Sony wprowadza TEOS Lite
System TEOS firmy Sony służy do zarządzania urządzeniami i informacjami w biurze i jest dostępny od 2017 roku. Spotkał się z bardzo dobrym odbiorem. Wdrożono go już w ponad 450 organizacjach z 28 krajów. Do tej pory dostarczono ponad 12 000 licencji. System TEOS stanowi kompletny ekosystem złożony z wielu rozwiązań oszczędzających czas.
System TEOS zarządza wieloma aspektami środowiska pracy w firmie i może być dostosowany do wymagań każdego sektora i potrzeb pracowników. Nieustannie jest rozwijany i dostosowywany do potrzeb klientów dlatego cieszy się tak dużym zainteresowaniem. Dzięki nowym czujnikom, tabletom profesjonalnym, projektorom biurowym i monitorom profesjonalnym BRAVIA firma Sony oferuje najszerszy, kompleksowy wachlarz rozwiązań do zarządzania miejscami pracy w biurach i sektorze edukacyjnym
Nowe rozwiązanie – TEOS Lite – powstało dla mniejszych organizacji.
System TEOS ze wszystkimi funkcjami dobrze sprawdza się w dużych przedsiębiorstwach, ale wdrożenie tak dużego systemu w małych firmach może okazać się trudne. TEOS Lite został pomyślany jako plug&play. Założeniem jest wdrożenie, które będzie odbywać się przy wykorzystaniu smartfona jako narzędzia instalacyjnego, a więc w uproszczony sposób. Za pomocą telefonu podłączamy się do panelu klienta i odczytując QR kody wyświetlane w aplikacji zainstalowanej na urządzeniach - automatycznie dodajemy je do systemu, a one automatycznie pobierają sobie konfiguracje.
— Ponieważ wkraczamy w nowy etap rozwoju miejsc pracy i przyjmujemy za normę pracę asynchroniczną, firmy muszą inwestować w narzędzia, które pozwolą w pełni wykorzystywać potencjał pracowników. System TEOS pozostaje liderem w dziedzinie wspierania pracowników wracających do biur, a obecnie oferuje dodatkowe korzyści osobom pracującym zdalnie. Dzięki integracji TEOS Meet z dotychczasowym rozwiązaniem TEOS Connect mogliśmy udostępnić wiele nowych funkcji. Wprowadziliśmy również ulepszony interfejs użytkownika i zdalny dostęp, oddając całą kontrolę w ręce użytkowników. Teraz przyszedł czas na TEOS Lite, który pozwala nam wspierać małe firmy i początkujących przedsiębiorców we właściwym rozpoczęciu cyfrowej transformacji miejsc pracy. Oferujemy system produktów i rozwiązań umożliwiających pełne dostosowanie do rozmiaru i wymagań. — komentuje Thomas Issa, dyrektor ds. strategii i planowania rozwiązań TEOS w Sony Professional Displays & Solutions.
W ramach TEOS Lite dostępne są dwie funkcjonalności – rezerwacja sal oraz Digital Signage. Funkcja Digital Signage pozwala na skorzystanie z wielu gotowych szablonów, które można wypełnić treścią i zmieniać w zakresie tekstu, grafik, czy źródeł danych. Pliki możemy wgrywać z pamięci urządzenia lub z folderów z Dropbox i Google Drive. Jest to rozwiązanie w pełni chmurowe, kompatybilne z MS Office 365 i z MS Exchange. Jest zgodne z systemem Android i iOS
Rozwiązania systemu TEOS optymalizują podłączone urządzenia.
System TEOS pozwala zaoszczędzić czas, pieniądze i energię, a przy tym jest skalowalny i elastycznie można go dopasować do nowych potrzeb w miejscach pracy. W ramach rozwiązań jest m.in. TEOS Reception, TEOS Wayfinding czy TEOS Book. Jedną z najnowszych funkcji systemu jest niedawno wprowadzony TEOS Meet.
TEOS Meet zapewnia użytkownikom pełną kontrolę nad rezerwacjami, udostępnianiem i wspólną pracą, zarówno na miejscu, jak i zdalnie. Daje wgląd we wszystkie informacje o wyposażeniu i usługach w poszczególnych salach spotkań, na przykład o dostępności monitora BRAVIA lub projektora. Pozwala odpowiednio przygotować materiały do prezentacji i skrócić konfigurowanie sprzętu na początku spotkania. Umożliwia użytkownikom również pełną kontrolę nad salą, w tym sterowanie oświetleniem, roletami i temperaturą pomieszczenia.
Nowo zaprojektowany interfejs może zostać całkowicie dostosowany do preferencji użytkownika i informować o dostępnych miejscach w biurze - przed wyruszeniem do pracy, o miejscach parkingowych czy możliwości zamówienia napojów do sali konferencyjnej.
Wprowadzony w 2017 roku system Sony TEOS odegrał już fundamentalną rolę w procesach cyfrowej transformacji w ponad 450 podmiotach z 28 krajów, między innymi firm Coca-Cola, Siemens i Capgemini.
Fundacja Tech To The Rescue wesprze ponad 100 organizacji
Forum Sektora Kosmicznego 2024 już w czerwcu
Szpitale i przychodnie chronią zdrowie, ale nie chronią PESEL-i pacjentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.