SPIE i APA Group nawiązują strategiczną współpracę w celu zmniejszania zużycia e
SPIE i APA Group łączą siły, aby promować i wdrażać najnowsze rozwiązania z zakresu inteligentnej automatyki. Strategiczny sojusz ma na celu optymalizację zużycia energii w budynkach, osiedlach przemysłowych i środowiskach przemysłowych, aby zwiększać efektywność energetyczną i niwelować ślad CO2.
SPIE łączy swoje praktyczne doświadczenie w dziedzinie instalacji, realizacji, zarządzania i konserwacji z wysokiej jakości sprzętem i oprogramowaniem APA Group. Takie połączenie zapewnia optymalne skonfigurowanie instalacji w celu osiągnięcia możliwie najlepszych oszczędności energii i CO2.
Wspólna instalacja mierzy i wskazuje miejsca, gdzie znajduje się niepotrzebne zużycie energii w budynku. Ponieważ często nie można po prostu „wyłączyć” odbiorników, konieczne jest dostosowanie przepływu energii w instalacji. Pomagają w tym inteligentne systemy automatyzujące przepływ energii.
Jacco Saaman, dyrektor ds. rozwoju biznesu i innowacji w SPIE, jest pewny współpracy:
"Jakość pomiaru jest bardzo ważna. Dzięki produktom APA jesteśmy w stanie wykonać wysokiej jakości pomiary jakościowe. Momenty pomiarowe są tak blisko siebie, że otrzymujemy zwiększony przepływ informacji i możemy idealnie do tego dostosować instalację."
-
Artur Pollak,prezez zarządu APA Group, zdecydował o utworzeniu spółki APA Benelux w celu dalszej ekspansji w Europie. Dzięki dostawcy usług przemysłowych SPIE, APA jest w stanie zaoferować kompleksowe rozwiązania w krajach Beneluksu.
O SPIE Nederland
SPIE Nederland jest spółką zależną grupy SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i komunikacji. SPIE Nederland pomaga swoim klientom w projektowaniu, wdrażaniu, eksploatacji i utrzymaniu systemów sieciowych oraz instalacji energetycznych, infrastrukturalnych, przemysłowych i budowlanych.
Więcej: https://apagroup.prowly.com/164837-spie-i-apa-group-nawiazuja-strategiczna-wspolprace-w-celu-zmniejszania-zuzycia-energii

PGE i Ørsted udostępnią terminal instalacyjny T5 w Gdańsku dla projektu Ocean Winds

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.