Speedmail dla Getin Noble Bank
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
michal.zebik|goodonepr.pl| |michal.zebik|goodonepr.pl
796 996 253
www.goodonepr.pl
Getin Noble Bank będący na liście dziesięciu największych pod względem wielkości aktywów banków w Polsce dołączył do grona klientów spółki Speedmail. Prywatny operator pocztowy będzie w jego imieniu wysyłał kilkadziesiąt tysięcy przesyłek miesięcznie. Umowę podpisano na czas nieokreślony.
– Branża bankowo-finansowa stanowi największy, ok. 20 proc. udział w naszej strukturze sprzedaży. Razem z obszarami takimi jak telekomunikacja, administracja publiczna czy branża windykacyjna jest dziś jednym z kół zamachowych polskiego rynku pocztowego. Wśród naszych klientów znajdują się zarówno duże, międzynarodowe instytucje finansowe, jak i mniejsze, działające lokalnie banki spółdzielcze. Cieszymy się, że naszą ofertę docenił także Getin Noble Bank – mówi Janusz Konopka, prezes spółki Speedmail.
Umowę z bankiem spółka podpisała już w ubiegłym roku, a współpraca produkcyjna rozpoczęła się od grudnia. Speedmail będzie doręczał w imieniu Getin Noble Bank kilkadziesiąt tysięcy przesyłek nierejestrowanych miesięcznie.
– Do naszych klientów wysyłamy ponad 1 mln listów zwykłych rocznie. Część tej korespondencji nadajemy za pośrednictwem prywatnego operatora, który zaoferował nam najkorzystniejsze warunki. Na współpracę ze Speedmail zdecydowaliśmy się nie tylko ze względu na cenę, ale także z powodu wysokiej skuteczności w doręczaniu przesyłek. Bardzo ważne są dla nas raporty z realizacji usługi, dzięki czemu mamy pewność, że nasze listy docierają we właściwe miejsce – mówi Maciej Grabowski, kierownik zespołu raportowania operacyjnego Getin Noble Bank.
Speedmail to czołowy polski niezależny operator pocztowy. Firma doręcza przesyłki listowe i marketingowe poprzez sieć ponad 100 placówek zlokalizowanych w większości dużych i średnich miast kraju. W 2021 roku spółka pozyskała ponad 70 nowych nadawców masowych i zamknęła rok ponad 20-proc. wzrostem sprzedaży. Speedmail nieustannie poszerza swój zasięg populacyjny i terytorialny oraz zdobywa kolejnych klientów z branż takich jak m.in.: bankowość, telekomunikacja, administracja samorządowa oraz nadawców korespondencji marketingowej.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Możliwość pozyskiwania danych z ZUS i prowadzenia zdalnych kontroli. Państwową Inspekcję Pracy czeka szereg zmian
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter na bardziej doradczy, informacyjny i edukacyjny – wskazuje Główny Inspektor Pracy. Ta zmiana odpowiada na potrzeby procesu deregulacji prowadzonego przez rząd, który zresztą w pierwszym pakiecie uwzględnił ograniczenie liczby kontroli i ich czasu. Jednocześnie trwają prace nad wzmocnieniem PIP w ramach kamieni milowych przewidzianych w Krajowym Planie Odbudowy, w tym nadaniu jej uprawnień do przekształcania pozornych umów cywilnoprawnych w umowy o pracę.
Prawo
Mikro-, małe i średnie firmy liczą na lepszy dostęp do finansowania. To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego

Sektor MŚP stanowi 99 proc. firm w Polsce i odpowiada za prawie połowę polskiego PKB. Dlatego od jego rozwoju w dużej mierze uzależniony jest wzrost gospodarczy. Ekonomiści wskazują jednak, że poziom inwestycji jest zbyt niski, by budować silne podstawy rozwoju. Jak wskazuje Rzecznik MŚP, przedsiębiorcy liczą na lepszy dostęp do finansowania bankowego. Chodzi nie tylko o wsparcie inwestycji w kraju, lecz również w ekspansji zagranicznej.
Farmacja
E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.