Sony nawiązało współpracę z AMERIA AG
Sony Professional Displays & Solutions nawiązało współpracę z liderem zintegrowanej kontroli gestów AMERIA AG w celu stworzenia rewolucyjnego rozwiązania bezdotykowego przeznaczonego do współpracy z każdym profesjonalnym modelem monitora Sony, w tym monitorami profesjonalnymi BRAVIA 4K i najnowszą generacją monitorów Crystal LED. Jako pierwsze kompletne rozwiązanie niewymagające szkła ochronnego, monitory Sony z technologią AMERIA Touchfree Solutions® łączą doskonałą jakość obrazu 4K z płynną obsługą gestów.
Partnerstwo jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na interaktywne wyświetlacze i Digital Signage w sektorach korporacyjnym, edukacyjnym, detalicznym, produkcyjnym i hotelarskim. Organizacje bardziej niż kiedykolwiek chcą wykorzystywać tę technologię do ułatwiania współpracy i tworzenia spersonalizowanych doświadczeń. Dzięki współpracy z AMERIA, obie firmy mogą zaspokoić potrzeby szerszej, bardziej wymagającej grupy klientów.
AMERIA to jedyne interaktywne rozwiązanie, które nie wymaga stosowania szkła ochronnego, przez co nie wpływa negatywnie na jakość obrazu i unikalną powłokę Deep Black Non-Glare firmy Sony. Integrując rozwiązania bezdotykowe AMERIA, użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych wyświetlaczy bez uszczerbku dla jasnych, kontrastowych ekranów Sony o bogatej kolorystyce i żywych szczegółach.
Po sukcesie pierwszego partnerstwa - i zgodnie z zaangażowaniem Sony w ciągłe innowacje i ulepszenia - Sony i AMERIA są teraz w stanie zaoferować rozwiązania AMERIA Touchfree dla każdego profesjonalnego monitora Sony.
"Biorąc pod uwagę fakt, że wśród naszych klientów rośnie zainteresowanie rozwiązaniami interaktywnymi, z radością witamy AMERIĘ jako partnera Sony", komentuje Thorsten Prsybyl, starszy menedżer ds. partnerstwa B2B w Sony Professional Displays and Solutions. "Piękno stworzonego przez nas rozwiązania polega na tym, że użytkownicy nie muszą iść na kompromis ani pod względem wrażeń, ani jakości obrazu. Rozwiązanie współpracuje z każdym profesjonalnym monitorem Sony, dzięki czemu klienci mają swobodę wyboru rozmiaru i modelu, który najlepiej pasuje do ich środowiska".
"Z naszej perspektywy Sony jest idealnym partnerem", dodał dr Johannes Tröger, starszy wiceprezes ds. strategii i rozwoju biznesu w firmie AMERIA. "Szukaliśmy dostawców sprzętu, którzy oferowaliby wyjątkową jakość ekranów, łatwą integrację oprogramowania i chęć współpracy w celu stworzenia ustandaryzowanej konfiguracji. Firma Sony zaoferowała nam to wszystko i jeszcze więcej. Skorzystaliśmy z szansy, by wspólnie wprowadzać innowacje i odegraliśmy kluczową rolę w przesuwaniu granic naszych możliwości".
![PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1330733366,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH
![Karty graficzne KFA2 z serii GeForce RTX 40 w promocyjnych cenach w x-kom. Nawet](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_510818511,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Karty graficzne KFA2 z serii GeForce RTX 40 w promocyjnych cenach w x-kom. Nawet
![Mobile work is a new black](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_490178263,w_248,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Mobile work is a new black
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Finanse
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pracownicy-1,w_274,_small.jpg)
Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne
W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.
Ochrona środowiska
Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa
![](https://www.newseria.pl/files/11111/wrembel-esg-foto,w_133,_small.jpg)
W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.
Transport
Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd
![](https://www.newseria.pl/files/11111/zdm-oswietlenie-foto,w_133,r_png,_small.png)
Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.