Sony przyspiesza rozwój dzięki rozszerzeniu globalnej sieci partnerów
Firma Sony ogłosiła dodanie 26 nowych członków, liderów branży do AV Alliance i sieci partnerów technologicznych. Ta stała ekspansja powiększa już istniejące portfolio ponad 40 organizacji z Europy i innych części świata. Sieć Sony AV Alliance Partner Network opiera się na strategicznych sojuszach, oferując kompatybilne rozwiązania programowe i sprzętowe, które zwiększają wartość, zgodność i swobodę twórczą linii monitorów profesjonalnych BRAVIA.
W 2023 r. firma Sony zawarła silne sojusze z wiodącymi organizacjami w trzech obszarach, w których obserwuje się szybki wzrost popytu na intuicyjne rozwiązania: Content Management, Remote Management i Unified Communications. Dzięki wzmocnionej globalnej sieci - Sony i jej partnerzy mogą zapewnić uproszczoną integrację i niższe koszty operacyjne organizacjom z branży korporacyjnej, edukacyjnej, opieki zdrowotnej i handlu detalicznego. Ponadto Sony będzie ściśle współpracować ze swoimi partnerami w celu wspierania inicjatyw na rzecz zrównoważonego rozwoju w sektorze AV.
Opracowana przez Sony technologia System-on-Chip (SoC) umożliwia partnerom szybką i łatwą integrację oprogramowania w celu uruchomienia dowolnej aplikacji digital signage na monitorach profesjonalnych BRAVIA, eliminując potrzebę zakupu dodatkowego urządzenia zewnętrznego. Zgodnie z misją Sony, by przyspieszyć inicjatywy na rzecz zrównoważonego rozwoju, wbudowany układ SoC znacznie zmniejsza zużycie energii, zapewniając dodatkowe korzyści partnerom i użytkownikom końcowym.
"Ciągły rozwój sieci partnerskiej odzwierciedla nasze zaangażowanie w promowanie współpracy, napędzanie innowacji i dbanie o naszych końcowych klientów . Dzięki ścisłej współpracy z wieloma organizacjami jesteśmy w stanie wzmocnić obecność na profesjonalnym rynku AV i nadal dostarczać najnowocześniejsze produkty i rozwiązania". Komentuje Thorsten Prsybyl, Senior B2B Partnership Manager, Sony Professional Displays and Solutions. "Sony jest zaangażowane w zwiększanie swojego udziału w rynku digital signage. Znajduje to odzwierciedlenie w rosnącej liczbie naszych partnerów w tym obszarze i nadal będzie dla nas głównym celem. Dzięki naszemu solidnemu i rozwijającemu się ekosystemowi partnerskiemu na tym rynku jesteśmy w stanie nadal zaspokajać szybko zmieniające się potrzeby branży".
"Nasza sieć partnerska jest nie tylko ważna dla dostarczania najwyższej jakości rozwiązań większej liczbie użytkowników końcowych, ale ma również kluczowe znaczenie dla naszej misji na rzecz bardziej zrównoważonej branży AV. Ważne jest dla nas, aby nasi partnerzy podzielali misję rozwijania inicjatyw środowiskowych i społecznych, ponieważ Sony przyspiesza działania w tym zakresie, począwszy od materiałów, które wybieramy przy tworzeniu produktów, aż po dostawę i pakowanie. Wierzymy, że silny, zjednoczony front z organizacjami z całej branży AV jest tym, co będzie napędzać szersze przyjęcie i priorytetowe traktowanie inicjatyw na rzecz zrównoważonego rozwoju", komentuje Rik Willemse, szef działu monitorów profesjonalnych i rozwiązań w Sony, "Będziemy ściśle współpracować, aby połączyć nasze zasoby, wiedzę i doświadczenie w celu zwiększenia znaczenia odpowiedzialności za środowisko w całej branży".
W 2024 r. firma Sony będzie kontynuować dynamiczny rozwój dzięki rozszerzeniu sojuszu partnerskiego w zakresie technologii AV. Rozwijający się ekosystem partnerów został zaprezentowany na stoisku Sony na targach ISE 2024. Sony demonstruje też zwiększone możliwości rozwiązań, w tym profesjonalne monitory BRAVIA 4K, ekosystem zarządzania miejscem pracy TEOS, serię Sony Crystal LED BH, a także zaawansowane wyświetlacze projekcyjne i nowe oprogramowanie do hybrydowych środowisk nauczania.
Do nowych partnerów Sony w 2023 r. należą:
- Partnerzy w zakresie oprogramowania do zarządzania treścią (CMS): AbleSign, Airtime, Airwave, AISS, Allsan, Cactus Signage, connectSignage, embed signage, GoBright, Intuiface, Ki-Wi Signage, Loop24, NordicScreen, SalesTV, SIGNAGELAB, Signagelive, Spectro:o, StratosMedia, Telelogos, Uniguest, Userful, Waapiti, Xibo
- Partnerzy w zakresie oprogramowania do zdalnego zarządzania (RMS): Atlona, Aurora Multimedia, Q-SYS

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy chcą uproszczenia kontroli celno-skarbowych i podatkowych. Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami
Poprawa relacji z fiskusem i urzędnikami przeprowadzającymi kontrole to jeden z najczęściej podnoszonych postulatów przez przedsiębiorców. W ramach deregulacji prowadzonej przez rząd domagają się oni większej współpracy i otwartości na wyjaśnienia ze strony organów podatkowych, jasnej interpretacji przepisów, partnerskiego traktowania oraz skrócenia procesu przedawnienia. Te zmiany mogłyby poprawić atmosferę i klimat dyskusji między przedsiębiorcami a rządem.
Bankowość
Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).
Handel
E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.