Komunikaty PR

Anthony Joshua ambasadorem marki kosmetycznej

2024-06-04  |  11:00
Biuro prasowe

Po ostatnim zwycięskim powrocie na ring Anthony Joshua dał się dostrzec nie tylko w świecie sportu. Bokser został ambasadorem perfum Titanium od szwajcarskiej marki kosmetycznej premium Gisada.

Mistrz świata International Boxing Federation, World Boxing Organization Anthony Joshua (28 zwycięstwa - 3 porażki, 25 wygranych przez nokaut), po zwycięskiej walce 8 marca z Francisem Ngannou, zakończonej imponującym nokautem w drugiej rundzie, na ring powróci we wrześniu. 35-letni bokser z Wielkiej Brytanii ma na swoim koncie olimpijskie złoto w kategorii wagi superciężkiej. W kwietniu 2024 r. dołączył natomiast do ambasadorów szwajcarskiej marki Gisada, stając się twarzą najnowszego zapachu Titanium. 

Anthony Joshua ambasadorem Titanium

Anthony Joshua jest prawdziwym championem zarówno na ringu, jak i poza nim. Wyróżnia się siłą, determinacją i niezłomnością, które świetnie wpisują się w założenia odnośnie do nowego zapachu Titanium. Otóż marka Gisada wierzy, że ważny jest nie tylko sam cel podróży, ale również decyzje, których dokonujemy po drodze do sukcesu. Perfumy Titanium to zatem nie tylko wybór zapachu. Mają oddawać styl życia mistrzów. 

Titanium: zapach sukcesu

Nowa propozycja od marki Gisada to perfumy, które nie ujawniają swoich wszystkich atutów od razu. Na pierwszy plan wybijają się różowy pieprz i artemizja, a następnie szałwia i kardamon. Gdy zapach osiądzie, wyczuwalne stają się nuty drzewa cedrowego, drzewa sandałowego, skóry i odrobina cynamonu. W miarę upływu czasu Titanium ujawnia swoją pełną złożoność. Otula komfortową mieszanką irysa, wanilii, tonki i balsamu jodłowego. Pozostawia niezatarte wrażenie, podobnie jak mężczyzna wierny swoim ideałom. To zapach dla tych, którzy stawiają czoła wyzwaniom.  

Kompozycja zawiera następujące nuty: 

  • GŁOWY: różowy pieprz, artemizja, szałwia, kardamon

  • SERCA: lawenda, drzewo cedrowe, skóra, cynamon, drzewo sandałowe

  • BAZY: irys, wanilia, tonka, paczula, balsam jodłowy

Marka Gisada dostępna jest na https://douglas.pl 

Więcej na https://gisada.com/ 

***

Gisada to szwajcarska marka kosmetyków premium, założona przez dwóch braci w Zurychu w 2013 r., którzy pragnęli wyrazić swoją fascynację perfumami w nowy sposób, współpracując z renomowanymi producentami z jasną wizją. Marka narodziła się wraz ze stworzeniem perfum Gisada Uomo i Gisada Donna. Dziś znana jest z nowoczesnej elegancji połączonej ze szwajcarską jakością i wysokimi standardami produkcji, o czym świadczy chociażby o wiele większa niż zwykle zawartość olejku zapachowego w perfumach Gisady.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę! Biuro prasowe
2024-12-27 | 18:00

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

W poprzednim sezonie (2023/2024) ośrodek Beskid Sport Arena otwarł się już 2 grudnia, natomiast w tym roku trzeba było poczekać trochę dłużej. Wszystko jednak wskazuje na to, że
Sport Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
2024-12-09 | 01:00

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

To już pewne – na polu golfowym Rosa odbędzie się kolejny turniej z cyklu Challenge Tour.  Oficjalny harmonogram został opublikowany dzisiaj na oficjalnej stronie turnieju. W nowym
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Projekt unijnego budżetu po 2027 roku będzie przedstawiony w lipcu. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad nim

Polska prezydencja zbiegła się z rozpoczęciem rozmów na temat wieloletnich unijnych ram finansowych (WRF), które określą cele i priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. Projekt budżetu ma być gotowy w lipcu, a potem rozpoczną się negocjacje między instytucjami unijnymi. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad WRF, dlatego to od naszego kraju swoje konsultacje rozpoczęli europarlamentarzyści, którzy są współsprawozdawcami PE ds. wieloletniego budżetu Unii Europejskiej.

Prawo

Przedsiębiorcy czują się pomijani w pracach nad przepisami. Narzekają na zawrotne tempo prac legislacyjnych

W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa. To wynik o 59 proc. niższy niż rok wcześniej – wynika z „Barometru prawa” Grant Thornton. Eksperci wskazują, że nie przekłada się to jednak na jakość nowych przepisów. Tempo prac regulacyjnych przyspiesza, a konsultacje publiczne rzadko są transparentne. Przedsiębiorcy czują się pomijani w procesie konsultacji i zaskakiwani nagłymi zmianami w prawie.

Konsument

Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.