„Ekstraklasa po godzinach” rozszerzona o segment „Biznes, piłka, pieniądze”
- Grupa eFaktor podpisała umowę o współpracy merytorycznej z Canal+ Polska.
- Wspólny projekt dotyczy programu „Ekstraklasa po godzinach” i rozmów o finansowaniu czołowych polskich klubów.
- eFaktor to firma faktoringowa, która już od wielu lat angażuje się we wsparcie klubów sportowych i e-sportowych.
Umowa obejmuje współpracę, która opiera się na sponsoringu i polega na dostarczaniu danych finansowych przez eFaktor do programu „Ekstraklasa po godzinach”. Jest on emitowany w Canal+ Sport premierowo w poniedziałki o godz. 21, czyli po ostatnim meczu kolejki ligowej. Później audycja jest kilkakrotnie powtarzana na różnych antenach Canal+. Prowadzącym jest Filip Surma. Program trwa około 60 minut i jest przeglądem najciekawszych wydarzeń ligowej kolejki, prezentowanych z humorem, w lekki i luźny sposób. Poza omówieniem poniedziałkowego meczu komentowane są nietypowe zagrania zarejestrowane kamerą na ekstraklasowych boiskach, udane występy piłkarzy czy nieszablonowe wypowiedzi trenerów. Wybierane są najlepsze bramki, asysty czy parady bramkarskie zakończonej rundy spotkań. W audycji cytowane są też komentarze fanów, którzy w formie fotomontaży, memów czy komiksów opisują i interpretują ostatnie wydarzenia z polskiej piłki nożnej. Ważnym elementem programu „Ekstraklasa po godzinach” są cykle tematyczne, odniesienia historyczne. Zawsze można też zobaczyć autorski reportaż dziennikarzy Canal+ Sport analizujących polską ligę w niecodzienny sposób czy przedstawiających nieznane historie.
Począwszy od 5 września, w każdym odcinku programu pojawi się nowy cykl pt. „Biznes, piłka, pieniądze”. Partnerem merytorycznym formatu jest eFaktor. Współpraca jest zaplanowana do końca sezonu. eFaktor będzie dostarczał dane z pogranicza piłki nożnej i finansów. Format „Biznes, piłka, pieniądze” będzie trwał około 5 minut w każdym odcinku „Ekstraklasa po godzinach”.
eFaktor od dłuższego czasu angażuje się we wsparcie finansowe klubów sportowych i e-sportowych. Współpraca polega na przyspieszaniu przelewów za transze płatności umów z telewizji, zobowiązań sponsorskich, a także przyspieszaniu rat transferowych za sprzedaż piłkarzy. Do tej pory eFaktor finansował podmioty z kilku dyscyplin sportowych: piłki nożnej, koszykówki, sportów motoryzacyjnych czy e-sportu.
- Jako Grupa eFaktor od lat jesteśmy związani ze sportem, wspierając finansowo przedstawicieli różnych dyscyplin. Teraz rozpoczynamy nowy etap aktywności, włączając się w merytoryczny komentarz na styku piłki nożnej i finansów. To naturalny krok, bo możemy się podzielić unikalną wiedzą w tym zakresie. Planujemy w ciągu tego sezonu poruszyć najważniejsze elementy związane z prowadzeniem klubu piłkarskiego od strony biznesowej i finansowej – mówi Piotr Gąsiorowski, Prezes eFaktor.
- Związek pieniędzy i sportu jest oczywisty i z każdym rokiem coraz silniejszy, dlatego szukanie możliwości wytłumaczenia wszystkich zawiłości widzom, jest naszym obowiązkiem. Sport to emocje, które napędzane są talentem i ciężką pracą zawodników, ale nie ma co się oszukiwać: to pieniądze sprawiają, że możliwe jest podnoszenie poziomu zawodów, a wyobraźnia kibiców jest dodatkowo rozpalona. Współpraca z eFaktor, który nie tylko finansuje sport, ale też pasjonuje się sportem, pozwoli nam pokazać od kuchni, jak to działa. „Ekstraklasa po godzinach” będzie dzięki temu pełniejsza, bardziej merytoryczna, a kibic dostanie potężną pigułkę wiedzy, by jeszcze lepiej zrozumieć swoją ukochaną dyscyplinę – tłumaczy Michał Kołodziejczyk, dyrektor Canal+ Sport.
W pierwszym odcinku z nowym segmentem poruszona zostanie tematyka sprzedaży karnetów i przychodów, jakie dają polskim klubom w odniesieniu do innych lig. Tematem kolejnego wrześniowego odcinka będzie finansowanie zakupów piłkarzy podczas kończącego się okienka transferowego.
- Wspólnie z redakcją Canal+ Sport chcielibyśmy spojrzeć na to, jak rynek transferowy i finanse klubów zmieniły się w związku z zamknięciami stadionów ze względu na Covid-19. Większość sprzedawanych i pozyskiwanych zawodników spłacana jest ratalnie, ale kluby sprzedające nie chcą czekać zbyt długo na pieniądze. Te potrzebne są na już, powiemy więc trochę o tym, skąd się biorą, jak kluby finansują duże transfery – dodaje Piotr Gąsiorowski.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.