Komunikaty PR

Smart Vegetables Innovations prowadzi intensywne działania komunikacyjne

2024-10-11  |  13:23
Biuro prasowe

Smart Vegetables Innovations (SVI), należąca do Grupy Green Holding spółka specjalizująca się w innowacyjnej produkcji sałat i ziół w systemie hydroponicznym, rozpoczęła działania komunikacyjne. Celem jest wzmocnienie wizerunku korporacyjnego oraz promocja marki Plant.Love, będącej częścią portfolio produktowego firmy. Inicjatywa ta następuje po rekordowym wzroście wolumenu sprzedaży w 2023 roku.

SVI zintensyfikowało swoje działania komunikacyjne, rozpoczynając kampanię w mediach własnych – na profilach w social mediach i nowoczesnej stronie internetowej – oraz w ramach media i stakeholders relations. Firma rozwija swoją obecność online, dążąc do zwiększenia świadomości marki i edukacji konsumentów na temat upraw hydroponicznych.

W 2023 roku SVI odnotowało rekordowy wzrost wolumenu sprzedaży, o 85% w porównaniu do roku poprzedzającego, dostarczając 7,4 mln sztuk produktów do sieci handlowych. Teraz przyszedł czas na budowanie silnego wizerunku wśród wszystkich grup docelowych.

Synergia na każdym polu

W zakresie komunikacji korporacyjnej SVI korzysta z usług agencji doradztwa strategicznego 24/7Communication, z którą współpracuje od lipca 2024 roku. Ta odpowiada za bieżące doradztwo strategiczne w kwestiach komunikacyjnych, media relations i monitoring mediów, a także doradztwo w zakresie relacji ze stakeholderami oraz merytoryczną organizację eventów. Do jej obowiązków należy również prowadzenie profilu firmy w serwisie LinkedIn, w tym przygotowywanie grafik, co realizuje 24/7Content Studio.

Równolegle prowadzone są działania produktowe, skupione na promocji marki Plant.Love w mediach społecznościowych. Profil marki jest obecny na Facebooku, Instagramie i TikToku, gdzie pod hasłem „Podlewaj, rwij, jedz" prezentowane są produkty oraz edukacyjne treści na temat hydroponiki i przedłużania świeżości ziół i sałat w domu. Za obsługę profili w social mediach, zarówno pod kątem merytoryki, jak i contentu graficznego odpowiada agencja The Lupo Concept.

Centralnym punktem strategii komunikacyjnej jest nowoczesna i interaktywna strona internetowa SVI, wyposażona w asystenta AI, funkcjonującego na modelu GPT. Witryna pełni funkcję platformy informacyjnej o produktach firmy, a także źródła wiedzy o innowacyjnych metodach uprawy, m.in. dzięki strefie eksperckiej w postaci bloga.

Działania komunikacyjne są prowadzone synergicznie, czego gwarancją jest m.in. unikatowy, estetyczny content graficzny wykorzystywany na wszystkich platformach.

Innowacje i edukacja w centrum uwagi

SVI kontynuuje również programy badawczo-rozwojowe, w tym niedawno zakończony projekt dotyczący technologii upraw sałaty o zmniejszonej ilości azotanów i azotynów, realizowany w ramach współpracy z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju (NCBR). Firma rozpoczęła także nowy projekt w ramach programu Nutritech.

Dzięki tym kompleksowym działaniom SVI dąży do umocnienia swojej pozycji jako lidera innowacji w zakresie hydroponiki w Polsce. Firma koncentruje się na dostarczaniu najwyższej jakości ziół i sałat, produkowanych z wyjątkową troską i odpowiedzialnością za zasoby środowiska, niezależnie od pory roku.

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/smart-vegetables-innovations/

TikTok: https://www.tiktok.com/@plantlove.official

Facebook: https://www.facebook.com/plantlove.official

Instagram: https://www.instagram.com/plantlove.official/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa

Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.