Komunikaty PR

Smartney i PayU nawiązują współpracę. Za zakupy zapłacisz wygodną pożyczką

2021-05-07  |  15:00
Kontakt

Maciej Kikta
Smartney Grupa Oney S.A.

Krakowiaków 44
02-255 Warszawa
maciej.kikta|smartney.pl| |maciej.kikta|smartney.pl
512278645
www.smartney.pl

Smartney, innowacyjny fintech należący do francuskiej Grupy Oney Bank i PayU, jeden z liderów wśród operatorów płatności online w Polsce, zawarły umowę o współpracy. Dzięki temu klienci tysięcy sklepów internetowych, które udostępniają płatność za pośrednictwem PayU, będą mogli sfinansować swoje zakupy korzystając z wygodnej pożyczki od Smartney. 

Od momentu wejścia na rynek w 2019 roku, Smartney konsekwentnie dostarcza swoim klientom mądre rozwiązania finansowe. Oferowane przez Smartney produkty niejednokrotnie wybierane były numerem 1 pod względem  cen i korzyści, podczas gdy sam proces pożyczkowy należy niezmiennie do najnowocześniejszych i najszybszych na rynku finansowym. Współpraca z PayU to kolejny element konsekwentnie realizowanej strategii, mającej na celu zapewnienie omnichannel’owego dostępu do usług finansowych.

Tomasz Kacprzak, Commercial Director w Smartney, jest przekonany, że mimo pandemii to dobry moment na rozwój oferty: Wartość rynku e-commerce w Polsce po 2020 roku to ponad 83 miliardy złotych, według PWC*. To o ponad 15 miliardów więcej, niż przewidywały przedpandemiczne prognozy. Tak duża zmiana zachowań konsumentów w tak krótkim czasie jest całkowicie bezprecedensowa - dlatego tak ważne jest rozwijanie oferty finansowej w e-commerce, która odpowiada na obecne potrzeby i preferencje klientów. Przedsiębiorstwa finansowe, które z ekspansją czekają na lepsze czasy mogą pozostać na straconej pozycji. 

Produkty finansowe oferowane przez Smartney za pośrednictwem PayU dostępne są nawet w kilka minut - po wypełnieniu krótkiego wniosku, do którego klient zostanie przekierowany w ramach wykonywania płatności i bez przerywania transakcji. Klienci mogą sfinansować zakupy nawet o wartości 20 000 złotych, a proces jest całkowicie online’owy. Smartney nie wymaga dostarczania żadnych  dokumentów. 

Minął czas firm samodzielnie zdobywających rynek. - Dodaje Kacprzak - Nowoczesny konsument wymaga od nas rozwiązań wygodnych, nowoczesnych i kompleksowo odpowiadających na jego potrzeby. Żadna firma nie jest mu w stanie ich dostarczyć w pojedynkę - dlatego fintechy łączą siły, proponując wspólne rozwiązania. Nasze partnerstwo z PayU jest idealnym przykładem takiej współpracy. My zapewniamy produkt, PayU platformę, dzięki której klient może z niego skorzystać. Bardzo nam pomaga to, jak silną i godną zaufania marką jest PayU i jak chętnie klienci korzystają z dostępnych na platformie rozwiązań. 

PayU jest jednym z najbardziej dojrzałych fintechów w Polsce. Od początku naszej działalności celem, który nam przyświeca jest ułatwianie dokonywania transakcji pomiędzy sprzedającymi i kupującymi w internecie. Dzisiaj jednym z częstszych oczekiwań konsumentów kupujących online jest umożliwienie im rozłożenia płatności za zakupy na raty lub odroczenie płatności w czasie. Odpowiadając na te potrzeby rozwijamy platformę ratalną PayU między innymi o nowych partnerów pożyczkowych. Chcemy, aby każdy klient sklepu internetowego mógł zapłacić tak jak lubi czy też w danym momencie potrzebuje, a także, by nie umknęła mu żadna okazja zakupowa. Nawiązanie współpracy ze Smartney jest jednym z kroków, który pozwoli nam zrealizować to zadanie. – mówi Martyna Szczepaniak, Członek Zarządu PayU S.A. i Dyrektor Departamentu Usług Kredytowych na region EMEA.

Pandemia Covid-19 doprowadziła do bezprecedensowej zmiany przyzwyczajeń konsumentów.  Szybki rozwój e-commerce sprawia, że właściciele sklepów oraz dostawcy usług walczą o klientów, oferując im coraz wygodniejsze i bezpieczniejsze rozwiązania. Smartney doskonale odpowiada na ich potrzeby, proponując pożyczki atrakcyjne cenowo, a przy tym dostępne szybko i przy minimum formalności. 

***

*Wg raportu Analiza rynku ecommerce w Polsce 2021-2026: https://www.pwc.pl/pl/media/2021-02-09-analiza-pwc-prognoza-rozwoju-rynku-ecommerce-w-polsce.html

Więcej informacji: 

  • Maciej Kikta, Manager ds. Public Relations, Smartney, tel. 512 278 645, maciej.kikta@smartney.pl
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Smartney Grupa Oney S.A.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Ceny ubezpieczeń spadły o 3% w pierwszym kwartale 2025 r. Biuro prasowe
2025-04-28 | 06:00

Ceny ubezpieczeń spadły o 3% w pierwszym kwartale 2025 r.

Ceny ubezpieczeń na świecie spadły średnio o 3% w pierwszym kwartale 2025 roku, po spadku o 2% w Q4 2024 r., co oznacza trzeci z rzędu kwartalny spadek po siedmiu
Finanse Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania?
2025-04-21 | 06:00

Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania?

Na polskim rynku finansowym pojawiają się coraz to nowsze możliwości pozyskiwania dodatkowych środków na różne cele. Wśród nich najpopularniejsze stają się pożyczki
Finanse BRAK ZDJĘCIA
2025-03-24 | 13:30

Walletto Fintech Poland i rozwój polskiego ekosystemu fintech

Polska scena fintechowa dynamicznie się rozwija, a lokalne firmy technologii finansowej coraz śmielej wkraczają na rynki międzynarodowe. Współpraca Walletto Fintech Poland z Fintech Poland otwiera nowe możliwości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.