G-SHOCK i Runmageddon wspólnie przesuwają granice wytrzymałości
G-SHOCK, pionier w tworzeniu najwytrzymalszych zegarków, połączył siły z Runmageddonem — jednym z najbardziej wymagających biegów przeszkodowych. Jako główny sponsor wydarzenia G-SHOCK od 1 kwietnia tego roku dostarcza uczestnikom niezapomnianych doświadczeń.
Co łączy uczestników Runmageddonu i zegarki G-SHOCK? Wyjątkowa wytrzymałość. Kurz, błoto, pot i łzy — nic nie zatrzyma ich przed osiągnięciem wspólnego celu. Nie dziwi więc, że to właśnie G-SHOCK jest głównym sponsorem tego wymagającego biegu.
Podczas wszystkich edycji tegorocznego Runmageddonu uczestnicy mogą skorzystać z atrakcji przygotowanych przez G-SHOCK. Dotychczas wydarzenia odbyły się już w Krakowie, Poznaniu, Gdyni, Wrocławiu, Warszawie, Gliwicach i Bydgoszczy. Biegacze odpoczywali w strefie chillu, mogli wziąć udział w różnorodnych konkursach z atrakcyjnymi nagrodami, a także otrzymać specjalne zniżki na zegarki.
A żeby przekonać się, że warto z nich skorzystać, wystarczy spojrzeć na bogatą ofertę marki. Wszystkie modele G-SHOCK, zgodnie z ideą twórcy Kikuo Ibe są wstrząsoodporne. Zostały stworzone tak, aby przetrwać upadek z 10 metrów, wytrzymać ciśnienie 10 atmosfer oraz działać bez zatrzymania baterii przez 10 lat. Jednak na szczególną uwagę zawodników zasługuje model G-SHOCK Mudmaster GG-B100 lub GWG-2000, którego koperta została specjalnie uszczelniona i zabezpieczona przed błotem, którego nie da się uniknąć podczas Runmageddonu.
G-SHOCK będzie obecny podczas wszystkich edycji biegu w różnych lokalizacjach w całej Polsce. Kolejne wydarzenia czekają nas w Ostrołęce, Wrocławiu, Trójmieście i Krakowie.
Ta ekscytująca współpraca pomiędzy G-SHOCK i Runmageddon z pewnością przyniesie nowe doświadczenia i wyzwania dla biegaczy. Jednocześnie będzie sposobem na to, aby wybrzmiały wartości obu marek i ich miłośników, takie jak wytrzymałość, siła i niezłomność oraz idea #NEVERGIVEUP.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.