Bieg Wings for Life World Run zebrał 5,8 miliona euro
10. edycja biegu Wings for Life World Run zebrała 5,8 miliona euro na badania rdzenia kręgowego
Partner biegu - TP Vision (Philips Sports Headphones) - dołączył do rekordowej liczby 206 728 uczestników biegu dla tych, którzy sami biegać nie mogą
Charytatywny bieg Wings for Life World Run z każdym rokiem zwiększa liczbę uczestników. W tegorocznej, 10. edycji wzięło udział 206 728 biegaczy ze 165 krajów. W Polsce, w biegu odbywającym się w Poznaniu, wzięło udział ponad 8 tys. osób.
TP Vision – właściciel marki Philips TV & Sound, producent m.in. sportowych słuchawek, jest globalnym partnerem wydarzenia. W tegorocznym biegu wzięło udział 500 pracowników firmy na całym świecie oraz 50 pracowników firm partnerskich.
Wings for Life to fundacja non-profit wspierająca projekty badawcze i badania kliniczne, których celem jest znalezienie lekarstwa na uraz rdzenia kręgowego. Wydarzenie Wings for Life World Run odbywa się corocznie od 2014 roku, a setki tysięcy ludzi na całym świecie biegnie w imieniu tych, którzy biegać nie mogą.
Całość opłat startowych uczestników przekazywana jest na badania fundacji. Niezależnie od pokonanego dystansu, wszyscy kończą bieg - w Wings for Life World Run to meta ściga uczestników, a dokładniej – prawdziwy lub wirtualny Samochód Pościgowy, wyruszający za nimi 30 minut po starcie.
W tym roku uczestnicy z całego świata pokonali imponującą odległość 1 573 221 kilometrów, zanim Samochód Pościgowy – ruchoma linia mety, w Polsce prowadzony przez Adama Małysza – dogonił ich i wyprzedził. Wszystkie wyniki można zobaczyć na stronie www.wingsforlifeworldrun.com.
- Gratulujemy całemu zespołowi Wings for Life World Run i wszystkim uczestnikom stworzenia tak udanej i dobrze zorganizowanej imprezy. Bardzo się cieszymy, że nasze słuchawki Philips Sports Headphones mogą odgrywać aktywną rolę w tak szczytnym celu. Jestem też dumny, że w biegu wzięło udział tak wielu pracowników naszej firmy, powiedział Kostas Vouzas, CEO TP Vision (Philips TV & Sound), Europe and Americas.
# # #
TP Vision
TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie. TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie). TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.
Zdjęcia wysokiej jakości są dostępne na stronie http://www.tpvision.com/image-library/
Śledź nas na: Twitter @TPVision, Instagram @philipstelevision, Facebook @PhilipsTVPolska oraz @PhilipsTV
Wings for Life World Run
Wings for Life World Run to wydarzenie koordynowane w specjalnej aplikacji, gdzie wszyscy biegacze i osoby na wózkach inwalidzkich startują dokładnie o tej samej godzinie. Trzydzieści minut później Samochód Pościgowy – ruchoma linia mety – rozpoczyna pościg, a kiedy wyprzedzi uczestnika - jego bieg jest zakończony. Dzięki wirtualnemu samochodowi pościgowemu aplikacja Wings for Life World Run umożliwia wyznaczenie własnej trasy. W biegu nie ma przegranych, a dzięki aplikacji każdy uczestnik może pozostać online, aby poczuć radość i emocje związane z prawdziwie globalnym wydarzeniem. Więcej informacji: www.wingsforlifeworldrun.com

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Polska uzależniona od leków z importu. To zagrożenie dla bezpieczeństwa lekowego kraju
Niespełna jedna trzecia sprzedawanych w Polsce leków jest produkowana w naszym kraju, podczas gdy średnia europejska to około 70 proc. Uzależnienie od importu jest poważnym zagrożeniem dla bezpieczeństwa lekowego. Wzmocnieniu tego obszaru ma służyć jeden z konkursów w ramach KPO, który niedawno rozstrzygnęła Agencja Badań Medycznych. 112 mln zł trafi na wsparcie 22 projektów z obszaru innowacyjnych technologii biomedycznych. Jeden z nich dotyczy opracowania leków generycznych stosowanych w leczeniu POChP i astmy.
Robotyka i SI
Unia Europejska spóźniona w wyścigu AI. Eksperci apelują o szybsze inwestycje i zaprzestanie regulacji

– Decyzja o zainwestowaniu 200 mld euro w sztuczną inteligencję została podjęta zbyt późno – ocenia dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema. Jak podkreśla, Europa pozostaje w tyle za Stanami Zjednoczonymi i Chinami w zakresie innowacji. Kluczowe znaczenie ma teraz tempo i sposób dystrybucji środków – jeśli zostaną przekazane zbyt późno, efekty inwestycji mogą się stać nieaktualne w dynamicznie rozwijającym się świecie AI. Kolejne postulaty dotyczą zaprzestania regulacji i skupienia się na technologicznych niszach, w których jesteśmy liderami.
Sport
Rusza nowy sezon rowerów publicznych. Na ten element zrównoważonej mobilności stawia coraz więcej polskich miast [DEPESZA]

1 marca wystartował nowy sezon rowerów publicznych Nextbike. W tym roku mieszkańcy 80 polskich miast będą mieli do dyspozycji około 18 tys. rowerów. Szczególnym projektem będzie integracja działającego w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii Metroroweru z Kolejami Śląskimi, co stworzy jeden z pierwszych w Polsce systemów transportowych w modelu mobility as a service. – Miasta konsekwentnie rozwijają infrastrukturę rowerową, dostrzegając jej kluczową rolę w budowaniu zrównoważonego transportu – ocenia Tomasz Wojtkiewicz, prezes zarządu Grupy Nextbike.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.