Dr Irena Eris Ladies’ Golf Cup powraca w wielkim stylu!
Nadszedł czas na kolejne pełne emocji i sportowej rywalizacji rozgrywki Dr Irena Eris Ladies’ Golf Cup. 16. edycja jednego z najbardziej prestiżowych turniejów golfowych dla kobiet w Polsce i Europie odbywa się w dniach 29-30 maja na malowniczym polu golfowym Mazury Golf & Country Club. Zgodnie z tradycją turnieju spotkają się na nim zarówno zawodniczki o zaawansowanym poziomie umiejętności, jak i amatorki, pragnące spróbować swoich sił w profesjonalnych rozgrywkach.
Dr Irena Eris Ladies’ Golf Cup to prestiżowy turniej golfowy dla kobiet, który odbywa się już od 2007 roku. Jego celem jest promowanie sportu wśród kobiet niezależnie od wieku czy poziomu zaawansowania, zacieśnienie więzi między uczestniczkami oraz podnoszenie poziomu umiejętności golfowych w Polsce. A to wszystko dzięki doskonałej atmosferze, o którą zarówno podczas turnieju, jak i w czasie pomiędzy rozgrywkami dba marka Dr Irena Eris.
W trakcie turnieju Dr Irena Eris Ladies Golf Cup, zawodniczki mają okazję nie tylko rywalizować na polu, ale także skorzystać z przygotowanych dla nich atrakcji – m.in. zrelaksować się w położonym nieopodal pięciogwiazdkowym Hotelu SPA Dr Irena Eris Wzgórza Dylewskie. To tam odbędzie się też uroczysty bankiet podsumowujący dwudniowe zmagania na polu golfowym. To także miejsce, w którym uczestniczki nocują i korzystają z wszelkich udogodnień, w tym z bogatej oferty Kosmetycznego Instytutu Dr Irena Eris. – Naszą misją jest nie tylko tworzenie wysokiej jakości kosmetyków, ale także wspieranie kobiet we wszystkich aspektach ich życia. Wierzymy, że sport, a w szczególności golf to doskonały sposób na rozwijanie pasji, zdrowego stylu życia i budowanie relacji. Dlatego z wielką dumą organizujemy kolejną edycję Dr Irena Eris Ladies’ Golf Cup – mówi Joanna Łodygowska, szefowa komunikacji marki Dr Irena Eris.
W tegorocznej edycji uczestniczki już po raz kolejny mają okazję zmagać się na jednym z najpiękniejszych pól golfowych w Polsce – Mazury Golf & Country Club. Starannie zaprojektowane pole klasy mistrzowskiej wykorzystuje nadzwyczajną urodę warmińskiego krajobrazu bez zbytniej ingerencji w przyrodę, dzięki czemu zachwyca widokami i doskonałym stanem trawiastej murawy. Różnorodność ukształtowania terenu pola MG&CC oraz jego wyjątkowa lokalizacja sprawiają, iż jest ono niezwykle interesujące dla graczy – zarówno tych bardziej doświadczonych, jak i początkujących. – W tym roku, podobnie jak w poprzednich edycjach, oczekujemy nie tylko wysokiego poziomu sportowego, ale także niezapomnianych emocji i niezwykłej atmosfery. Jesteśmy przekonani, że uczestniczki turnieju będą miały okazję udoskonalić swoje umiejętności oraz nawiązać nowe znajomości, które przetrwają długie lata – podsumowuje Joanna Łodygowska.
Oprócz sportowej rywalizacji, Dr Irena Eris Ladies Golf Cup to także okazja do wsparcia kobiet w sporcie. O dobre samopoczucie zawodniczek jak co roku dbają wyjątkowi partnerzy, z których wielu zaangażowanych jest w organizację turnieju od lat. Niezapomniane wrażenia związane z luksusem i szybkością jak co roku zapewnia Porsche Centrum Warszawa. Wśród nagród turniejowych znajdą się zarówno te ufundowane przez szwajcarską manufakturę zegarmistrzowską TAG HEUER, jak i wieloletniego partnera turnieju firmę biżuteryjną YES, która zaprojektowała statuetki na tegoroczna edycję. O wyjątkową i pełną blasku oprawę wydarzenia dba producent wyrafinowanego szampana G.H. Mumm, a marka S'portofino, znana ze swojej niezwykłej dbałości o detale, zapewnia wszystkim uczestniczkom eleganckie i technicznie doskonałe koszulki polo marki Chervo, łączące wyrafinowany styl z wygodą niezbędną do osiągnięcia najlepszych wyników sportowych. Wszystkie uczestniczki otrzymują pakiety startowe z ekskluzywnymi upominkami, a także mają szansę wygrać atrakcyjne nagrody. Wieczorną galę tradycyjnie poprowadzi Beata Sadowska.
O marce Dr Irena Eris
Kosmetyki Dr Irena Eris zostały stworzone z pasji do pielęgnacji piękna. Przełomowe receptury projektowane są w oparciu o własne zgłoszenia patentowe, nowatorskie technologie czy najlepsze, często trudno dostępne składniki, a dzięki synergii działań grupy ekspertów z różnych dziedzin, kosmetyki od lat wyróżniają się na rynku.
Kontakt dla mediów:
Joanna Łodygowska, Szef Działu Komunikacji, Dr Irena Eris S.A.
tel. 00 48 696 494 337, email: Joanna.Lodygowska@DrIrenaEris.com

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Projekt unijnego budżetu po 2027 roku będzie przedstawiony w lipcu. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad nim
Polska prezydencja zbiegła się z rozpoczęciem rozmów na temat wieloletnich unijnych ram finansowych (WRF), które określą cele i priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. Projekt budżetu ma być gotowy w lipcu, a potem rozpoczną się negocjacje między instytucjami unijnymi. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad WRF, dlatego to od naszego kraju swoje konsultacje rozpoczęli europarlamentarzyści, którzy są współsprawozdawcami PE ds. wieloletniego budżetu Unii Europejskiej.
Prawo
Przedsiębiorcy czują się pomijani w pracach nad przepisami. Narzekają na zawrotne tempo prac legislacyjnych

W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa. To wynik o 59 proc. niższy niż rok wcześniej – wynika z „Barometru prawa” Grant Thornton. Eksperci wskazują, że nie przekłada się to jednak na jakość nowych przepisów. Tempo prac regulacyjnych przyspiesza, a konsultacje publiczne rzadko są transparentne. Przedsiębiorcy czują się pomijani w procesie konsultacji i zaskakiwani nagłymi zmianami w prawie.
Konsument
Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.