Bieg Wings for Life World Run zebrał 5,8 miliona euro
10. edycja biegu Wings for Life World Run zebrała 5,8 miliona euro na badania rdzenia kręgowego
Partner biegu - TP Vision (Philips Sports Headphones) - dołączył do rekordowej liczby 206 728 uczestników biegu dla tych, którzy sami biegać nie mogą
Charytatywny bieg Wings for Life World Run z każdym rokiem zwiększa liczbę uczestników. W tegorocznej, 10. edycji wzięło udział 206 728 biegaczy ze 165 krajów. W Polsce, w biegu odbywającym się w Poznaniu, wzięło udział ponad 8 tys. osób.
TP Vision – właściciel marki Philips TV & Sound, producent m.in. sportowych słuchawek, jest globalnym partnerem wydarzenia. W tegorocznym biegu wzięło udział 500 pracowników firmy na całym świecie oraz 50 pracowników firm partnerskich.
Wings for Life to fundacja non-profit wspierająca projekty badawcze i badania kliniczne, których celem jest znalezienie lekarstwa na uraz rdzenia kręgowego. Wydarzenie Wings for Life World Run odbywa się corocznie od 2014 roku, a setki tysięcy ludzi na całym świecie biegnie w imieniu tych, którzy biegać nie mogą.
Całość opłat startowych uczestników przekazywana jest na badania fundacji. Niezależnie od pokonanego dystansu, wszyscy kończą bieg - w Wings for Life World Run to meta ściga uczestników, a dokładniej – prawdziwy lub wirtualny Samochód Pościgowy, wyruszający za nimi 30 minut po starcie.
W tym roku uczestnicy z całego świata pokonali imponującą odległość 1 573 221 kilometrów, zanim Samochód Pościgowy – ruchoma linia mety, w Polsce prowadzony przez Adama Małysza – dogonił ich i wyprzedził. Wszystkie wyniki można zobaczyć na stronie www.wingsforlifeworldrun.com.
- Gratulujemy całemu zespołowi Wings for Life World Run i wszystkim uczestnikom stworzenia tak udanej i dobrze zorganizowanej imprezy. Bardzo się cieszymy, że nasze słuchawki Philips Sports Headphones mogą odgrywać aktywną rolę w tak szczytnym celu. Jestem też dumny, że w biegu wzięło udział tak wielu pracowników naszej firmy, powiedział Kostas Vouzas, CEO TP Vision (Philips TV & Sound), Europe and Americas.
# # #
TP Vision
TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie. TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie). TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.
Zdjęcia wysokiej jakości są dostępne na stronie http://www.tpvision.com/image-library/
Śledź nas na: Twitter @TPVision, Instagram @philipstelevision, Facebook @PhilipsTVPolska oraz @PhilipsTV
Wings for Life World Run
Wings for Life World Run to wydarzenie koordynowane w specjalnej aplikacji, gdzie wszyscy biegacze i osoby na wózkach inwalidzkich startują dokładnie o tej samej godzinie. Trzydzieści minut później Samochód Pościgowy – ruchoma linia mety – rozpoczyna pościg, a kiedy wyprzedzi uczestnika - jego bieg jest zakończony. Dzięki wirtualnemu samochodowi pościgowemu aplikacja Wings for Life World Run umożliwia wyznaczenie własnej trasy. W biegu nie ma przegranych, a dzięki aplikacji każdy uczestnik może pozostać online, aby poczuć radość i emocje związane z prawdziwie globalnym wydarzeniem. Więcej informacji: www.wingsforlifeworldrun.com
CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024
Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS
Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.