Komunikaty PR

Smart Vegetables Innovations prowadzi intensywne działania komunikacyjne

2024-10-11  |  13:23
Biuro prasowe

Smart Vegetables Innovations (SVI), należąca do Grupy Green Holding spółka specjalizująca się w innowacyjnej produkcji sałat i ziół w systemie hydroponicznym, rozpoczęła działania komunikacyjne. Celem jest wzmocnienie wizerunku korporacyjnego oraz promocja marki Plant.Love, będącej częścią portfolio produktowego firmy. Inicjatywa ta następuje po rekordowym wzroście wolumenu sprzedaży w 2023 roku.

SVI zintensyfikowało swoje działania komunikacyjne, rozpoczynając kampanię w mediach własnych – na profilach w social mediach i nowoczesnej stronie internetowej – oraz w ramach media i stakeholders relations. Firma rozwija swoją obecność online, dążąc do zwiększenia świadomości marki i edukacji konsumentów na temat upraw hydroponicznych.

W 2023 roku SVI odnotowało rekordowy wzrost wolumenu sprzedaży, o 85% w porównaniu do roku poprzedzającego, dostarczając 7,4 mln sztuk produktów do sieci handlowych. Teraz przyszedł czas na budowanie silnego wizerunku wśród wszystkich grup docelowych.

Synergia na każdym polu

W zakresie komunikacji korporacyjnej SVI korzysta z usług agencji doradztwa strategicznego 24/7Communication, z którą współpracuje od lipca 2024 roku. Ta odpowiada za bieżące doradztwo strategiczne w kwestiach komunikacyjnych, media relations i monitoring mediów, a także doradztwo w zakresie relacji ze stakeholderami oraz merytoryczną organizację eventów. Do jej obowiązków należy również prowadzenie profilu firmy w serwisie LinkedIn, w tym przygotowywanie grafik, co realizuje 24/7Content Studio.

Równolegle prowadzone są działania produktowe, skupione na promocji marki Plant.Love w mediach społecznościowych. Profil marki jest obecny na Facebooku, Instagramie i TikToku, gdzie pod hasłem „Podlewaj, rwij, jedz" prezentowane są produkty oraz edukacyjne treści na temat hydroponiki i przedłużania świeżości ziół i sałat w domu. Za obsługę profili w social mediach, zarówno pod kątem merytoryki, jak i contentu graficznego odpowiada agencja The Lupo Concept.

Centralnym punktem strategii komunikacyjnej jest nowoczesna i interaktywna strona internetowa SVI, wyposażona w asystenta AI, funkcjonującego na modelu GPT. Witryna pełni funkcję platformy informacyjnej o produktach firmy, a także źródła wiedzy o innowacyjnych metodach uprawy, m.in. dzięki strefie eksperckiej w postaci bloga.

Działania komunikacyjne są prowadzone synergicznie, czego gwarancją jest m.in. unikatowy, estetyczny content graficzny wykorzystywany na wszystkich platformach.

Innowacje i edukacja w centrum uwagi

SVI kontynuuje również programy badawczo-rozwojowe, w tym niedawno zakończony projekt dotyczący technologii upraw sałaty o zmniejszonej ilości azotanów i azotynów, realizowany w ramach współpracy z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju (NCBR). Firma rozpoczęła także nowy projekt w ramach programu Nutritech.

Dzięki tym kompleksowym działaniom SVI dąży do umocnienia swojej pozycji jako lidera innowacji w zakresie hydroponiki w Polsce. Firma koncentruje się na dostarczaniu najwyższej jakości ziół i sałat, produkowanych z wyjątkową troską i odpowiedzialnością za zasoby środowiska, niezależnie od pory roku.

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/smart-vegetables-innovations/

TikTok: https://www.tiktok.com/@plantlove.official

Facebook: https://www.facebook.com/plantlove.official

Instagram: https://www.instagram.com/plantlove.official/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.