Komunikaty PR

Fortuna nowym partnerem KSW

2020-06-15  |  19:10
Biuro prasowe

Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie, lider wśród bukmacherów w Polsce oraz Federacja KSW, jedna z największych organizacji MMA na świecie, podjęły decyzję o rozpoczęciu współpracy. Podpisany dziś 2-letni kontrakt obejmuje wszystkie gale KSW zaplanowane na 2020 i 2021 rok. 

Już od najbliższej gali logo Fortuny będzie widoczne przy wydarzeniach organizowanych przez Federację KSW. Bukmacher przygotował dla miłośników MMA liczne promocje, konkursy oraz zakłady specjalne, które będzie można znaleźć w oficjalnych kanałach Fortuny i federacji. 

Nieustanne rozszerzanie partnerstw biznesowych jest dla nas kluczowe w rozwoju nie tylko samej Federacji, ale i całej dyscypliny sportowej. Bardzo się cieszę, że do grona partnerów dołączyła Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie, która będzie nam towarzyszyć nie tylko na rynku polskim, ale również przy naszych międzynarodowych wydarzeniach. Fakt, że zorganizowaliśmy drugą największą na świecie galę MMA pod względem frekwencji, a nasze wydarzenia oglądane są przez użytkowników z ponad 80 krajów nie oznacza, że powinniśmy zwalniać tempo pod kątem biznesowym. Wręcz przeciwnie – stawiamy na dalszą ekspansję.Bardzo cieszę się z podjętej współpracy oraz mam nadzieję, że przyniesie ona obu stronom wiele korzyści. mówi Martin Lewandowski, współzałożyciel i dyrektor generalny Federacji KSW.

Podpisanie kontraktu z Federacją KSW było dla nas naturalną decyzją. Od dłuższego czasu obserwujemy znaczący wzrost zainteresowania zakładami na MMA, które mamy w ofercie. KSW to uznana i niezwykle szeroko rozpoznawalna marka w świecie sportów walki, dlatego wierzymy, że dzięki tej współpracy Fortuna umocni się na pozycji bukmachera pierwszego wyboru dla wszystkich pasjonatów MMA i dotrze do jeszcze liczniejszej grupy osób śledzących każde wydarzenie organizowane przez Federację KSW. Już teraz proponujemy największą liczbę zakładów prematch i live w Polsce na wszystkie najważniejsze gale na świecie, a mogę zapewnić, że począwszy od KSW 53 nasza aktywność produktowa i marketingowa będzie jeszcze bardziej intensywna. – mówi Konrad Komarczuk prezes Fortuna Zakłady Bukmacherskie.

KSW (Konfrontacja Sztuk Walki) to największa organizacja MMA (ang. MMA - Mixed Martial Arts) w Europie i jedna z największych na świecie. To dziś także drugie obok Tour de Pologne polskie wydarzenie sportowe, rozpoznawane na całym świecie. Na 52 galach zorganizowanych przez KSW w całej Polsce, Anglii i Irlandii walczyło ponad 300 zawodników. Na trybunach hal zasiadło łącznie ponad 500 000 fanów, a każdą galę oglądają miliony przed telewizorami w Polsce i dziesiątki tysięcy w innych krajach globu.

KSW od 16 lat tworzy historię europejskiego MMA, organizując najbardziej rozpoznawalne gale w Europie. Organizacja popularyzuje dyscyplinę i kształtuje jej sportowe gwiazdy.  W ostatnim czasie Federacja święci znaczące sukcesy: zorganizowała m.in. drugą na świecie galę MMA pod względem frekwencji - KSW 39: Colosseum na PGE Narodowym w Warszawie, gdzie sprzedano 57 766 biletów, a także spektakularne wydarzenia za granicą – w Irlandii, Chorwacji i Anglii. Transmisje z gal odbywają się już w ponad 45 krajach, a na platformach streamingowych, takich jak m.in. kswtv.com, wydarzenia oglądane są przez użytkowników z ponad 80 krajów.

