Komunikaty PR

Spółka Saly uczestnikiem programu Microsoft for Startups Europe

2021-08-31  |  09:30
Biuro prasowe

Saly S.A., dostawca oprogramowania oraz właściciel platformy dla e-commerce B2B, został wybrany do programu Microsoft for Startups Europe, wspierającego perspektywiczne projekty software’owe w Europie. Zarząd Spółki podkreśla, że udział w programie oznacza wsparcie nie tylko w finansowaniu, ale także w zakresie technologii i marketingu. Zapewnia również dostęp do rozległej sieci partnerskiej Microsoft.

Microsoft for Startups to globalny program mający na celu wsparcie start-upów w rozwoju i skalowaniu ich biznesu. Inicjatywa zapewnienia najbardziej perspektywicznym przedsięwzięciom pomoc w rozwoju ich projektów w zakresie zaplecza technologicznego i doradztwa na najwyższym poziomie. Microsoft for Startups oferuje liczne korzyści dla każdego startupu, między innymi narzędzia Microsoft, dostęp do usług Azure, szkolenia, case studies, sesje biznesowe, bezcenne wskazówki rynkowe i wiele innych. Ponadto, dla firm, które spełniają określone kryteria kwalifikacyjne, przewidziane są dodatkowe benefity.

  • Saly, jako platforma e-commerce B2B to rozwiązanie z ogromnym potencjałem, które idealnie wpasowała się w potrzeby rynku i zwiększone zapotrzebowanie na rozwiązania w obszarze e-commerce. Benefity i know-how ze strony Microsoft pomogą nam m.in. w dostarczaniu naszym klientom jeszcze lepszych insightów sprzedażowych i analiz opartych o Machine Learning oraz zapewnią najwyższe standardy bezpieczeństwa i kolokacji danych  - mówi Sebastian Religa, CEO Saly S.A.

Dla klientów i partnerów Saly oznacza to pełne wykorzystanie technologii kryjącej się za Azure – produktów i usług w chmurze Microsoft. Nie tylko jeśli chodzi o kolokacje i bezpieczeństwo danych, ale również analizy w oparciu Machine Learning. Dodatkowo, Spółka będzie mogła wspierać naszych klientów w rozwoju ich sprzedaży B2B poza granicami Polski, dzięki możliwości uruchomienia dedykowanych instancji Saly w niemal każdym zakątku świata za pośrednictwem platformy chmurowej Azure.

  • Bardzo cieszymy się, że nasze rozwiązanie zostało dostrzeżone i docenione przez takiego lidera, a co najważniejsze, że możemy rozwijać się z jego mocną asystą technologiczną – dodaje Sebastian Religa.

Dzięki udziałowi w programie i płynącym z niego korzyściom, Saly zamierza wzmocnić swoją pozycję oraz dostarczać swoim klientom jeszcze lepsze narzędzie do sprzedaży b2b, które wyniesie ich sprzedaż i obsługę klientów biznesowych na wyższy poziom. W realizacji planów pomogą Spółce 3 mln zł pozyskane od Dawida Zielińskiego, założyciela oraz prezesa Columbus Energy.

Współpraca z Dawidem Zielińskim to pierwsza zewnętrzna inwestycja kapitałowa Saly S.A. Przez ostatnie 2 lata firma samodzielnie inwestowała w budowę i rozwój oprogramowania, pozyskując dużych klientów: m.in. polski ecommerce z elektroniką użytkową – Morele.net, francuskiego producenta rozwiązań smart home - Somfy, dostawcę oprogramowania i ładowarek do samochodów elektrycznych - Nexity czy czołowego producenta ochrony urządzeń mobilnych w Polsce - 3mk Protection.

  • Oprócz tak oczywistych trendów jak globalizacja i cyfryzacja, niebagatelną rolę odgrywają obecni decydenci procesów zakupowych B2B. Nasze pokolenie, zwane potocznie Millenialsami, odpowiada już za ponad 73% wszystkich decyzji. Jesteśmy przyzwyczajeni do UX i customer experience, które znamy ze swoich codziennych e-zakupów i tego samego oczekujemy od systemów B2B, na których pracujemy - dodaje Anna Arak-Stachacz, Członek Rady Nadzorczej Saly S.A.

Rozwiązanie Saly tworzy dla firm nowy kanał sprzedaży online oraz zapewnia niezbędne dane i analizy w celu maksymalizacji efektywności procesu sprzedaży B2B.

***

O Spółce:

Saly jest dostawcą oprogramowania dla e-commerce, które wspiera digitalizację procesów sprzedaży i obsługi klientów na rynku B2B. To nowoczesne oprogramowanie klasy enterprise, dostępne w chmurze w modelu SaaS, pozwala na wysoki poziom integracji z systemami klasy ERP czy WMS. Dla użytkowników końcowych Saly jest intuicyjnym narzędziem do składania zamówień online, a dla użytkowników administracyjnych (handlowców) narzędziem analitycznym. Dzięki rozbudowanemu modułowi Business Intelligence, dostarcza szczegółowych danych i predykcji odnośnie zachowań sprzedażowych klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.