Komunikaty PR

SOFTSWISS wspiera Różowy Październik – inicjatywę, która jednoczy pracowników

2024-10-21  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Daryna Mihdal
SmartContent

ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Do pobrania Komunikat ( 0.01 MB )

SOFTSWISS, międzynarodowa firma technologiczna z biurami w Warszawie i Poznaniu, po raz drugi wzięła udział w globalnej inicjatywie Pink October (Różowy Październik), której celem jest podnoszenie świadomości w zakresie tematyki związanej z profilaktyką raka piersi. Firma po raz kolejny podkreśliła zaangażowanie w zdrowie i dobre samopoczucie swoich pracowników, z których niemal połowa to kobiety.


Tegoroczny Różowy Październik w SOFTSWISS odbywa się pod hasłem „A Minute Today, a Future Ahead”. W ramach tej inicjatywy w biurach firmy przez cały miesiąc odbywają się wydarzenia podkreślające znaczenie wczesnej diagnostyki, która odgrywa kluczową rolę w walce z nowotworami. Przykładowo, pracowniczki mają możliwość poddania się dodatkowym badaniom lekarskim i wzięcia udziału w zajęciach mających na celu poprawę ich zdrowia fizycznego i psychicznego.


Kluczowym elementem kampanii był webinar „Jak komunikować się z osobą w trudnej sytuacji życiowej”, podczas którego ekspert udzielił uczestnikom praktycznych porad. Webinar ten został zorganizowany przez platformę Meclee, partnera programu zdrowia psychicznego SOFTSWISS, w ramach którego pracownicy mogą korzystać z płatnych konsultacji psychologicznych.


Jednym z najistotniejszych tegorocznych wydarzeń było również dołączenie SOFTSWISS do organizowanego od 2015 roku biegu online „Zawsze Pier(w)si”, czyli największego w Polsce wydarzenia sportowego wspierającego profilaktykę raka piersi. Pracownicy SOFTSWISS z różnych miast w Polsce, w tym z Warszawy, Poznania i Wrocławia, a także z innych krajów – od Gruzji po RPA – wspólnie wzięli udział w 5-kilometrowym biegu, promując znaczenie regularnych badań i troski o zdrowie. Środki zebrane dzięki rejestracji i zakupu pakietów startowych zostaną przekazane na projekty charytatywne związane z profilaktyką raka piersi.
 



„Udział w Różowym Październiku stał się w SOFTSWISS ważną tradycją. Aktywnie dbamy o zdrowie wszystkich naszych pracowników i wspieramy tę inicjatywę, aby dzielić się ważnymi informacjami zarówno wewnątrz firmy, jak i poza nią. Biorąc pod uwagę, że niemal połowa naszego zespołu to kobiety, uważamy promowanie profilaktyki raka piersi za szczególnie istotne. Jako firma ciesząca się uznaniem i wpływami w branży technologicznej, wykorzystujemy nasz głos, aby edukować i zwracać uwagę na ważne kwestie” – mówi Natalia Perkowska, Deputy Chief HR Officer w SOFTSWISS.



Wspieranie akcji Różowy Październik to tylko jeden z przykładów tego, jak firma tworzy komfortowe środowisko pracy dla swojego zespołu, dbając o jego zdrowie oraz dobre samopoczucie. Zaangażowanie SOFTSWISS zostało wyróżnione w tegorocznym konkursie SBC Awards, w którym firma otrzymała tytuł Pracodawcy Roku. Inicjatywy takie jak Różowy Październik nie tylko wzmacniają kulturę korporacyjną, ale także zachęcają pracowników do regularnej profilaktyki zdrowotnej. Już w przyszłym miesiącu SOFTSWISS dołączy także do inicjatywy Movember, tym razem skupiając się na szerzeniu świadomości na temat zdrowia psychicznego mężczyzn.

