Argentyński Związek Piłki Nożnej i flydubai ogłaszają regionalne partnerstwo
Buenos Aires, 18 października 2022 r.: Argentyński Związek Piłki Nożnej (AFA) i flydubai, zarejestrowane w Dubaju linie lotnicze, ogłosiły dziś regionalne partnerstwo. W ramach umowy obaj partnerzy przez najbliższe cztery miesiące będą współpracować nad marketingiem i budową marek w swoich kanałach.
Reprezentacja Argentyny, znana jako La Albiceleste, uczestniczyła w pięciu finałach Mistrzostw Świata, a obecnie jest mistrzem Copa América, który to tytuł zdobywała już 15 razy. Dzięki temu partnerstwu flydubai stanie się partnerem regionalnym reprezentacji Argentyny oraz wybraną przez nią linią lotniczą w regionie Bliskiego Wschodu.
W ciągu najbliższych kilku tygodni AFA i flydubai przeprowadzą szereg działań związanych z tym partnerstwem, w których wezmą udział najcenniejsze zasoby obu marek. Obejmuje to zawodników reprezentacji Argentyny w piłce nożnej oraz specjalne działania z udziałem drużyny podczas jej obozu treningowego w stolicy ZEA, Abu Drabi.
Claudio Fabian Tąpią, Prezes AFA, powiedział: „Jesteśmy bardzo entuzjastycznie nastawieni do partnerstwa z flydubai. Argentyński Związek Piłki Nożnej stale poszukuje nowych doświadczeń, które poprawią interakcje i bezpośrednie powiązania reprezentacji Argentyny z kibicami na całym świecie. Nasze partnerstwo z flydubai pozwoli większej liczbie fanów piłki nożnej w całym regionie poczuć się jeszcze bliżej reprezentacji Argentyny i wspólnie z nią przeżywać emocje związane z turniejem w Katarze. Argentyna pozycjonuje się jako czołowa federacja w świecie piłki nożnej, a flydubai zmienia sposób, w jaki ludzie podróżują w regionie. Witamy flydubai na pokładzie jako nowego partnera, który umożliwi AFA i reprezentacji Argentyny połączenie z milionami fanów w regionie”.
Komentując partnerstwo Ghaith Al Ghaith, prezes zarządu flydubai, stwierdził: „Jesteśmy zaszczyceni, że możemy być oficjalnym partnerem regionalnym Argentyńskiego Związku Piłki Nożnej i reprezentacji Argentyny. flydubai jest zaangażowany w łączenie ludzi, to jest to, co robimy, skracanie odległości i usuwanie granic. Obecne partnerstwo pieczętuje te podstawowe wartości, które dzielimy z piłką nożną”.
„Z wielką przyjemnością umożliwimy większej liczbie fanów piłki nożnej wygodną podróż do Kataru, aby mogli kibicować swoim ulubionym drużynom i poczuć klimat piłkarski od chwili wejścia na pokład dowolnego z 30 lotów wahadłowych Match Day Shuttle. Jesteśmy podekscytowani, że możemy wspierać La Albiceleste, a zespół flydubai życzy jej powodzenia na największym turnieju piłkarskim na świecie" – dodał al Ghaith.
Z okazji nadchodzącego turnieju piłkarskiego w Katarze, flydubai będzie realizował do 30 codziennych lotów wahadłowych Match Day Shuttle między Dubajem a Dohą. Loty Match Day Shuttle są oferowane we współpracy z Qatar Airways i zapewnią fanom piłki nożnej wygodne opcje podróży na mecze piłkarskie, które będą odbywały się od 21 listopada do 18 grudnia 2022 r.
