Splash powiększa powierzchnię w Logistics Point Raszyn
Splash Sp. z o.o., dotychczasowy najemca Logistics Point Raszyn, działający na rynku handlu hurtowego sprzętem AGD, powiększył swoją powierzchnię najmu o dodatkowe 800 m2. Jednocześnie nastąpiło przedłużenie umowy najmu o kolejne 3 lata. Całkowita, wynajmowana przez Splash, powierzchnia magazynowa wynosi ponad 3.200 m2.
Logistics Point Raszyn to park przemysłowy zlokalizowany przy ul. Sokołowskiej 10 w Raszynie, na obrzeżach Warszawy. Nieruchomość składa się z 2 budynków, w ramach których oferuje magazyny o łącznej powierzchni GLA 31.000 m2. Jest dogodnie zlokalizowany w pobliżu zjazdu z drogi ekspresowej S8, zaledwie 12 km od centrum miasta.
- Logistics Point Raszyn to doskonała lokalizacja dla firm, które skupiają się głównie na obsłudze aglomeracji warszawskiej i doceniają bardzo dobre połączenie z miastem. W najbliższym czasie przewidujemy drobne modernizacje obiektu mające na celu poprawę komfortu użytkowania przez najemców. Park charakteryzuje bardzo dobry stan techniczny, a budynki, pomimo swojego wieku, spełniają większość wymagań stawianych obiektom magazynowym i lekkiemu przemysłowi – mówi Bożena Kaczanowska-Tajan, Asset Maneger Peakside Capital Advisors w Polsce.
Wśród najemców Logistics Point Raszyn znajdują się Hellmann, Iglotex, LaMakeup, Medicover, Splash i Stella Pack. Głównie są to firmy logistyczne, hurtownie oraz firmy z sektora e-commerce. Logistics Point Raszyn oferuje ostatnie wolne magazyny o powierzchni ok. 3.000 m2.
Logistics Point Raszyn, wraz z Logistics Point Piaseczno i City Point Targówek, wchodzi w skład portfela nieruchomości zakupionego przez Peakside oraz Partners Group na początku bieżącego roku. Po zakończonej modernizacji obiekty dostarczą na rynek ok. 150.000 m2 nowoczesnej powierzchni logistycznej.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.