O firmie SOFTSWISS
SOFTSWISS to międzynarodowa firma technologiczna, będąca pionierem w tworzeniu rozwiązań kryptowalutowych dla rozrywki online, która w 2024 roku świętuje swoje 15-lecie. Główne oddziały przedsiębiorstwa znajdują się w Warszawie i Poznaniu, a także na Malcie i w Gruzji. Łączna liczba pracowników, w tym również pracujących zdalnie, to ponad 2000 osób, z czego ponad 600 pracuje w Polsce. W 2024 r. firma otrzymała certyfikat Great Place to Work® in Poland.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: SmartContent
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Test na HIV anonimowo i bezpłatnie w Nakle i Żninie Biuro prasowe
2024-11-14 | 13:00

Test na HIV anonimowo i bezpłatnie w Nakle i Żninie

Dzięki toruńskiej Fundacji Parasol testy na HIV, HCV i kiłę anonimowo, bezpłatnie i bez skierowania, a przede wszystkim wygodnie i na miejscu, można zrobić w mniejszych miastach
Zdrowie Mosznowładcy w Promenadzie! Wpadnij do centrum i przebadaj się za darmo!
2024-11-13 | 12:15

Mosznowładcy w Promenadzie! Wpadnij do centrum i przebadaj się za darmo!

Przebadaj się – bez wahania i bez wstydu! Spójrz na zdrowie po męsku i zakoleguj się z Mosznowładcami! To akcja dla mężczyzn takich jak ty, w ramach której masz
Zdrowie 14 listopada – Dzień Czystego Powietrza. Jak poprawić jakość powietrza
2024-11-13 | 10:06

14 listopada – Dzień Czystego Powietrza. Jak poprawić jakość powietrza

Smog to mieszanka zanieczyszczeń powietrza, która powstaje, gdy spaliny z samochodów i domowych kotłów   łączą się z wilgotnym powietrzem, tworząc

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Sieci handlowe oferują coraz więcej ryb ze zrównoważonych połowów. Lidl i Kaufland wśród liderów

W Polsce 11 sieci handlowych prowadzi sprzedaż ryb i owoców morza ze zrównoważonych połowów w swoich markach własnych​. Produkty z certyfikatem MSC znajdują się na półkach sklepowych w ponad 20 tys. lokalizacjach w kraju – zarówno w dużych marketach, jak i małych sklepach. Organizacja MSC opublikowała właśnie ranking sieci zaangażowanych w promocję zrównoważonych połowów. Na jego czele znalazły się Lidl, Kaufland, ALDI i Biedronka. Przedstawiciele MSC zwracają uwagę, że wciąż jest duży potencjał wzrostu.

Infrastruktura

Dane satelitarne wspomagają leśników. Pomagają przeciwdziałać pożarom oraz kradzieżom drewna

Na niskiej orbicie okołoziemskiej jest 10 tysięcy sztucznych satelitów i ciągle ich przybywa. W każdej sekundzie przesyłają na ziemię wiele cennych danych, które są wykorzystywane w różnych dziedzinach – meteorologii, telekomunikacji, transporcie, zarządzeniu kryzysowym czy badaniach naukowych. Są one także cennym narzędziem w rękach leśników. Dane pochodzące z orbity są wykorzystywane m.in. w ochronie przeciwpożarowej lasów, ale też pomagają w identyfikowaniu obszarów narażonych na działanie złodziei drewna.

Edukacja

Ubóstwo menstruacyjne wciąż jest problemem w Polsce. Nowy program MEN ma z nim walczyć

Menstruacja wciąż jest w Polsce tematem tabu. Co trzecia dziewczynka nie jest przygotowana na pierwszą miesiączkę, co oznacza, że w rodzinach rzadko rozmawia się na ten temat – wynika z badania przeprowadzonego dla Kulczyk Foundation w 2020 roku. Eksperci wskazują także na wciąż obecne ubóstwo menstruacyjne, na które składa się m.in. brak dostępu do podpasek czy tamponów, a także piętnowanie menstruacji. Nowy program resortu edukacji ma z tym zjawiskiem walczyć.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.