Komunikaty PR

SM Mlekpol wspiera młodych kucharzy w 7. edycji programu MasterChef Junior

2022-03-04  |  10:00
Biuro prasowe

SM Mlekpol już po raz trzeci została partnerem popularnej produkcji TVN-u – programu MasterChef Junior. Już od 6 marca będziemy mogli oglądać najlepszych, młodych kucharzy, którzy spełnią swoje marzenia o gotowaniu pod okiem profesjonalistów, przygotowując dania także z wykorzystaniem produktów Mlekpolu. Nie zabraknie ciekawej rywalizacji i świetnej zabawy.

MasterChef Junior to dla młodych adeptów sztuki kulinarnej niezwykła podróż, w której muszą udowodnić, że potrafią sprostać nawet najtrudniejszym wyzwaniom – a wszystko to w przyjemnej atmosferze pełnej radości, wzajemnego szacunku i umiłowania do dobrego jedzenia.

Kucharze podczas udziału w programie będą korzystać z bogatej oferty SM Mlekpol, a wśród produktów znajdą się: ser Mascarpone, Śmietanki i Śmietany Łaciate, Sery żółte w plastrach (Gouda, Królewski z Kolna, Złoty Mazur, Salami), Maślanka Mrągowska naturalna, Mleko Łaciate oraz twaróg Mazurski Smak.

Program MasterChef Junior zachęca dzieci do rywalizacji i odkrywania talentów kulinarnych. Produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol będą istotnym elementem kulinarnej przygody najmłodszych. Życzymy wszystkim uczestnikom wielu wyzwań, ale przede wszystkim dobrej zabawy i sukcesów kulinarnych. A widzów zachęcamy do rozwijania umiejętności w gotowaniu, korzystając z prezentowanych przepisów – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Od 6 marca, przez 10 kolejnych tygodni, program będzie emitowany na antenie TVN w każdą niedzielę o 20:05 (w czasie najwyższej oglądalności) oraz na Playerze. Zdolni młodzi kucharze będą zmagać się z kulinarnymi wyzwaniami pod okiem jurorów i kulinarnych autorytetów w składzie: Anna Starmach, Michel Moran oraz nowy juror – Tomasz Jakubiak.
Życzymy przyjemnego (i smacznego) oglądania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.