Adam Małysz na wydarzeniu w Tesco w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi"!
Już jutro w krakowskim Tesco odbędzie się niezwykłe wydarzenie, będące elementem kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, z atrakcjami dla całej rodziny! W roli gościa specjalnego pojawi się na nim jeden z ulubionych sportowców Polaków – Adam Małysz. Konsumentów czeka moc słodkich upominków oraz niezwykła strefa z grą VR pozwalająca na oddawanie skoków narciarskich w wirtualnej rzeczywistości!
Skacz jak Adam Małysz!
Wyjątkowa strefa Milka stanie w pasażu krakowskiej galerii Tesco przy ulicy Kapelanka 54. Na gości czekać będą angażujące zabawy, konkursy i upominki oraz wyjątkowa gra VR przenosząca uczestników na skocznię narciarską. Atrakcje dla całej rodziny będą dostępne w godzinach otwarcia sklepu (11:00-20:00), a momentem kulminacyjnym będzie pojawienie się Adama Małysza o godz. 17:00.
Udział Adama Małysza w wydarzeniu związany jest z objęciem przez niego nowej funkcji w ramach strategicznej współpracy z marką Milka. Uwielbiany przez Polaków sportowiec został opiekunem inicjatywy „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”, której celem jest wspieranie przyszłych mistrzów na początku ich wymagającej drogi na szczyt. Program jest elementem długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, w ramach której marka kontynuuje m.in. nawiązaną w ubiegłym roku współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim i sponsoring Kadry A, a także szereg akcji promocyjnych i konkursów konsumenckich.
Kampania „Milka. Sercem z Naszymi”
Kampania pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”, która wystartowała wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020, cieszy się silnym wsparciem 360 stopni. Materiały z wizerunkiem polskiej Kadry A można zobaczyć w telewizji, digitalu oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce. Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie Milka w zakładce sponsoring.
Za operacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe odpowiada agencja event-factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, produkcję spotu – dom produkcyjny Truskavka. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshire. Za obsługę loterii oraz przygotowanie materiałów graficznych odpowiada IQ Marketing. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.