Komunikaty PR

Argentyński Związek Piłki Nożnej i flydubai ogłaszają regionalne partnerstwo

2022-10-19  |  01:00

Buenos Aires, 18 października 2022 r.: Argentyński Związek Piłki Nożnej (AFA) i flydubai, zarejestrowane w Dubaju linie lotnicze, ogłosiły dziś regionalne partnerstwo. W ramach umowy obaj partnerzy przez najbliższe cztery miesiące będą współpracować nad marketingiem i budową marek w swoich kanałach.

Reprezentacja Argentyny, znana jako La Albiceleste, uczestniczyła w pięciu finałach Mistrzostw Świata, a obecnie jest mistrzem Copa América, który to tytuł zdobywała już 15 razy. Dzięki temu partnerstwu flydubai stanie się partnerem regionalnym reprezentacji Argentyny oraz wybraną przez nią linią lotniczą w regionie Bliskiego Wschodu.

W ciągu najbliższych kilku tygodni AFA i flydubai przeprowadzą szereg działań związanych z tym partnerstwem, w których wezmą udział najcenniejsze zasoby obu marek. Obejmuje to zawodników reprezentacji Argentyny w piłce nożnej oraz specjalne działania z udziałem drużyny podczas jej obozu treningowego w stolicy ZEA, Abu Drabi.

Claudio Fabian Tąpią, Prezes AFA, powiedział: „Jesteśmy bardzo entuzjastycznie nastawieni do partnerstwa z flydubai. Argentyński Związek Piłki Nożnej stale poszukuje nowych doświadczeń, które poprawią interakcje i bezpośrednie powiązania reprezentacji Argentyny z kibicami na całym świecie. Nasze partnerstwo z flydubai pozwoli większej liczbie fanów piłki nożnej w całym regionie poczuć się jeszcze bliżej reprezentacji Argentyny i wspólnie z nią przeżywać emocje związane z turniejem w Katarze. Argentyna pozycjonuje się jako czołowa federacja w świecie piłki nożnej, a flydubai zmienia sposób, w jaki ludzie podróżują w regionie. Witamy flydubai na pokładzie jako nowego partnera, który umożliwi AFA i reprezentacji Argentyny połączenie z milionami fanów w regionie”.

Komentując partnerstwo Ghaith Al Ghaith, prezes zarządu flydubai, stwierdził: „Jesteśmy zaszczyceni, że możemy być oficjalnym partnerem regionalnym Argentyńskiego Związku Piłki Nożnej i reprezentacji Argentyny. flydubai jest zaangażowany w łączenie ludzi, to jest to, co robimy, skracanie odległości i usuwanie granic. Obecne partnerstwo pieczętuje te podstawowe wartości, które dzielimy z piłką nożną”.

„Z wielką przyjemnością umożliwimy większej liczbie fanów piłki nożnej wygodną podróż do Kataru, aby mogli kibicować swoim ulubionym drużynom i poczuć klimat piłkarski od chwili wejścia na pokład dowolnego z 30 lotów wahadłowych Match Day Shuttle. Jesteśmy podekscytowani, że możemy wspierać La Albiceleste, a zespół flydubai życzy jej powodzenia na największym turnieju piłkarskim na świecie" – dodał al Ghaith.

Z okazji nadchodzącego turnieju piłkarskiego w Katarze, flydubai będzie realizował do 30 codziennych lotów wahadłowych Match Day Shuttle między Dubajem a Dohą. Loty Match Day Shuttle są oferowane we współpracy z Qatar Airways i zapewnią fanom piłki nożnej wygodne opcje podróży na mecze piłkarskie, które będą odbywały się od 21 listopada do 18 grudnia 2022 r.

