Komunikaty PR

Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race

2024-04-17  |  11:00
Biuro prasowe

ALL4Kids to dobroczynna platforma utworzona z inicjatywy Rothschild & Co, która już od kilku lat jednoczy kilkadziesiąt firm i setki pracowników - we wspólnym pomaganiu. Głównym celem jest wyrównywanie szans młodych pokoleń, dzieci i młodzieży ze środowisk mniej uprzywilejowanych, a także propagowanie zdrowego stylu życia. Właśnie rusza IV edycja Charity Race 2024, charytatywnego wyścigu opartego na dobrej zabawie i sportowej rywalizacji, którym przyświeca szczytny cel.

ALL4Kids przeprowadziło z sukcesem 6 akcji charytatywnych, w trakcie których dzięki wspólnemu zaangażowaniu firm partnerskich i ich pracowników w sumie udało się zebrać ponad milion złotych. Platforma ALL4Kids umożliwia przystąpienie do inicjatywy każdej firmie, by łączyć siły i mnożyć wsparcie w obszarze dobroczynności. Właśnie trwa Charity Race 2024.

7 dni rywalizacji sportowej

Charity Race to wyścig, w którym pracownicy firm wykonują różne aktywności sportowe rywalizując między sobą w 5-osobowych drużynach, które będą współzawodniczyć i walczyć o osiągnięcie najlepszego wyniku. Wyścig rozpocznie się 20 maja 2024 r. i potrwa 7 dni, do 27 maja 2024 r. Każdy zdobyty przez drużynę punkt zostanie przeliczony na gotówkę, zgodnie z przyjętym wskaźnikiem[1], którą zaangażowane firmy zasilą konto zbiórki.

Stypendia Fundacji Dobrych Inicjatyw

Tegorocznym beneficjentem akcji została Fundacja Dobrych Inicjatyw wspierająca m.in. edukację oraz rozwój dzieci i młodzieży przebywających w instytucjonalnej pieczy zastępczej potocznie zwanej „domami dziecka”. Środki zebrane podczas wyścigu zostaną w całości przeznaczone na stypendia dla podopiecznych Fundacji. Celem minimum jest sfinansowanie półrocznych stypendiów dla 60 dzieci. Obejmują one psychoterapię, kursy zawodowe, korepetycje czy zajęcia rozwojowe.

Wyścig po samodzielność

Program stypendialny jest uzupełnieniem i ważnym elementem długofalowego wsparcia indywidualnego podopiecznych. Pomoc jest dopasowana do potrzeb dzieci i młodzieży, ponieważ to oni wraz z wychowawcami typują obszary, w których potrzebują wsparcia, aby móc się rozwijać i samodzielnie żyć po opuszczeniu pieczy zastępczej. Program stypendialny Fundacji Dobrych Inicjatyw wyróżnia się na tle innych tego rodzaju działań tym, że nie jest skierowany tylko do uzdolnionej młodzieży, lecz do każdego dziecka, które potrzebuje wsparcia i chce rozwijać swoje talenty. Często beneficjentami programu są młodzi ludzie, którzy okupują “ostatnie ławki w klasie”.

Integracja wokół szczytnego celu

Integracja w ramach ALL4Kids przynosi wielowymiarowe korzyści. Dla beneficjentów, którzy zyskują wsparcie finansowe na wskazany cel oraz możliwość zbudowania i kontynuowania relacji z firmami partnerskimi. Dla firm partnerskich, którym nie jest obca idea CSR i widzą realny wpływ oraz efekty wspólnego pomagania oraz integrowania pracowników wokół szczytnego celu. Dla zaangażowanych pracowników, którzy uwrażliwiają się na potrzeby wspieranych beneficjentów i inspirują innych do działania.

 


[1] Przystąpienie do akcji wiąże się z wpłatą wpisowego w wysokości 3 000 PLN oraz wpłaty kwoty w równowartości punktów zdobytych przez pracowników firmy w wyścigu, zgodnie z przelicznikiem 1 pkt. = 1 PLN.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024 Biuro prasowe
2024-04-29 | 17:00

CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024

Grupa CMA CGM i CEVA Logistics, jej spółka zależna, zostały oficjalnym partnerem logistycznym Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich Paryż 2024. Współpracując od lutego 2023
Sport Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS
2024-04-24 | 11:00

Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS

SOFTSWISS, światowy ekspert w dziedzinie technologii, posiadający kluczowe centra rozwoju w Polsce, z dumą ogłasza, że legenda wyścigów Rubens Barrichello został mianowany dyrektorem
Sport Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop
2024-04-04 | 11:17

Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop

Lider w branży napojów ogłasza rozpoczęcie współpracy z wybitnym polskim tenisistą Hubertem Hurkaczem. Polak, zajmujący obecnie dziesiąte miejsce w światowym rankingu ATP,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.