Komunikaty PR

Dzięki firmie Kärcher gdański bursztyn zabłyśnie! Projekt czyszczenia „Bursztyno

2023-08-23  |  01:00
Biuro prasowe

Współpraca zarządzającej obiektem spółki Arena Gdańsk Operator  z firmą Kärcher została nawiązana, by dać gdańszczankom i gdańszczanom oraz licznie odwiedzającym miasto turystom możliwość podziwiania Stadionu w swojej pełnej krasie. Właśnie dlatego zdecydowano się na dwuletni projekt, który zakłada pierwsze tak kompleksowe czyszczenie obiektu.

— Jako lider rynku zdajemy sobie sprawę także ze zobowiązań, jakie nakłada na nas bycie przodującą firmą w branży. Dlatego też chętnie angażujemy się w ten projekt, dzięki któremu piękny stadion w Gdańsku znów będzie zachwycał kibiców sportowych oraz odwiedzających wydarzenia muzyczne i kulturalne, które się tam odbywają. Jest to element naszej długoletniej strategii, polegającej na przywracaniu blasku zabytkom i obiektom ważnym dla społeczności i kultury. Bardzo się cieszę, że nasza technologia pozwoli wyczyścić ten wyjątkowy obiekt sportowy – skomentował Łukasz Palczak, dyrektor marketingu w Kärcher Polska.

Firma Kärcher przekazała w tym celu swoje urządzenia wysokociśnieniowe do zastosowań profesjonalnych wraz z niezbędnymi akcesoriami. Mowa o sześciu sztukach bardzo wytrzymałego i mocnego modelu: HD 6/16-4 M Plus. Ponadto firma wpiera finansowo projekt.

— Nasz obiekt jest pod wieloma względami wyjątkowy. Dlatego bardzo zależy nam na tym, by przywrócić mu pierwotny blask. Cieszę się, że firma Kärcher nas w tym wspiera. Chcemy, by mieszkańcy Gdańska i goście czuli się dobrze w naszym obiekcie, a wyczyszczenie stadionu z pewnością się do tego przyczyni. Jestem przekonany że efekty czyszczenia będą spektakularne, a nasza Arena będzie, po zakończeniu tych prac, jak nowa – wyjaśnił Paweł Buczyński  z Polsat Plus Arena Gdańsk

O Polsat Plus Arenie Gdańsk

Stadion powstał z myślą o UEFA EURO 2012, turnieju, którego Polska była współorganizatorem wraz z Ukrainą. Zbudowany w przeciągu 3 lat obiekt stał się jedną z najbardziej rozpoznawalnych aren na świecie. Spełnia najwyższe standardy związane z organizacją meczów. Poszczególne elementy architektoniczne nawiązują swoim wyglądem do Gdańska i jego tradycji. Przez mieszkańców jest nawet niekiedy nazywany po prostu „Bursztynową Areną”.

O mecenacie kulturalnym Kärcher

W ramach programu sponsoringu kulturalnego producent urządzeń czyszczących, firma Kärcher, wyczyściła już ponad 160 zabytków na całym świecie. Należą do nich, między innymi: kolumnada na Placu Świętego Piotra w Rzymie, posąg Chrystusa
w Rio de Janeiro, 3300-letni obelisk w Paryżu i głowy prezydentów USA na Mount Rushmore, a także Brama Brandenburska w Berlinie i pomnik Bismarcka w Hamburgu. Czyszczenie zawsze odbywa się w ścisłej współpracy z właścicielami i organami odpowiedzialnymi za ochronę zabytków.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność! Biuro prasowe
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi
Sport Waterdrop® oficjalnym partnerem Australian Open
2024-10-07 | 14:00

Waterdrop® oficjalnym partnerem Australian Open

Austriacka firma waterdrop® rozpoczyna wieloletnie partnerstwo z Australian Open. Jako oficjalny partner, firma dostarczy butelki wielokrotnego użytku ze stali nierdzewnej zawodnikom, ich
Sport 46 proc. badanych pijących min. 10 szklanek wody dziennie jest szczęśliwa
2024-09-05 | 15:15

46 proc. badanych pijących min. 10 szklanek wody dziennie jest szczęśliwa

Badania amerykańskich naukowców pokazują, że osoby pijące więcej wody częściej deklarują, że są szczęśliwe. Jednocześnie co trzeci respondent przyznaje, że regularne

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy

Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.

Ochrona środowiska

Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna

Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.

Telekomunikacja

M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej

– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.