Komunikaty PR

SM Mlekpol zdobywa trzy medale w Good Cheese 2020

2020-09-23  |  11:30
Biuro prasowe

Mlekpol zdobył złoty medal za waniliowy serek homogenizowany Rolmlecz, srebrny za serek śmietankowy Łaciaty z kurkami i brązowy za ser Edam w plastrach 100 g. To wyróżnienia, które potwierdzają wysoką jakość produktów,  które powstają ze świeżego, polskiego mleka, w zgodzie z tradycją i sprawdzoną recepturą.

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol zdobyła złoty medal w kategorii „Serek na deser” za waniliowy serek homogenizowany Rolmlecz. Marka ta jest obecna na polskim rynku od lat 70-tych XX wieku. Nagrodzony serek nazywany jest przez konsumentów „serkiem z krówką”. O jego wyjątkowym smaku decydują świeże surowce oraz nowoczesna technologia produkcji, która zapewnia bardzo krótki proces ich wytwarzania. Doceniany jest przede wszystkim za sprawdzoną, tradycyjną recepturę, smak i konsystencję. SM Mlekpol zdobył także srebrny medal w kategorii „Serek do smarowania” za serek śmietankowy Łaciaty z kurkami oraz brązowy medal za ser Edam 100 g w kategorii ser „Ready to go”, który swoją niewielką gramaturą i wygodnym opakowaniem zachowującym świeżość, odpowiada na potrzeby konsumentów.

Dziękujemy za docenienie naszych produktów, takie nagrody to dla nas jedno z najcenniejszych wyróżnień. Jako jeden z liderów branży mleczarskiej w Polsce czujemy się odpowiedzialni za to, by tworzone przez nas produkty cieszyły nie tylko smakiem, ale także jakością. Nasze sery wytwarzamy ze świeżego, polskiego mleka, dzięki czemu mamy pewność, że do konsumentów trafia produkt, który spełni ich oczekiwania. Jest to możliwe dzięki zaangażowaniu wszystkich pracowników Spółdzielni oraz rolników, którzy codziennie dostarczają do nas świeże mleko. Dzięki najlepszym surowcom i nowoczesnej technologii zapewniamy naszym produktom niezawodną jakość, czysty skład oraz naturalny smak – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

Nagrody w konkursie Good Cheese przyznawane są przez niezależną komisję przedstawicieli Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Szefów Kuchni i Cukierni. Jest to jedyne spotkanie serowarów i dostawców nowoczesnych technologii do produkcji sera w Polsce. Sery oceniają profesjonaliści, czyli kucharze i szefowie kuchni pod kątem przydatności na deskę serów, do sałatki, do wypieków, a także w kontekście walorów smakowych i wrażeń ogólnych. W konkursie startują najwięksi polscy producenci nabiału, jak również mniejsi rzemieślnicy. Eksperci smakują produktów bez znajomości ich nazwy handlowej oraz marki. Kryteria, jakimi kieruje się jury to przede wszystkim cechy organoleptyczne takie jak smak, zapach czy konsystencja.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.