Leandro Petersen, Chief Commercial Marketing Officer w AFA, powiedział: "Partnerstwo z flydubai przybliża reprezentację Argentyny jeszcze bardziej do fanów z Bliskiego Wschodu i pozwala im być częścią ekscytującej atmosfery mistrzostw świata.  Jesteśmy zadowoleni z potencjału, jaki niesie ze sobą to partnerstwo. Mamy nadzieję, że dzięki temu nasza drużyna narodowa, zawodnicy i emocje związane z grą będą bliżej kibiców w regionie, niezależnie od tego, czy podróżują oni z Dubaju, czy z innych miast siatki flydubai na turniej w Doha. AFA stale poszukuje nowych wartościowych partnerstw, aby rozszerzać swój globalny zasięg, a flydubai pozwoli nam wejść na nowe rynki wschodzące, które są dla nas średnio i długoterminowym celem. Jesteśmy podekscytowani nadchodzącymi miesiącami i tym, jak obie marki wykorzystają pełen potencjał tej współpracy" 

Z okazji nadchodzącego turnieju piłkarskiego w Katarze, flydubai będzie realizował do 30 codziennych lotów wahadłowych Match Day Shuttle między Dubajem a Dohą. Loty Match Day Shuttle są oferowane we współpracy z Qatar Airways i zapewnią fanom piłki nożnej wygodne opcje podróży na mecze piłkarskie, które będą odbywały się od 21 listopada do 18 grudnia 2022 r.

Ze swojej siedziby w Dubaju, flydubai stworzyły siatkę połączeń do ponad 100 portów lotniczych w 50 krajach w Afryce, Azji Środkowej, na Kaukazie, w Europie Środkowej i Południowo-Wschodniej, w regionie Rady Krajów Zatoki Perskiej i na Bliskim Wschodzie oraz na Subkontynencie Indyjskim. Przewoźnik operuje młodą flotą 68 samolotów Boeing 737.

***

O liniach lotniczych flydubai

Linie lotnicze flydubai z siedzibą w Dubaju mają siatkę połączeń do przeszło 100 portów lotniczych, obsługiwaną przez flotę 68 samolotów. Od rozpoczęcia działalności w czerwcu 2009 roku, flydubai w ramach stale rozwijanej sieci stawiają na eliminowanie barier w podróżowaniu, tworzenie swobodnych przepływów handlowych i turystycznych oraz umacnianie więzi pomiędzy różnymi kulturami.

Linie flydubai już osiągnęły szereg celów:

Rozrastającą się siatkę połączeń: Linie utworzyły siatkę połączeń do przeszło 100 portów lotniczych w 50 krajach Afryki, Azji Środkowej, Kaukazu, Europy Środkowej i Wschodniej, Rady Krajów Zatoki Perskiej i Środkowego Wschodu oraz subkontynentu indyjskiego.

Obsługiwanie niedostatecznie skomunikowanych rynków: Otworzyły przeszło 70 nowych połączeń do miejsc, które przedtem nie miały bezpośrednich połączeń lotniczych z Dubajem ani nie były obsługiwane z Dubaju przez narodowego przewoźnika ZEA.

Sprawną ujednoliconą flotę: Użytkują jednolitą flotę 68 samolotów typu Boeing 737 obejmującą: 32 sztuki Next-Generation Boeing 737-800, 33 sztuki Boeing 737 MAX 8 i 3 sztuki Boeing 737 MAX 9.

Zwiększanie ruchu pasażerskiego: Przewiozły ponad 80 milionów pasażerów od rozpoczęcia działalności w 2009 roku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024 Biuro prasowe
2024-04-29 | 17:00

CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024

Grupa CMA CGM i CEVA Logistics, jej spółka zależna, zostały oficjalnym partnerem logistycznym Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich Paryż 2024. Współpracując od lutego 2023
Sport Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS
2024-04-24 | 11:00

Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS

SOFTSWISS, światowy ekspert w dziedzinie technologii, posiadający kluczowe centra rozwoju w Polsce, z dumą ogłasza, że legenda wyścigów Rubens Barrichello został mianowany dyrektorem
Sport Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
2024-04-17 | 11:00

Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race

ALL4Kids to dobroczynna platforma utworzona z inicjatywy Rothschild & Co, która już od kilku lat jednoczy kilkadziesiąt firm i setki pracowników - we wspólnym pomaganiu.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.