Dzięki firmie Kärcher gdański bursztyn zabłyśnie! Projekt czyszczenia „Bursztyno
Współpraca zarządzającej obiektem spółki Arena Gdańsk Operator z firmą Kärcher została nawiązana, by dać gdańszczankom i gdańszczanom oraz licznie odwiedzającym miasto turystom możliwość podziwiania Stadionu w swojej pełnej krasie. Właśnie dlatego zdecydowano się na dwuletni projekt, który zakłada pierwsze tak kompleksowe czyszczenie obiektu.
— Jako lider rynku zdajemy sobie sprawę także ze zobowiązań, jakie nakłada na nas bycie przodującą firmą w branży. Dlatego też chętnie angażujemy się w ten projekt, dzięki któremu piękny stadion w Gdańsku znów będzie zachwycał kibiców sportowych oraz odwiedzających wydarzenia muzyczne i kulturalne, które się tam odbywają. Jest to element naszej długoletniej strategii, polegającej na przywracaniu blasku zabytkom i obiektom ważnym dla społeczności i kultury. Bardzo się cieszę, że nasza technologia pozwoli wyczyścić ten wyjątkowy obiekt sportowy – skomentował Łukasz Palczak, dyrektor marketingu w Kärcher Polska.
Firma Kärcher przekazała w tym celu swoje urządzenia wysokociśnieniowe do zastosowań profesjonalnych wraz z niezbędnymi akcesoriami. Mowa o sześciu sztukach bardzo wytrzymałego i mocnego modelu: HD 6/16-4 M Plus. Ponadto firma wpiera finansowo projekt.
— Nasz obiekt jest pod wieloma względami wyjątkowy. Dlatego bardzo zależy nam na tym, by przywrócić mu pierwotny blask. Cieszę się, że firma Kärcher nas w tym wspiera. Chcemy, by mieszkańcy Gdańska i goście czuli się dobrze w naszym obiekcie, a wyczyszczenie stadionu z pewnością się do tego przyczyni. Jestem przekonany że efekty czyszczenia będą spektakularne, a nasza Arena będzie, po zakończeniu tych prac, jak nowa – wyjaśnił Paweł Buczyński z Polsat Plus Arena Gdańsk
O Polsat Plus Arenie Gdańsk
Stadion powstał z myślą o UEFA EURO 2012, turnieju, którego Polska była współorganizatorem wraz z Ukrainą. Zbudowany w przeciągu 3 lat obiekt stał się jedną z najbardziej rozpoznawalnych aren na świecie. Spełnia najwyższe standardy związane z organizacją meczów. Poszczególne elementy architektoniczne nawiązują swoim wyglądem do Gdańska i jego tradycji. Przez mieszkańców jest nawet niekiedy nazywany po prostu „Bursztynową Areną”.
O mecenacie kulturalnym Kärcher
W ramach programu sponsoringu kulturalnego producent urządzeń czyszczących, firma Kärcher, wyczyściła już ponad 160 zabytków na całym świecie. Należą do nich, między innymi: kolumnada na Placu Świętego Piotra w Rzymie, posąg Chrystusa
w Rio de Janeiro, 3300-letni obelisk w Paryżu i głowy prezydentów USA na Mount Rushmore, a także Brama Brandenburska w Berlinie i pomnik Bismarcka w Hamburgu. Czyszczenie zawsze odbywa się w ścisłej współpracy z właścicielami i organami odpowiedzialnymi za ochronę zabytków.
CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024
Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS
Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.