Komunikaty PR

Goodyear po raz kolejny będzie partnerem zespołu De Rooy w Rajdzie Dakar

2022-12-28  |  08:30
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.25 MB )

Sezon sportów motorowych 2023 roku zainauguruje jeden z najbardziej prestiżowych wyścigów na świecie - Rajd Dakar, który rusza, gdy w wielu miejscach będą jeszcze trwały obchody Nowego Roku. Od 31 grudnia 2022 do 15 stycznia 2023 roku uczestnicy tej prestiżowej rywalizacji będą przeprawiać się przez góry i pustynię Arabii Saudyjskiej. Zespoły będą miały do pokonania liczącą prawie 5000 km trasę, podzieloną na 14 etapów, przecinającą kraj od Morza Czerwonego do Zatoki Arabskiej. Goodyear jest partnerem zespołu De Rooy Iveco, dostarczając zawodnikom opony oraz rozwiązania do zarządzania oponami na każdy etap.

Opony są ważnym elementem przygotowań zespołów do Rajdu Dakar. To jedyny punkt kontaktu pojazdów z ciągle zmieniającą się nawierzchnią z piasku i skał, a także stromymi wzniesieniami i zjazdami. Regulamin zawodów wymaga od zespołów stosowania standardowych opon, które są powszechnie dostępne w sprzedaży, więc czołowy holenderski zespół De Rooy po raz kolejny wybrał opony Goodyear Offroad. Ich konstrukcja charakteryzuje się specjalną terenową mieszanką, głębokim, antypoślizgowym bieżnikiem i zwiększoną odpornością na przecięcia - wszystko po to, aby wesprzeć kierowców w pokonywaniu różnych dróg.

W barwach zespołu De Rooy wystartują cztery ciężarówki Iveco PowerStar. Janus van Kasteren i Victor Versteijnen będą pilotować dwie ciężarówki Boss Machinery, odpowiednio z numerami 502 i 504, natomiast druga para pojazdów, sponsorowana przez Eurol Iveco, będzie prowadzona przez Martina van den Brinka (nr 506) i Mitchela van den Brinka (nr 511).

Wsparcie zespołu De Rooy w Dakarze jest ważną częścią cyklu rozwojowego opon i rozwiązań Goodyeara dla pojazdów użytkowych. Oprócz doświadczenia zdobytego podczas Goodyear FIA European Truck Racing Championship w roli wyłącznego dostawcy opon i partnera tytularnego, udział w takiej rywalizacji jak Rajd Dakar uzupełnia pracę wykonywaną na drodze, torze testowym i w laboratorium. Goodyear wykorzystuje informacje zebrane na wszystkich tych polach do opracowywania nowych technologii bieżnika i osnowy, które trafiają do produktów dostępnych dla flot w całej Europie. W rezultacie otrzymują oni ofertę, której istotą jest wydajność, zrównoważony rozwój i konkurencyjność.

Goodyear

Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie. Firma zatrudnia 72 000 osób i wytwarza swoje produkty w 55 zakładach zlokalizowanych w 23 krajach na świecie. Posiada dwa Centra Innowacji w Akron (Stany Zjednoczone) i Colmar-Berg (Luksemburg), które dostarczają najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie produktów i usług, będących wyznacznikiem standardów i technologii w przemyśle. Więcej informacji na temat Goodyear i produktów firmy znajduje się na stronie. Warto śledzić też profil Goodyear na LinkedIn.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race Biuro prasowe
2024-04-17 | 11:00

Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race

ALL4Kids to dobroczynna platforma utworzona z inicjatywy Rothschild & Co, która już od kilku lat jednoczy kilkadziesiąt firm i setki pracowników - we wspólnym pomaganiu.
Sport Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop
2024-04-04 | 11:17

Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop

Lider w branży napojów ogłasza rozpoczęcie współpracy z wybitnym polskim tenisistą Hubertem Hurkaczem. Polak, zajmujący obecnie dziesiąte miejsce w światowym rankingu ATP,
Sport Co drugi rowerzysta boi się jazdy po ulicy – badanie rankomat.pl
2024-03-26 | 01:00

Co drugi rowerzysta boi się jazdy po ulicy – badanie rankomat.pl

Tylko 56 proc. rowerzystów czuje się bezpiecznie podczas jazdy po ulicy razem z samochodami – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie multiporównywarki rankomat.pl. Mimo

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.

Ochrona środowiska

Trwają prace nad szczegółami ścisłej ochrony 20 proc. lasów. Prawie gotowy jest także projekt ws. kontroli społecznej nad lasami

Postulat ochrony najcenniejszych lasów w Polsce znalazł się zarówno w „100 konkretach na pierwsze 100 dni rządów”, jak i w umowie koalicyjnej zawartej po wyborach 15 października 2023 roku. W wyznaczonym terminie nie udało się dotrzymać wyborczej obietnicy, ale prace nad nowymi regulacjami przyspieszają. Wśród priorytetów jest objęcie ochroną 20 proc. lasów najbardziej cennych przyrodniczo i ustanowienie kontroli społecznej nad lasami. Ministerstwo Klimatu i Środowiska konsultuje swoje pomysły z przedstawicielami różnych stron, m.in. z leśnikami, ekologami, branżą drzewną i samorządami.

Motoryzacja

Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do sprzedaży w Polsce. Są w stanie konkurować jakością z europejskimi producentami aut

Według danych IBRM Samar w Polsce w pierwszych dwóch miesiącach 2024 roku zarejestrowano 533 auta chińskich producentów. Jednak niedługo mogą się one pojawiać na polskich drogach znacznie częściej, ponieważ swoją obecność na tutejszym rynku zapowiedziało już kilku kolejnych producentów z Państwa Środka. Chińskich samochodów, przede wszystkim elektryków, coraz więcej sprzedaje się również w Europie. Prognozy zakładają, że ich udział w europejskim rynku do 2025 roku ma zostać niemal podwojony. – Jakość produktów dostarczanych przez chińskich producentów jest dzisiaj zdecydowanie lepsza i dlatego one z powodzeniem konkurują z producentami europejskimi – mówi Wojciech Drzewiecki, prezes IBRM Samar.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.