Komunikaty PR

SM Mlekpol zdobywa trzy medale w Good Cheese 2020

2020-09-23  |  11:30
Biuro prasowe

Mlekpol zdobył złoty medal za waniliowy serek homogenizowany Rolmlecz, srebrny za serek śmietankowy Łaciaty z kurkami i brązowy za ser Edam w plastrach 100 g. To wyróżnienia, które potwierdzają wysoką jakość produktów,  które powstają ze świeżego, polskiego mleka, w zgodzie z tradycją i sprawdzoną recepturą.

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol zdobyła złoty medal w kategorii „Serek na deser” za waniliowy serek homogenizowany Rolmlecz. Marka ta jest obecna na polskim rynku od lat 70-tych XX wieku. Nagrodzony serek nazywany jest przez konsumentów „serkiem z krówką”. O jego wyjątkowym smaku decydują świeże surowce oraz nowoczesna technologia produkcji, która zapewnia bardzo krótki proces ich wytwarzania. Doceniany jest przede wszystkim za sprawdzoną, tradycyjną recepturę, smak i konsystencję. SM Mlekpol zdobył także srebrny medal w kategorii „Serek do smarowania” za serek śmietankowy Łaciaty z kurkami oraz brązowy medal za ser Edam 100 g w kategorii ser „Ready to go”, który swoją niewielką gramaturą i wygodnym opakowaniem zachowującym świeżość, odpowiada na potrzeby konsumentów.

Dziękujemy za docenienie naszych produktów, takie nagrody to dla nas jedno z najcenniejszych wyróżnień. Jako jeden z liderów branży mleczarskiej w Polsce czujemy się odpowiedzialni za to, by tworzone przez nas produkty cieszyły nie tylko smakiem, ale także jakością. Nasze sery wytwarzamy ze świeżego, polskiego mleka, dzięki czemu mamy pewność, że do konsumentów trafia produkt, który spełni ich oczekiwania. Jest to możliwe dzięki zaangażowaniu wszystkich pracowników Spółdzielni oraz rolników, którzy codziennie dostarczają do nas świeże mleko. Dzięki najlepszym surowcom i nowoczesnej technologii zapewniamy naszym produktom niezawodną jakość, czysty skład oraz naturalny smak – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

Nagrody w konkursie Good Cheese przyznawane są przez niezależną komisję przedstawicieli Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Szefów Kuchni i Cukierni. Jest to jedyne spotkanie serowarów i dostawców nowoczesnych technologii do produkcji sera w Polsce. Sery oceniają profesjonaliści, czyli kucharze i szefowie kuchni pod kątem przydatności na deskę serów, do sałatki, do wypieków, a także w kontekście walorów smakowych i wrażeń ogólnych. W konkursie startują najwięksi polscy producenci nabiału, jak również mniejsi rzemieślnicy. Eksperci smakują produktów bez znajomości ich nazwy handlowej oraz marki. Kryteria, jakimi kieruje się jury to przede wszystkim cechy organoleptyczne takie jak smak, zapach czy konsystencja.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.