Komunikaty PR

„Ekstraklasa po godzinach” rozszerzona o segment „Biznes, piłka, pieniądze”

2022-09-05  |  15:45
Biuro prasowe
  • Grupa eFaktor podpisała umowę o współpracy merytorycznej z Canal+ Polska.
  • Wspólny projekt dotyczy programu „Ekstraklasa po godzinach” i rozmów o finansowaniu czołowych polskich klubów.
  • eFaktor to firma faktoringowa, która już od wielu lat angażuje się we wsparcie klubów sportowych i e-sportowych.

 

Umowa obejmuje współpracę, która opiera się na sponsoringu i polega na dostarczaniu danych finansowych przez eFaktor do programu „Ekstraklasa po godzinach”. Jest on emitowany w Canal+ Sport premierowo w poniedziałki o godz. 21, czyli po ostatnim meczu kolejki ligowej. Później audycja jest kilkakrotnie powtarzana na różnych antenach Canal+. Prowadzącym jest Filip Surma. Program trwa około 60 minut i jest przeglądem najciekawszych wydarzeń ligowej kolejki, prezentowanych z humorem, w lekki i luźny sposób. Poza omówieniem poniedziałkowego meczu komentowane są nietypowe zagrania zarejestrowane kamerą na ekstraklasowych boiskach, udane występy piłkarzy czy nieszablonowe wypowiedzi trenerów. Wybierane są najlepsze bramki, asysty czy parady bramkarskie zakończonej rundy spotkań. W audycji cytowane są też komentarze fanów, którzy w formie fotomontaży, memów czy komiksów opisują i interpretują ostatnie wydarzenia z polskiej piłki nożnej. Ważnym elementem programu „Ekstraklasa po godzinach” są cykle tematyczne, odniesienia historyczne. Zawsze można też zobaczyć autorski reportaż dziennikarzy Canal+ Sport analizujących polską ligę w niecodzienny sposób czy przedstawiających nieznane historie.

 

Począwszy od 5 września, w każdym odcinku programu pojawi się nowy cykl pt. „Biznes, piłka, pieniądze”. Partnerem merytorycznym formatu jest eFaktor. Współpraca jest zaplanowana do końca sezonu. eFaktor będzie dostarczał dane z pogranicza piłki nożnej i finansów. Format „Biznes, piłka, pieniądze” będzie trwał około 5 minut w każdym odcinku „Ekstraklasa po godzinach”.

eFaktor od dłuższego czasu angażuje się we wsparcie finansowe klubów sportowych i e-sportowych. Współpraca polega na przyspieszaniu przelewów za transze płatności umów z telewizji, zobowiązań sponsorskich, a także przyspieszaniu rat transferowych za sprzedaż piłkarzy. Do tej pory eFaktor finansował podmioty z kilku dyscyplin sportowych: piłki nożnej, koszykówki, sportów motoryzacyjnych czy e-sportu. 

- Jako Grupa eFaktor od lat jesteśmy związani ze sportem, wspierając finansowo przedstawicieli różnych dyscyplin. Teraz rozpoczynamy nowy etap aktywności, włączając się w merytoryczny komentarz na styku piłki nożnej i finansów. To naturalny krok, bo możemy się podzielić unikalną wiedzą w tym zakresie. Planujemy w ciągu tego sezonu poruszyć najważniejsze elementy związane z prowadzeniem klubu piłkarskiego od strony biznesowej i finansowej – mówi Piotr Gąsiorowski, Prezes eFaktor.

- Związek pieniędzy i sportu jest oczywisty i z każdym rokiem coraz silniejszy, dlatego szukanie możliwości wytłumaczenia wszystkich zawiłości widzom, jest naszym obowiązkiem. Sport to emocje, które napędzane są talentem i ciężką pracą zawodników, ale nie ma co się oszukiwać: to pieniądze sprawiają, że możliwe jest podnoszenie poziomu zawodów, a wyobraźnia kibiców jest dodatkowo rozpalona. Współpraca z eFaktor, który nie tylko finansuje sport, ale też pasjonuje się sportem, pozwoli nam pokazać od kuchni, jak to działa. „Ekstraklasa po godzinach” będzie dzięki temu pełniejsza, bardziej merytoryczna, a kibic dostanie potężną pigułkę wiedzy, by jeszcze lepiej zrozumieć swoją ukochaną dyscyplinę – tłumaczy Michał Kołodziejczyk, dyrektor Canal+ Sport.

 

W pierwszym odcinku z nowym segmentem poruszona zostanie tematyka sprzedaży karnetów i przychodów, jakie dają polskim klubom w odniesieniu do innych lig. Tematem kolejnego wrześniowego odcinka będzie finansowanie zakupów piłkarzy podczas kończącego się okienka transferowego.

- Wspólnie z redakcją Canal+ Sport chcielibyśmy spojrzeć na to, jak rynek transferowy i finanse klubów zmieniły się w związku z zamknięciami stadionów ze względu na Covid-19. Większość sprzedawanych i pozyskiwanych zawodników spłacana jest ratalnie, ale kluby sprzedające nie chcą czekać zbyt długo na pieniądze. Te potrzebne są na już, powiemy więc trochę o tym, skąd się biorą, jak kluby finansują duże transfery – dodaje Piotr Gąsiorowski.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę! Biuro prasowe
2024-12-27 | 18:00

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

W poprzednim sezonie (2023/2024) ośrodek Beskid Sport Arena otwarł się już 2 grudnia, natomiast w tym roku trzeba było poczekać trochę dłużej. Wszystko jednak wskazuje na to, że
Sport Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
2024-12-09 | 01:00

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

To już pewne – na polu golfowym Rosa odbędzie się kolejny turniej z cyklu Challenge Tour.  Oficjalny harmonogram został opublikowany dzisiaj na oficjalnej stronie turnieju. W nowym
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Edukacja

Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami

Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.

Fundusze unijne

Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty

Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.