SM Mlekpol wspiera obchody Światowego Dnia Mleka w Grajewie
Już 5 czerwca na terenie Centrum Tradycji Mleczarstwa – Muzeum Mleka w Grajewie odbędą się otwarte obchody Światowego Dnia Mleka. W świętowanie tego ważnego dnia włącza się również Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol.
Celem corocznej inicjatywy jest propagowanie i przybliżanie dziedzictwa polskiej branży mleczarskiej oraz budowanie świadomości nt. korzyści płynących ze spożywania produktów nabiałowych. Inicjatywa skierowana jest przede wszystkim do najmłodszych, którzy mogą uczestniczyć w atrakcjach przygotowanych przez organizatorów m.in. wytwarzaniu sera czy pokazie przygotowywania sękacza oraz mają szansę wziąć udział w zabawach i konkursach.
Misja edukowania młodego pokolenia, kształtowanie zdrowego trybu życia oraz właściwych nawyków żywieniowych to istotne elementy budujące codzienną pracę Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol.
„Nasza Spółdzielnia od wielu lat aktywnie angażuje się w inicjatywy, które pozwalają budować świadomość Polaków nt. walorów włączenia do codziennej diety wartościowych produktów nabiałowych. Dlatego naturalnie zaangażowaliśmy się w obchody tego dnia organizowane przez Centrum Tradycji Mleczarstwa – Muzeum Mleka w Grajewie i wspieramy Światowy Dzień Mleka. Zachęcamy wszystkich mieszkańców Grajewa i okolic do uczestnictwa w tym wydarzeniu. To doskonała możliwość, aby aktywnie i twórczo spędzić wolny czas oraz wypróbować wysokiej jakości produktów mleczarskich” – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
W ramach wsparcia Światowego Dnia Mleka Spółdzielnia Mleczarka Mlekpol przekaże produkty nabiałowe, które zostaną rozdane uczestnikom wydarzenia oraz nagrodzonym w konkursach przygotowanych przez organizatora.
Wydarzenie odbędzie się 5 czerwca w godz. 11-14 przed siedzibą Centrum Tradycji Mleczarstwa – Muzeum Mleczarstwa przy ul. Konstytucji 3 Maja 36 w Grajewie.
Serdecznie zapraszamy!

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Prawo
Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.
Konsument
Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.