Komunikaty PR

80. Tour de Pologne zabezpieczany przez Grupę Impel. Zdradzamy szczegóły jubileu

2023-07-18  |  10:56
Biuro prasowe
Do pobrania Press ( 0.3 MB )

Tour de Pologne ze względu na swoją skalę i status ważnej międzynarodowej imprezy sportowej to ogromne przedsięwzięcie logistyczne. Od 30 lat jego organizacją zajmuje się Lang Team, z legendarnym mistrzem kolarskim, Czesławem Langiem w roli dyrektora wyścigu. Organizator Tour de Pologne współpracuje z Grupą Impel, która co roku zabezpiecza mety wszystkich siedmiu etapów wyścigu. Impel zapewnia także bezpieczeństwo zawodnikom zakwaterowanym w hotelach na trasie wyścigu, a także ochrania parkingi z busami, wozami transmisyjnymi oraz pojazdami transportującymi sprzęt kolarski.

80. Tour de Pologne to będzie wyjątkowe, historyczne wydarzenie. Zapewnienie bezpieczeństwa podczas wyścigu, a w szczególności zabezpieczenie linii mety jest bardzo istotne. Z tego powodu kontynuujemy współpracę z Grupą Impel, która podczas trzynastu edycji Tour de Pologne 80 razy chroniła metę wyścigu i dbała o bezpieczeństwo – mówi Czesław Lang, dyrektor wyścigu Tour de Pologne.

Organizator wyścigu w połowie czerwca ogłosił tegoroczną trasę Tour de Pologne, która tym razem przebiega przez zachodnią i południową Polskę. Wyścig rozpocznie się 29 lipca w Poznaniu, a zakończy na krakowskich Błoniach 4 sierpnia. Na zawodników czekają m.in.: ponad 200 km odcinek na trasie Leszno – Karpacz, odcinki górskie, a także indywidualna jazda na czas w Katowicach.

Jak podkreśla Janusz Pniak z Grupy Impel, jeden z koordynatorów ds. bezpieczeństwa wyścigu - Nowa trasa to nowe wyzwania w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa Tour de Pologne. Każda edycja oznacza dla nas ogrom pracy nie tylko tej operacyjnej, w czasie samego wyścigu, ale również pracy związanej z planowaniem zabezpieczenia tego wydarzenia. W tym roku, podobnie jak dwa lata temu, oprócz ochrony mety każdego z odcinków jesteśmy odpowiedzialni również za całą dokumentację związaną ze zmianą organizacji ruchu w Katowicach, czyli w miejscu, gdzie odbędzie się etap indywidualnej jazdy na czas.

Jednocześnie wraz ze startem jubileuszowej edycji kolarskiego wyścigu Tour de Pologne, Grupa Impel wspólnie z partnerami i pod patronatem Tour de Pologne wystartuje z pro-ekologiczną akcją, w której kibice siłą swoich mięśni będą wytwarzać energię podczas treningów w wybranych siłowniach i klubach fitness. Każdy uczestnik, dzięki pobraniu specjalnej aplikacji WATA na swój telefon, będzie mógł zmierzyć ilość wytworzonej energii elektrycznej podczas np. jazdy na rowerach treningowych, czy innych wybranych sprzętach cardio. Dla najbardziej aktywnych organizatorzy przewidują upominki. Akcja realizowana będzie w 12 miastach w Polsce w ramach kampanii „To nas kręci”. W ubiegłym roku w ramach tej kampanii Impel zorganizował Kino Rowerowe. Patronat nad projektem objął m.in. Lang Team. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie tonaskreci.com 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024 Biuro prasowe
2024-04-29 | 17:00

CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024

Grupa CMA CGM i CEVA Logistics, jej spółka zależna, zostały oficjalnym partnerem logistycznym Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich Paryż 2024. Współpracując od lutego 2023
Sport Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS
2024-04-24 | 11:00

Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS

SOFTSWISS, światowy ekspert w dziedzinie technologii, posiadający kluczowe centra rozwoju w Polsce, z dumą ogłasza, że legenda wyścigów Rubens Barrichello został mianowany dyrektorem
Sport Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
2024-04-17 | 11:00

Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race

ALL4Kids to dobroczynna platforma utworzona z inicjatywy Rothschild & Co, która już od kilku lat jednoczy kilkadziesiąt firm i setki pracowników - we wspólnym pomaganiu.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.