Dzięki firmie Kärcher gdański bursztyn zabłyśnie! Projekt czyszczenia „Bursztyno
Współpraca zarządzającej obiektem spółki Arena Gdańsk Operator z firmą Kärcher została nawiązana, by dać gdańszczankom i gdańszczanom oraz licznie odwiedzającym miasto turystom możliwość podziwiania Stadionu w swojej pełnej krasie. Właśnie dlatego zdecydowano się na dwuletni projekt, który zakłada pierwsze tak kompleksowe czyszczenie obiektu.
— Jako lider rynku zdajemy sobie sprawę także ze zobowiązań, jakie nakłada na nas bycie przodującą firmą w branży. Dlatego też chętnie angażujemy się w ten projekt, dzięki któremu piękny stadion w Gdańsku znów będzie zachwycał kibiców sportowych oraz odwiedzających wydarzenia muzyczne i kulturalne, które się tam odbywają. Jest to element naszej długoletniej strategii, polegającej na przywracaniu blasku zabytkom i obiektom ważnym dla społeczności i kultury. Bardzo się cieszę, że nasza technologia pozwoli wyczyścić ten wyjątkowy obiekt sportowy – skomentował Łukasz Palczak, dyrektor marketingu w Kärcher Polska.
Firma Kärcher przekazała w tym celu swoje urządzenia wysokociśnieniowe do zastosowań profesjonalnych wraz z niezbędnymi akcesoriami. Mowa o sześciu sztukach bardzo wytrzymałego i mocnego modelu: HD 6/16-4 M Plus. Ponadto firma wpiera finansowo projekt.
— Nasz obiekt jest pod wieloma względami wyjątkowy. Dlatego bardzo zależy nam na tym, by przywrócić mu pierwotny blask. Cieszę się, że firma Kärcher nas w tym wspiera. Chcemy, by mieszkańcy Gdańska i goście czuli się dobrze w naszym obiekcie, a wyczyszczenie stadionu z pewnością się do tego przyczyni. Jestem przekonany że efekty czyszczenia będą spektakularne, a nasza Arena będzie, po zakończeniu tych prac, jak nowa – wyjaśnił Paweł Buczyński z Polsat Plus Arena Gdańsk
O Polsat Plus Arenie Gdańsk
Stadion powstał z myślą o UEFA EURO 2012, turnieju, którego Polska była współorganizatorem wraz z Ukrainą. Zbudowany w przeciągu 3 lat obiekt stał się jedną z najbardziej rozpoznawalnych aren na świecie. Spełnia najwyższe standardy związane z organizacją meczów. Poszczególne elementy architektoniczne nawiązują swoim wyglądem do Gdańska i jego tradycji. Przez mieszkańców jest nawet niekiedy nazywany po prostu „Bursztynową Areną”.
O mecenacie kulturalnym Kärcher
W ramach programu sponsoringu kulturalnego producent urządzeń czyszczących, firma Kärcher, wyczyściła już ponad 160 zabytków na całym świecie. Należą do nich, między innymi: kolumnada na Placu Świętego Piotra w Rzymie, posąg Chrystusa
w Rio de Janeiro, 3300-letni obelisk w Paryżu i głowy prezydentów USA na Mount Rushmore, a także Brama Brandenburska w Berlinie i pomnik Bismarcka w Hamburgu. Czyszczenie zawsze odbywa się w ścisłej współpracy z właścicielami i organami odpowiedzialnymi za ochronę zabytków.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Projekt unijnego budżetu po 2027 roku będzie przedstawiony w lipcu. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad nim
Polska prezydencja zbiegła się z rozpoczęciem rozmów na temat wieloletnich unijnych ram finansowych (WRF), które określą cele i priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. Projekt budżetu ma być gotowy w lipcu, a potem rozpoczną się negocjacje między instytucjami unijnymi. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad WRF, dlatego to od naszego kraju swoje konsultacje rozpoczęli europarlamentarzyści, którzy są współsprawozdawcami PE ds. wieloletniego budżetu Unii Europejskiej.
Prawo
Przedsiębiorcy czują się pomijani w pracach nad przepisami. Narzekają na zawrotne tempo prac legislacyjnych

W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa. To wynik o 59 proc. niższy niż rok wcześniej – wynika z „Barometru prawa” Grant Thornton. Eksperci wskazują, że nie przekłada się to jednak na jakość nowych przepisów. Tempo prac regulacyjnych przyspiesza, a konsultacje publiczne rzadko są transparentne. Przedsiębiorcy czują się pomijani w procesie konsultacji i zaskakiwani nagłymi zmianami w prawie.
Konsument
Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.