Komunikaty PR

Sony przyspiesza rozwój dzięki rozszerzeniu globalnej sieci partnerów

2023-01-31  |  13:00
Biuro prasowe

Firma Sony ogłosiła dodanie 26 nowych członków, liderów branży do AV Alliance i sieci partnerów technologicznych. Ta stała ekspansja powiększa już istniejące portfolio ponad 40 organizacji z Europy i innych części świata. Sieć Sony AV Alliance Partner Network opiera się na strategicznych sojuszach, oferując kompatybilne rozwiązania programowe i sprzętowe, które zwiększają wartość, zgodność i swobodę twórczą linii monitorów profesjonalnych BRAVIA.

W 2023 r. firma Sony zawarła silne sojusze z wiodącymi organizacjami w trzech obszarach, w których obserwuje się szybki wzrost popytu na intuicyjne rozwiązania: Content Management, Remote Management i Unified Communications. Dzięki wzmocnionej globalnej sieci  - Sony i jej partnerzy mogą zapewnić uproszczoną integrację i niższe koszty operacyjne organizacjom z branży korporacyjnej, edukacyjnej, opieki zdrowotnej i handlu detalicznego. Ponadto Sony będzie ściśle współpracować ze swoimi partnerami w celu wspierania inicjatyw na rzecz zrównoważonego rozwoju w sektorze AV.

Opracowana przez Sony technologia System-on-Chip (SoC) umożliwia partnerom szybką i łatwą integrację oprogramowania w celu uruchomienia dowolnej aplikacji digital signage na monitorach profesjonalnych BRAVIA, eliminując potrzebę zakupu dodatkowego urządzenia zewnętrznego. Zgodnie z misją Sony, by przyspieszyć inicjatywy na rzecz zrównoważonego rozwoju, wbudowany układ SoC znacznie zmniejsza zużycie energii, zapewniając dodatkowe korzyści partnerom i użytkownikom końcowym.

"Ciągły rozwój sieci partnerskiej odzwierciedla nasze zaangażowanie w promowanie współpracy, napędzanie innowacji i dbanie o naszych końcowych klientów . Dzięki ścisłej współpracy z wieloma organizacjami jesteśmy w stanie wzmocnić obecność na profesjonalnym rynku AV i nadal dostarczać najnowocześniejsze produkty i rozwiązania". Komentuje Thorsten Prsybyl, Senior B2B Partnership Manager, Sony Professional Displays and Solutions. "Sony jest zaangażowane w zwiększanie swojego udziału w rynku digital signage. Znajduje to odzwierciedlenie w rosnącej liczbie naszych partnerów w tym obszarze i nadal będzie dla nas głównym celem. Dzięki naszemu solidnemu i rozwijającemu się ekosystemowi partnerskiemu na tym rynku jesteśmy w stanie nadal zaspokajać szybko zmieniające się potrzeby branży".

"Nasza sieć partnerska jest nie tylko ważna dla dostarczania najwyższej jakości rozwiązań większej liczbie użytkowników końcowych, ale ma również kluczowe znaczenie dla naszej misji na rzecz bardziej zrównoważonej branży AV. Ważne jest dla nas, aby nasi partnerzy podzielali misję rozwijania inicjatyw środowiskowych i społecznych, ponieważ Sony przyspiesza działania w tym zakresie, począwszy od materiałów, które wybieramy przy tworzeniu produktów, aż po dostawę i pakowanie. Wierzymy, że silny, zjednoczony front z organizacjami z całej branży AV jest tym, co będzie napędzać szersze przyjęcie i priorytetowe traktowanie inicjatyw na rzecz zrównoważonego rozwoju", komentuje Rik Willemse, szef działu monitorów profesjonalnych i rozwiązań w Sony, "Będziemy ściśle współpracować, aby połączyć nasze zasoby, wiedzę i doświadczenie w celu zwiększenia znaczenia odpowiedzialności za środowisko w całej branży".

W 2024 r. firma Sony będzie kontynuować dynamiczny rozwój dzięki rozszerzeniu sojuszu partnerskiego w zakresie technologii AV. Rozwijający się ekosystem partnerów został zaprezentowany na stoisku Sony na targach ISE 2024. Sony demonstruje też zwiększone możliwości rozwiązań, w tym profesjonalne monitory BRAVIA 4K, ekosystem zarządzania miejscem pracy TEOS, serię Sony Crystal LED BH, a także zaawansowane wyświetlacze projekcyjne i nowe oprogramowanie do hybrydowych środowisk nauczania.

Do nowych partnerów Sony w 2023 r. należą:

  • Partnerzy w zakresie oprogramowania do zarządzania treścią (CMS): AbleSign, Airtime, Airwave, AISS, Allsan, Cactus Signage, connectSignage, embed signage, GoBright, Intuiface, Ki-Wi Signage, Loop24, NordicScreen, SalesTV, SIGNAGELAB, Signagelive, Spectro:o, StratosMedia, Telelogos, Uniguest, Userful, Waapiti, Xibo
  • Partnerzy w zakresie oprogramowania do zdalnego zarządzania (RMS): Atlona, Aurora Multimedia, Q-SYS
Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-24 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Bankowość

Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).

Handel

E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.