Sony nawiązało współpracę z AMERIA AG
Sony Professional Displays & Solutions nawiązało współpracę z liderem zintegrowanej kontroli gestów AMERIA AG w celu stworzenia rewolucyjnego rozwiązania bezdotykowego przeznaczonego do współpracy z każdym profesjonalnym modelem monitora Sony, w tym monitorami profesjonalnymi BRAVIA 4K i najnowszą generacją monitorów Crystal LED. Jako pierwsze kompletne rozwiązanie niewymagające szkła ochronnego, monitory Sony z technologią AMERIA Touchfree Solutions® łączą doskonałą jakość obrazu 4K z płynną obsługą gestów.
Partnerstwo jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na interaktywne wyświetlacze i Digital Signage w sektorach korporacyjnym, edukacyjnym, detalicznym, produkcyjnym i hotelarskim. Organizacje bardziej niż kiedykolwiek chcą wykorzystywać tę technologię do ułatwiania współpracy i tworzenia spersonalizowanych doświadczeń. Dzięki współpracy z AMERIA, obie firmy mogą zaspokoić potrzeby szerszej, bardziej wymagającej grupy klientów.
AMERIA to jedyne interaktywne rozwiązanie, które nie wymaga stosowania szkła ochronnego, przez co nie wpływa negatywnie na jakość obrazu i unikalną powłokę Deep Black Non-Glare firmy Sony. Integrując rozwiązania bezdotykowe AMERIA, użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych wyświetlaczy bez uszczerbku dla jasnych, kontrastowych ekranów Sony o bogatej kolorystyce i żywych szczegółach.
Po sukcesie pierwszego partnerstwa - i zgodnie z zaangażowaniem Sony w ciągłe innowacje i ulepszenia - Sony i AMERIA są teraz w stanie zaoferować rozwiązania AMERIA Touchfree dla każdego profesjonalnego monitora Sony.
"Biorąc pod uwagę fakt, że wśród naszych klientów rośnie zainteresowanie rozwiązaniami interaktywnymi, z radością witamy AMERIĘ jako partnera Sony", komentuje Thorsten Prsybyl, starszy menedżer ds. partnerstwa B2B w Sony Professional Displays and Solutions. "Piękno stworzonego przez nas rozwiązania polega na tym, że użytkownicy nie muszą iść na kompromis ani pod względem wrażeń, ani jakości obrazu. Rozwiązanie współpracuje z każdym profesjonalnym monitorem Sony, dzięki czemu klienci mają swobodę wyboru rozmiaru i modelu, który najlepiej pasuje do ich środowiska".
"Z naszej perspektywy Sony jest idealnym partnerem", dodał dr Johannes Tröger, starszy wiceprezes ds. strategii i rozwoju biznesu w firmie AMERIA. "Szukaliśmy dostawców sprzętu, którzy oferowaliby wyjątkową jakość ekranów, łatwą integrację oprogramowania i chęć współpracy w celu stworzenia ustandaryzowanej konfiguracji. Firma Sony zaoferowała nam to wszystko i jeszcze więcej. Skorzystaliśmy z szansy, by wspólnie wprowadzać innowacje i odegraliśmy kluczową rolę w przesuwaniu granic naszych możliwości".

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.