Spółka Saly uczestnikiem programu Microsoft for Startups Europe
Saly S.A., dostawca oprogramowania oraz właściciel platformy dla e-commerce B2B, został wybrany do programu Microsoft for Startups Europe, wspierającego perspektywiczne projekty software’owe w Europie. Zarząd Spółki podkreśla, że udział w programie oznacza wsparcie nie tylko w finansowaniu, ale także w zakresie technologii i marketingu. Zapewnia również dostęp do rozległej sieci partnerskiej Microsoft.
Microsoft for Startups to globalny program mający na celu wsparcie start-upów w rozwoju i skalowaniu ich biznesu. Inicjatywa zapewnienia najbardziej perspektywicznym przedsięwzięciom pomoc w rozwoju ich projektów w zakresie zaplecza technologicznego i doradztwa na najwyższym poziomie. Microsoft for Startups oferuje liczne korzyści dla każdego startupu, między innymi narzędzia Microsoft, dostęp do usług Azure, szkolenia, case studies, sesje biznesowe, bezcenne wskazówki rynkowe i wiele innych. Ponadto, dla firm, które spełniają określone kryteria kwalifikacyjne, przewidziane są dodatkowe benefity.
- Saly, jako platforma e-commerce B2B to rozwiązanie z ogromnym potencjałem, które idealnie wpasowała się w potrzeby rynku i zwiększone zapotrzebowanie na rozwiązania w obszarze e-commerce. Benefity i know-how ze strony Microsoft pomogą nam m.in. w dostarczaniu naszym klientom jeszcze lepszych insightów sprzedażowych i analiz opartych o Machine Learning oraz zapewnią najwyższe standardy bezpieczeństwa i kolokacji danych - mówi Sebastian Religa, CEO Saly S.A.
Dla klientów i partnerów Saly oznacza to pełne wykorzystanie technologii kryjącej się za Azure – produktów i usług w chmurze Microsoft. Nie tylko jeśli chodzi o kolokacje i bezpieczeństwo danych, ale również analizy w oparciu Machine Learning. Dodatkowo, Spółka będzie mogła wspierać naszych klientów w rozwoju ich sprzedaży B2B poza granicami Polski, dzięki możliwości uruchomienia dedykowanych instancji Saly w niemal każdym zakątku świata za pośrednictwem platformy chmurowej Azure.
- Bardzo cieszymy się, że nasze rozwiązanie zostało dostrzeżone i docenione przez takiego lidera, a co najważniejsze, że możemy rozwijać się z jego mocną asystą technologiczną – dodaje Sebastian Religa.
Dzięki udziałowi w programie i płynącym z niego korzyściom, Saly zamierza wzmocnić swoją pozycję oraz dostarczać swoim klientom jeszcze lepsze narzędzie do sprzedaży b2b, które wyniesie ich sprzedaż i obsługę klientów biznesowych na wyższy poziom. W realizacji planów pomogą Spółce 3 mln zł pozyskane od Dawida Zielińskiego, założyciela oraz prezesa Columbus Energy.
Współpraca z Dawidem Zielińskim to pierwsza zewnętrzna inwestycja kapitałowa Saly S.A. Przez ostatnie 2 lata firma samodzielnie inwestowała w budowę i rozwój oprogramowania, pozyskując dużych klientów: m.in. polski ecommerce z elektroniką użytkową – Morele.net, francuskiego producenta rozwiązań smart home - Somfy, dostawcę oprogramowania i ładowarek do samochodów elektrycznych - Nexity czy czołowego producenta ochrony urządzeń mobilnych w Polsce - 3mk Protection.
- Oprócz tak oczywistych trendów jak globalizacja i cyfryzacja, niebagatelną rolę odgrywają obecni decydenci procesów zakupowych B2B. Nasze pokolenie, zwane potocznie Millenialsami, odpowiada już za ponad 73% wszystkich decyzji. Jesteśmy przyzwyczajeni do UX i customer experience, które znamy ze swoich codziennych e-zakupów i tego samego oczekujemy od systemów B2B, na których pracujemy - dodaje Anna Arak-Stachacz, Członek Rady Nadzorczej Saly S.A.
Rozwiązanie Saly tworzy dla firm nowy kanał sprzedaży online oraz zapewnia niezbędne dane i analizy w celu maksymalizacji efektywności procesu sprzedaży B2B.
***
O Spółce:
Saly jest dostawcą oprogramowania dla e-commerce, które wspiera digitalizację procesów sprzedaży i obsługi klientów na rynku B2B. To nowoczesne oprogramowanie klasy enterprise, dostępne w chmurze w modelu SaaS, pozwala na wysoki poziom integracji z systemami klasy ERP czy WMS. Dla użytkowników końcowych Saly jest intuicyjnym narzędziem do składania zamówień online, a dla użytkowników administracyjnych (handlowców) narzędziem analitycznym. Dzięki rozbudowanemu modułowi Business Intelligence, dostarcza szczegółowych danych i predykcji odnośnie zachowań sprzedażowych klientów.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.