ASICS pisze list do Igi Świątek – najlepszej tenisistki świata
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
To już oficjalne – Iga Świątek została pierwszą rakietą świata i otwiera najnowszy ranking WTA. Polka zrobiła historyczny krok w swojej karierze, wspinając się na sam szczyt kobiecego tenisa. – To surrealistyczny moment w moim życiu i karierze – powiedziała ambasadorka marki ASICS, która w sobotę wygrała już trzeci turniej z rzędu, tym razem w Miami, pokonując w dwóch setach Naomi Osakę. Japońska marka doceniła wyczyn Igi, składając jej gratulacje w formie inspirującego listu.
ASICS współpracuje z Igą Świątek od końca 2019 roku, kiedy Polka zajmowała 49. pozycję w rankingu WTA. W ciągu trzech lat tenisistka przebojem wdarła się do światowej czołówki, po drodze wygrywając wiele prestiżowych turniejów oraz triumfując w wielkoszlemowym French Open w 2020 roku. Naturalnie, gdy nieoczekiwanie karierę sportową zakończyła dotychczasowa „jedynka” Ashleigh Barty, Świątek zastąpiła Australijkę na tenisowym szczycie.
Pierwsza pozycja w rankingu WTA to surrealistyczny moment w moim życiu i karierze. Wsparcie mojej rodziny, zespołu oraz fanów doprowadziło mnie do miejsca, w którym obecnie jestem, ale jednocześnie utwierdza mnie w przekonaniu, że to dopiero początek. Sukces nie byłby również możliwy bez sponsorów. Dzięki produktom ASICS, mogę skupić się wyłącznie na grze, a na korcie czuję prawdziwą różnicę. Mam nadzieję, że przed nami wiele owocnych lat – powiedziała Iga Świątek.
Nasza współpraca z Igą jest bardzo ekscytująca. Jest wspaniałą ambasadorką nie tylko naszej marki, ale przede wszystkim całego tenisa, jako wzór do naśladowania oraz sportowiec, który doskonale odzwierciedla ideę zdrowego ciała w zdrowym duchu. Iga ma wielką mentalną siłę oraz ogromny talent, dlatego jesteśmy przekonani, że największe sportowe chwile są nadal przed nią – podsumował Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.
Sobotni, finałowy triumf w Miami był dla Igi jednocześnie 17. zwycięskim meczem z rzędu.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.