Smartney i PayU nawiązują współpracę. Za zakupy zapłacisz wygodną pożyczką
Maciej Kikta
Smartney Grupa Oney S.A.
Krakowiaków 44
02-255 Warszawa
maciej.kikta|smartney.pl| |maciej.kikta|smartney.pl
512278645
www.smartney.pl
Smartney, innowacyjny fintech należący do francuskiej Grupy Oney Bank i PayU, jeden z liderów wśród operatorów płatności online w Polsce, zawarły umowę o współpracy. Dzięki temu klienci tysięcy sklepów internetowych, które udostępniają płatność za pośrednictwem PayU, będą mogli sfinansować swoje zakupy korzystając z wygodnej pożyczki od Smartney.
Od momentu wejścia na rynek w 2019 roku, Smartney konsekwentnie dostarcza swoim klientom mądre rozwiązania finansowe. Oferowane przez Smartney produkty niejednokrotnie wybierane były numerem 1 pod względem cen i korzyści, podczas gdy sam proces pożyczkowy należy niezmiennie do najnowocześniejszych i najszybszych na rynku finansowym. Współpraca z PayU to kolejny element konsekwentnie realizowanej strategii, mającej na celu zapewnienie omnichannel’owego dostępu do usług finansowych.
Tomasz Kacprzak, Commercial Director w Smartney, jest przekonany, że mimo pandemii to dobry moment na rozwój oferty: Wartość rynku e-commerce w Polsce po 2020 roku to ponad 83 miliardy złotych, według PWC*. To o ponad 15 miliardów więcej, niż przewidywały przedpandemiczne prognozy. Tak duża zmiana zachowań konsumentów w tak krótkim czasie jest całkowicie bezprecedensowa - dlatego tak ważne jest rozwijanie oferty finansowej w e-commerce, która odpowiada na obecne potrzeby i preferencje klientów. Przedsiębiorstwa finansowe, które z ekspansją czekają na lepsze czasy mogą pozostać na straconej pozycji.
Produkty finansowe oferowane przez Smartney za pośrednictwem PayU dostępne są nawet w kilka minut - po wypełnieniu krótkiego wniosku, do którego klient zostanie przekierowany w ramach wykonywania płatności i bez przerywania transakcji. Klienci mogą sfinansować zakupy nawet o wartości 20 000 złotych, a proces jest całkowicie online’owy. Smartney nie wymaga dostarczania żadnych dokumentów.
Minął czas firm samodzielnie zdobywających rynek. - Dodaje Kacprzak - Nowoczesny konsument wymaga od nas rozwiązań wygodnych, nowoczesnych i kompleksowo odpowiadających na jego potrzeby. Żadna firma nie jest mu w stanie ich dostarczyć w pojedynkę - dlatego fintechy łączą siły, proponując wspólne rozwiązania. Nasze partnerstwo z PayU jest idealnym przykładem takiej współpracy. My zapewniamy produkt, PayU platformę, dzięki której klient może z niego skorzystać. Bardzo nam pomaga to, jak silną i godną zaufania marką jest PayU i jak chętnie klienci korzystają z dostępnych na platformie rozwiązań.
PayU jest jednym z najbardziej dojrzałych fintechów w Polsce. Od początku naszej działalności celem, który nam przyświeca jest ułatwianie dokonywania transakcji pomiędzy sprzedającymi i kupującymi w internecie. Dzisiaj jednym z częstszych oczekiwań konsumentów kupujących online jest umożliwienie im rozłożenia płatności za zakupy na raty lub odroczenie płatności w czasie. Odpowiadając na te potrzeby rozwijamy platformę ratalną PayU między innymi o nowych partnerów pożyczkowych. Chcemy, aby każdy klient sklepu internetowego mógł zapłacić tak jak lubi czy też w danym momencie potrzebuje, a także, by nie umknęła mu żadna okazja zakupowa. Nawiązanie współpracy ze Smartney jest jednym z kroków, który pozwoli nam zrealizować to zadanie. – mówi Martyna Szczepaniak, Członek Zarządu PayU S.A. i Dyrektor Departamentu Usług Kredytowych na region EMEA.
Pandemia Covid-19 doprowadziła do bezprecedensowej zmiany przyzwyczajeń konsumentów. Szybki rozwój e-commerce sprawia, że właściciele sklepów oraz dostawcy usług walczą o klientów, oferując im coraz wygodniejsze i bezpieczniejsze rozwiązania. Smartney doskonale odpowiada na ich potrzeby, proponując pożyczki atrakcyjne cenowo, a przy tym dostępne szybko i przy minimum formalności.
***
*Wg raportu Analiza rynku ecommerce w Polsce 2021-2026: https://www.pwc.pl/pl/media/2021-02-09-analiza-pwc-prognoza-rozwoju-rynku-ecommerce-w-polsce.html
Więcej informacji:
- Maciej Kikta, Manager ds. Public Relations, Smartney, tel. 512 278 645, maciej.kikta@smartney.pl
Przyszłość profesji finansowej: wyniki najnowszego badania AICPA & CIMA
Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu
Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.