APA na szczycie Europy- relacja Jacka Lachowskiego z wyprawy na Mont Blanc
E-mail skierowany do prezesa Artura Pollaka przez Jacka Lachowskiego rozpoczynał się słowami: "Każdy z nas ma w życiu cel, który chce zrealizować". Wiadomość zawierała skrupulatnie opracowany plan zdobycia najwyższego szczytu Europy sięgającego 4809 m n.p.m.
Jacek Lachowski jest starszym konstruktorem w zespole APA Group w Gliwicach. Uważany jest za wysokiej klasy specjalistę i bardzo dobrego kolegę. Znany jest również ze swoich ambicji. Na liście marzeń miał wpisany Mont Blanc. Aby osiągnąć swój cel, oprócz chęci, potrzebował czasu, pogody, sprzętu i odpowiedniego budżetu. APA Group postanowiła pomóc w zgromadzeniu tego ostatniego czynniku.
Pasja to wewnętrzny silnik, który napędza do działania także biznesowego. Dlatego cieszę się, kiedy nasi pracownicy przychodzą z inicjatywami, podczas których mogą nosić barwy APA i spełniać swoje marzenia.
-mówi Artur Pollak, prezes zarządu APA Group
"-Sukces zawodowy, szczęście rodzinne to jedne z nich. Są też cele związane ściśle z pasją, które w dużej mierze nadają sens życiu i motywują do działania. Każdego roku, od wielu lat wyznaczam sobie na początku roku konkretne cele. Dzięki temu unikam stagnacji, jestem w ciągłym procesie planowania, organizacji i realizacji" opowiada Jacek Lachowski. W tym roku kończy 40 lat i wyprawa jest aktywną formą uczczenia tego wydarzenia.
Mogę nazwać się człowiekiem sukcesu. Tak, bo sukces to osiągnięcie jakiegoś celu, zdobycie czegoś zamierzonego, dojście do wyznaczonego punktu. Na sukces składa się wiele czynników. Najważniejszymi z nich są: wytrwałość, systematyczność, cierpliwość, wiara w siebie, upór i determinacja."
-podsumowuje Jacek Lachowski
CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024
Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS
Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.