw?

Smak tam, gdzie jest potrzebny

Dobierz swoje ulubione smaki od Costa Coffee i ciesz się latem pełnym aromatu. Wszystkie wymienione produkty czekają na skosztowanie w najbliższej kawiarni.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.