SM Mlekpol kulinarnie inspiruje w kolejnym sezonie „Doradcy Smaku”
Wiosenna edycja w świeżej odsłonie – z nową prowadzącą, pełną oryginalnych pomysłów i energii – Darią Ładochą. W każdym odcinku programu „Doradca Smaku” zachęci do gotowania poprzez łączenie nowych smaków oraz poszukiwanie ciekawych składników. W wybranych przepisach inspiracją do gotowania i własnych odkryć kulinarnych staną się produkty marek Łaciate, Mazurski Smak, Rolmlecz oraz Maślanka Mrągowska.
„Doradca smaku” to program kulinarny emitowany na antenie stacji telewizyjnej TVN. Codziennie od poniedziałku do czwartku o 20.10, w czasie wysokiej oglądalności, autorytet w sztuce kulinarnej – Daria Ładocha udowodni, że gotowanie jest przyjemne, proste i absolutnie dla każdego. Program dostarcza wielu inspiracji do rozwijania pasji kulinarnych. Skierowany jest do osób, które szukają nowoczesnych przepisów na ciekawe dania dla swoich bliskich.
W wybranych odcinkach zaprezentowane zostaną potrawy z zastosowaniem produktów SM Mlekpol, tworzonych z pasją i tradycją od ponad 40 lat.
Obecność SM Mlekpol w nowym sezonie „Doradcy Smaku” jest kontynuacją udanej długoletniej współpracy. Aktywne użycie produktów SM Mlekpol w czołowym programie kulinarnym w Polsce wpływa na budowę wizerunku marek w świadomości widzów. Program inspiruje zarówno do odkrywania znanych, czasami już zapomnianych przepisów, jak i do sięgania po nowe receptury z użyciem naszych produktów – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Wyroby SM Mlekpol będę lokowane w 14 odcinkach emitowanych w wiosennej ramówce stacji TVN od końca lutego do maja 2022. Emisje powtórkowe będzie można oglądać od maja do lipca. W okresie współpracy pojawi się także seria billboardów sponsorskich zapraszających na program z udziałem: sera Mascarpone, masła Łaciate, śmietanki UHT 18 % Łaciatej, Deserów z maślanką Mlekpol, produktów marki Mazurski Smak.
Życzymy miłego oglądania i zachęcamy do wspólnego gotowania.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.