Pod szyldem KSW kryją się nie tylko cykliczne gale, ale także szereg innych działań oraz zarządzanie wizerunkiem i kontraktami wielu zawodników. Marki w ramach KSW to m.in.:

KSW – największa w Europie i czołowa na świecie gala MMA

KSW TV – oficjalna platforma streamingowa

KSW Shop - oficjalna linia odzieżowa KSW

KSW obozy – organizacja obozów szkoleniowych

Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie to legalnie działająca firma branży bukmacherskiej, wchodząca w skład Fortuna Entertainment Group, największej w Europie Środkowej i Wschodniej grupy prowadzącej zakłady wzajemne, posiadającej 20–letnie doświadczenie na rynkach w Polsce, Czechach, na Słowacji, w Chorwacji i Rumunii. W Polsce Fortuna prowadzi działalność w kanale online na www.efortuna.pl i w aplikacjach mobilnych na Android i iOs oraz w największej na lokalnym rynku sieci ponad 500 Punktów Przyjmowania Zakładów. Bukmacher od lat zaangażowany jest we wspieranie polskiego sportu, sponsorując Legię Warszawa, piłkarską I ligę, Polski Związek Narciarski, Raków Częstochowa, Miedź Legnica, Radomiak Radom, Stomil Olsztyn i Wigry Suwałki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race Biuro prasowe
2024-04-17 | 11:00

Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race

ALL4Kids to dobroczynna platforma utworzona z inicjatywy Rothschild & Co, która już od kilku lat jednoczy kilkadziesiąt firm i setki pracowników - we wspólnym pomaganiu.
Sport Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop
2024-04-04 | 11:17

Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop

Lider w branży napojów ogłasza rozpoczęcie współpracy z wybitnym polskim tenisistą Hubertem Hurkaczem. Polak, zajmujący obecnie dziesiąte miejsce w światowym rankingu ATP,
Sport Co drugi rowerzysta boi się jazdy po ulicy – badanie rankomat.pl
2024-03-26 | 01:00

Co drugi rowerzysta boi się jazdy po ulicy – badanie rankomat.pl

Tylko 56 proc. rowerzystów czuje się bezpiecznie podczas jazdy po ulicy razem z samochodami – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie multiporównywarki rankomat.pl. Mimo

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.

Ochrona środowiska

Trwają prace nad szczegółami ścisłej ochrony 20 proc. lasów. Prawie gotowy jest także projekt ws. kontroli społecznej nad lasami

Postulat ochrony najcenniejszych lasów w Polsce znalazł się zarówno w „100 konkretach na pierwsze 100 dni rządów”, jak i w umowie koalicyjnej zawartej po wyborach 15 października 2023 roku. W wyznaczonym terminie nie udało się dotrzymać wyborczej obietnicy, ale prace nad nowymi regulacjami przyspieszają. Wśród priorytetów jest objęcie ochroną 20 proc. lasów najbardziej cennych przyrodniczo i ustanowienie kontroli społecznej nad lasami. Ministerstwo Klimatu i Środowiska konsultuje swoje pomysły z przedstawicielami różnych stron, m.in. z leśnikami, ekologami, branżą drzewną i samorządami.

Motoryzacja

Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do sprzedaży w Polsce. Są w stanie konkurować jakością z europejskimi producentami aut

Według danych IBRM Samar w Polsce w pierwszych dwóch miesiącach 2024 roku zarejestrowano 533 auta chińskich producentów. Jednak niedługo mogą się one pojawiać na polskich drogach znacznie częściej, ponieważ swoją obecność na tutejszym rynku zapowiedziało już kilku kolejnych producentów z Państwa Środka. Chińskich samochodów, przede wszystkim elektryków, coraz więcej sprzedaje się również w Europie. Prognozy zakładają, że ich udział w europejskim rynku do 2025 roku ma zostać niemal podwojony. – Jakość produktów dostarczanych przez chińskich producentów jest dzisiaj zdecydowanie lepsza i dlatego one z powodzeniem konkurują z producentami europejskimi – mówi Wojciech Drzewiecki, prezes IBRM Samar.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.