Leandro Petersen, Chief Commercial Marketing Officer w AFA, powiedział: "Partnerstwo z flydubai przybliża reprezentację Argentyny jeszcze bardziej do fanów z Bliskiego Wschodu i pozwala im być częścią ekscytującej atmosfery mistrzostw świata. Jesteśmy zadowoleni z potencjału, jaki niesie ze sobą to partnerstwo. Mamy nadzieję, że dzięki temu nasza drużyna narodowa, zawodnicy i emocje związane z grą będą bliżej kibiców w regionie, niezależnie od tego, czy podróżują oni z Dubaju, czy z innych miast siatki flydubai na turniej w Doha. AFA stale poszukuje nowych wartościowych partnerstw, aby rozszerzać swój globalny zasięg, a flydubai pozwoli nam wejść na nowe rynki wschodzące, które są dla nas średnio i długoterminowym celem. Jesteśmy podekscytowani nadchodzącymi miesiącami i tym, jak obie marki wykorzystają pełen potencjał tej współpracy"
Z okazji nadchodzącego turnieju piłkarskiego w Katarze, flydubai będzie realizował do 30 codziennych lotów wahadłowych Match Day Shuttle między Dubajem a Dohą. Loty Match Day Shuttle są oferowane we współpracy z Qatar Airways i zapewnią fanom piłki nożnej wygodne opcje podróży na mecze piłkarskie, które będą odbywały się od 21 listopada do 18 grudnia 2022 r.
Ze swojej siedziby w Dubaju, flydubai stworzyły siatkę połączeń do ponad 100 portów lotniczych w 50 krajach w Afryce, Azji Środkowej, na Kaukazie, w Europie Środkowej i Południowo-Wschodniej, w regionie Rady Krajów Zatoki Perskiej i na Bliskim Wschodzie oraz na Subkontynencie Indyjskim. Przewoźnik operuje młodą flotą 68 samolotów Boeing 737.
***
O liniach lotniczych flydubai
Linie lotnicze flydubai z siedzibą w Dubaju mają siatkę połączeń do przeszło 100 portów lotniczych, obsługiwaną przez flotę 68 samolotów. Od rozpoczęcia działalności w czerwcu 2009 roku, flydubai w ramach stale rozwijanej sieci stawiają na eliminowanie barier w podróżowaniu, tworzenie swobodnych przepływów handlowych i turystycznych oraz umacnianie więzi pomiędzy różnymi kulturami.
Linie flydubai już osiągnęły szereg celów:
Rozrastającą się siatkę połączeń: Linie utworzyły siatkę połączeń do przeszło 100 portów lotniczych w 50 krajach Afryki, Azji Środkowej, Kaukazu, Europy Środkowej i Wschodniej, Rady Krajów Zatoki Perskiej i Środkowego Wschodu oraz subkontynentu indyjskiego.
Obsługiwanie niedostatecznie skomunikowanych rynków: Otworzyły przeszło 70 nowych połączeń do miejsc, które przedtem nie miały bezpośrednich połączeń lotniczych z Dubajem ani nie były obsługiwane z Dubaju przez narodowego przewoźnika ZEA.
Sprawną ujednoliconą flotę: Użytkują jednolitą flotę 68 samolotów typu Boeing 737 obejmującą: 32 sztuki Next-Generation Boeing 737-800, 33 sztuki Boeing 737 MAX 8 i 3 sztuki Boeing 737 MAX 9.
Zwiększanie ruchu pasażerskiego: Przewiozły ponad 80 milionów pasażerów od rozpoczęcia działalności w 2009 roku.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Unijne mechanizmy ułatwiają zwiększenie wydatków na obronność przez europejskie kraje NATO. Ważnym aspektem infrastruktura podwójnego zastosowania
Wydatki na obronność w krajach NATO mają wzrosnąć do 2035 roku do 5 proc. PKB. W dużej mierze będzie to możliwe dzięki Unii Europejskiej, która stworzyła ramy umożliwiające krajom członkowskim realizację celów NATO w zakresie obronności, nie tylko poprzez finansowanie i inwestycje, ale także poprzez elastyczność budżetową. – To pełna synergia, można powiedzieć, że Unia Europejska współfinansuje razem z państwami członkowskimi cele zdolnościowe NATO – ocenia Paweł Zalewski, sekretarz stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej.
Ochrona środowiska
Rusza budowa lądowej infrastruktury dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3. Prąd z tych farm wiatrowych popłynie w 2027 roku

Ruszyła budowa lądowej infrastruktury dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3 rozwijanych przez Equinor i Grupę Polenergia. To przede wszystkim baza serwisowa w Łebie i dwie stacje elektroenergetyczne. Jednocześnie trwają przygotowania do rozpoczęcia prac na morzu. Pierwszy prąd z obu projektów popłynie w 2027 roku, a w kolejce czeka morska farma wiatrowa Bałtyk 1 – największy i najbardziej zaawansowany projekt II fazy rozwoju offshore.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.