Komunikaty PR

Dr Irena Eris Ladies’ Golf Cup powraca w wielkim stylu!

2023-05-29  |  08:30
Biuro prasowe
Do pobrania Infopras ( 0.09 MB )

Nadszedł czas na kolejne pełne emocji i sportowej rywalizacji rozgrywki Dr Irena Eris Ladies’ Golf Cup. 16. edycja jednego z najbardziej prestiżowych turniejów golfowych dla kobiet w Polsce i Europie odbywa się w dniach 29-30 maja na malowniczym polu golfowym Mazury Golf & Country Club. Zgodnie z tradycją turnieju spotkają się na nim zarówno zawodniczki o zaawansowanym poziomie umiejętności, jak i amatorki, pragnące spróbować swoich sił w profesjonalnych rozgrywkach.

Dr Irena Eris Ladies’ Golf Cup to prestiżowy turniej golfowy dla kobiet, który odbywa się już od 2007 roku. Jego celem jest promowanie sportu wśród kobiet niezależnie od wieku czy poziomu zaawansowania, zacieśnienie więzi między uczestniczkami oraz podnoszenie poziomu umiejętności golfowych w Polsce. A to wszystko dzięki doskonałej atmosferze, o którą zarówno podczas turnieju, jak i w czasie pomiędzy rozgrywkami dba marka Dr Irena Eris.

W trakcie turnieju Dr Irena Eris Ladies Golf Cup, zawodniczki mają okazję nie tylko rywalizować na polu, ale także skorzystać z przygotowanych dla nich atrakcji – m.in. zrelaksować się w położonym nieopodal pięciogwiazdkowym Hotelu SPA Dr Irena Eris Wzgórza Dylewskie. To tam odbędzie się też uroczysty bankiet podsumowujący dwudniowe zmagania na polu golfowym. To także miejsce, w którym uczestniczki nocują i korzystają z wszelkich udogodnień, w tym z bogatej oferty Kosmetycznego Instytutu Dr Irena Eris. – Naszą misją jest nie tylko tworzenie wysokiej jakości kosmetyków, ale także wspieranie kobiet we wszystkich aspektach ich życia. Wierzymy, że sport, a w szczególności golf to doskonały sposób na rozwijanie pasji, zdrowego stylu życia i budowanie relacji. Dlatego z wielką dumą organizujemy kolejną edycję Dr Irena Eris Ladies’ Golf Cup – mówi Joanna Łodygowska, szefowa komunikacji marki Dr Irena Eris.

W tegorocznej edycji uczestniczki już po raz kolejny mają okazję zmagać się na jednym z najpiękniejszych pól golfowych w Polsce – Mazury Golf & Country Club. Starannie zaprojektowane pole klasy mistrzowskiej wykorzystuje nadzwyczajną urodę warmińskiego krajobrazu bez zbytniej ingerencji w przyrodę, dzięki czemu zachwyca widokami i doskonałym stanem trawiastej murawy. Różnorodność ukształtowania terenu pola MG&CC oraz jego wyjątkowa lokalizacja sprawiają, iż jest ono niezwykle interesujące dla graczy – zarówno tych bardziej doświadczonych, jak i początkujących. – W tym roku, podobnie jak w poprzednich edycjach, oczekujemy nie tylko wysokiego poziomu sportowego, ale także niezapomnianych emocji i niezwykłej atmosfery. Jesteśmy przekonani, że uczestniczki turnieju będą miały okazję udoskonalić swoje umiejętności oraz nawiązać nowe znajomości, które przetrwają długie lata – podsumowuje Joanna Łodygowska.

Oprócz sportowej rywalizacji, Dr Irena Eris Ladies Golf Cup to także okazja do wsparcia kobiet w sporcie. O dobre samopoczucie zawodniczek jak co roku dbają wyjątkowi partnerzy, z których wielu zaangażowanych jest w organizację turnieju od lat. Niezapomniane wrażenia związane z luksusem i szybkością jak co roku zapewnia Porsche Centrum Warszawa. Wśród nagród turniejowych znajdą się zarówno te ufundowane przez szwajcarską manufakturę zegarmistrzowską TAG HEUER, jak i wieloletniego partnera turnieju firmę biżuteryjną YES, która zaprojektowała statuetki na tegoroczna edycję. O wyjątkową i pełną blasku oprawę wydarzenia dba producent wyrafinowanego szampana G.H. Mumm, a marka S'portofino, znana ze swojej niezwykłej dbałości o detale, zapewnia wszystkim uczestniczkom eleganckie i technicznie doskonałe koszulki polo marki Chervo, łączące wyrafinowany styl z wygodą niezbędną do osiągnięcia najlepszych wyników sportowych. Wszystkie uczestniczki otrzymują pakiety startowe z ekskluzywnymi upominkami, a także mają szansę wygrać atrakcyjne nagrody. Wieczorną galę tradycyjnie poprowadzi Beata Sadowska.

O marce Dr Irena Eris

Kosmetyki Dr Irena Eris zostały stworzone z pasji do pielęgnacji piękna. Przełomowe receptury projektowane są w oparciu o własne zgłoszenia patentowe, nowatorskie technologie czy najlepsze, często trudno dostępne składniki, a dzięki synergii działań grupy ekspertów z różnych dziedzin, kosmetyki od lat wyróżniają się na rynku.

 


Kontakt dla mediów:

Joanna Łodygowska, Szef Działu Komunikacji, Dr Irena Eris S.A.

tel. 00 48 696 494 337, email: Joanna.Lodygowska@DrIrenaEris.com

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS Biuro prasowe
2024-04-24 | 11:00

Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS

SOFTSWISS, światowy ekspert w dziedzinie technologii, posiadający kluczowe centra rozwoju w Polsce, z dumą ogłasza, że legenda wyścigów Rubens Barrichello został mianowany dyrektorem
Sport Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
2024-04-17 | 11:00

Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race

ALL4Kids to dobroczynna platforma utworzona z inicjatywy Rothschild & Co, która już od kilku lat jednoczy kilkadziesiąt firm i setki pracowników - we wspólnym pomaganiu.
Sport Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop
2024-04-04 | 11:17

Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop

Lider w branży napojów ogłasza rozpoczęcie współpracy z wybitnym polskim tenisistą Hubertem Hurkaczem. Polak, zajmujący obecnie dziesiąte miejsce w światowym rankingu ATP,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.