Komunikaty PR

„Ekstraklasa po godzinach” rozszerzona o segment „Biznes, piłka, pieniądze”

2022-09-05  |  15:45
Biuro prasowe
  • Grupa eFaktor podpisała umowę o współpracy merytorycznej z Canal+ Polska.
  • Wspólny projekt dotyczy programu „Ekstraklasa po godzinach” i rozmów o finansowaniu czołowych polskich klubów.
  • eFaktor to firma faktoringowa, która już od wielu lat angażuje się we wsparcie klubów sportowych i e-sportowych.

 

Umowa obejmuje współpracę, która opiera się na sponsoringu i polega na dostarczaniu danych finansowych przez eFaktor do programu „Ekstraklasa po godzinach”. Jest on emitowany w Canal+ Sport premierowo w poniedziałki o godz. 21, czyli po ostatnim meczu kolejki ligowej. Później audycja jest kilkakrotnie powtarzana na różnych antenach Canal+. Prowadzącym jest Filip Surma. Program trwa około 60 minut i jest przeglądem najciekawszych wydarzeń ligowej kolejki, prezentowanych z humorem, w lekki i luźny sposób. Poza omówieniem poniedziałkowego meczu komentowane są nietypowe zagrania zarejestrowane kamerą na ekstraklasowych boiskach, udane występy piłkarzy czy nieszablonowe wypowiedzi trenerów. Wybierane są najlepsze bramki, asysty czy parady bramkarskie zakończonej rundy spotkań. W audycji cytowane są też komentarze fanów, którzy w formie fotomontaży, memów czy komiksów opisują i interpretują ostatnie wydarzenia z polskiej piłki nożnej. Ważnym elementem programu „Ekstraklasa po godzinach” są cykle tematyczne, odniesienia historyczne. Zawsze można też zobaczyć autorski reportaż dziennikarzy Canal+ Sport analizujących polską ligę w niecodzienny sposób czy przedstawiających nieznane historie.

 

Począwszy od 5 września, w każdym odcinku programu pojawi się nowy cykl pt. „Biznes, piłka, pieniądze”. Partnerem merytorycznym formatu jest eFaktor. Współpraca jest zaplanowana do końca sezonu. eFaktor będzie dostarczał dane z pogranicza piłki nożnej i finansów. Format „Biznes, piłka, pieniądze” będzie trwał około 5 minut w każdym odcinku „Ekstraklasa po godzinach”.

eFaktor od dłuższego czasu angażuje się we wsparcie finansowe klubów sportowych i e-sportowych. Współpraca polega na przyspieszaniu przelewów za transze płatności umów z telewizji, zobowiązań sponsorskich, a także przyspieszaniu rat transferowych za sprzedaż piłkarzy. Do tej pory eFaktor finansował podmioty z kilku dyscyplin sportowych: piłki nożnej, koszykówki, sportów motoryzacyjnych czy e-sportu. 

- Jako Grupa eFaktor od lat jesteśmy związani ze sportem, wspierając finansowo przedstawicieli różnych dyscyplin. Teraz rozpoczynamy nowy etap aktywności, włączając się w merytoryczny komentarz na styku piłki nożnej i finansów. To naturalny krok, bo możemy się podzielić unikalną wiedzą w tym zakresie. Planujemy w ciągu tego sezonu poruszyć najważniejsze elementy związane z prowadzeniem klubu piłkarskiego od strony biznesowej i finansowej – mówi Piotr Gąsiorowski, Prezes eFaktor.

- Związek pieniędzy i sportu jest oczywisty i z każdym rokiem coraz silniejszy, dlatego szukanie możliwości wytłumaczenia wszystkich zawiłości widzom, jest naszym obowiązkiem. Sport to emocje, które napędzane są talentem i ciężką pracą zawodników, ale nie ma co się oszukiwać: to pieniądze sprawiają, że możliwe jest podnoszenie poziomu zawodów, a wyobraźnia kibiców jest dodatkowo rozpalona. Współpraca z eFaktor, który nie tylko finansuje sport, ale też pasjonuje się sportem, pozwoli nam pokazać od kuchni, jak to działa. „Ekstraklasa po godzinach” będzie dzięki temu pełniejsza, bardziej merytoryczna, a kibic dostanie potężną pigułkę wiedzy, by jeszcze lepiej zrozumieć swoją ukochaną dyscyplinę – tłumaczy Michał Kołodziejczyk, dyrektor Canal+ Sport.

 

W pierwszym odcinku z nowym segmentem poruszona zostanie tematyka sprzedaży karnetów i przychodów, jakie dają polskim klubom w odniesieniu do innych lig. Tematem kolejnego wrześniowego odcinka będzie finansowanie zakupów piłkarzy podczas kończącego się okienka transferowego.

- Wspólnie z redakcją Canal+ Sport chcielibyśmy spojrzeć na to, jak rynek transferowy i finanse klubów zmieniły się w związku z zamknięciami stadionów ze względu na Covid-19. Większość sprzedawanych i pozyskiwanych zawodników spłacana jest ratalnie, ale kluby sprzedające nie chcą czekać zbyt długo na pieniądze. Te potrzebne są na już, powiemy więc trochę o tym, skąd się biorą, jak kluby finansują duże transfery – dodaje Piotr Gąsiorowski.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024 Biuro prasowe
2024-04-29 | 17:00

CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024

Grupa CMA CGM i CEVA Logistics, jej spółka zależna, zostały oficjalnym partnerem logistycznym Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich Paryż 2024. Współpracując od lutego 2023
Sport Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS
2024-04-24 | 11:00

Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS

SOFTSWISS, światowy ekspert w dziedzinie technologii, posiadający kluczowe centra rozwoju w Polsce, z dumą ogłasza, że legenda wyścigów Rubens Barrichello został mianowany dyrektorem
Sport Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
2024-04-17 | 11:00

Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race

ALL4Kids to dobroczynna platforma utworzona z inicjatywy Rothschild & Co, która już od kilku lat jednoczy kilkadziesiąt firm i setki pracowników - we wspólnym pomaganiu.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.