G-SHOCK i Runmageddon wspólnie przesuwają granice wytrzymałości
G-SHOCK, pionier w tworzeniu najwytrzymalszych zegarków, połączył siły z Runmageddonem — jednym z najbardziej wymagających biegów przeszkodowych. Jako główny sponsor wydarzenia G-SHOCK od 1 kwietnia tego roku dostarcza uczestnikom niezapomnianych doświadczeń.
Co łączy uczestników Runmageddonu i zegarki G-SHOCK? Wyjątkowa wytrzymałość. Kurz, błoto, pot i łzy — nic nie zatrzyma ich przed osiągnięciem wspólnego celu. Nie dziwi więc, że to właśnie G-SHOCK jest głównym sponsorem tego wymagającego biegu.
Podczas wszystkich edycji tegorocznego Runmageddonu uczestnicy mogą skorzystać z atrakcji przygotowanych przez G-SHOCK. Dotychczas wydarzenia odbyły się już w Krakowie, Poznaniu, Gdyni, Wrocławiu, Warszawie, Gliwicach i Bydgoszczy. Biegacze odpoczywali w strefie chillu, mogli wziąć udział w różnorodnych konkursach z atrakcyjnymi nagrodami, a także otrzymać specjalne zniżki na zegarki.
A żeby przekonać się, że warto z nich skorzystać, wystarczy spojrzeć na bogatą ofertę marki. Wszystkie modele G-SHOCK, zgodnie z ideą twórcy Kikuo Ibe są wstrząsoodporne. Zostały stworzone tak, aby przetrwać upadek z 10 metrów, wytrzymać ciśnienie 10 atmosfer oraz działać bez zatrzymania baterii przez 10 lat. Jednak na szczególną uwagę zawodników zasługuje model G-SHOCK Mudmaster GG-B100 lub GWG-2000, którego koperta została specjalnie uszczelniona i zabezpieczona przed błotem, którego nie da się uniknąć podczas Runmageddonu.
G-SHOCK będzie obecny podczas wszystkich edycji biegu w różnych lokalizacjach w całej Polsce. Kolejne wydarzenia czekają nas w Ostrołęce, Wrocławiu, Trójmieście i Krakowie.
Ta ekscytująca współpraca pomiędzy G-SHOCK i Runmageddon z pewnością przyniesie nowe doświadczenia i wyzwania dla biegaczy. Jednocześnie będzie sposobem na to, aby wybrzmiały wartości obu marek i ich miłośników, takie jak wytrzymałość, siła i niezłomność oraz idea #NEVERGIVEUP.
CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024
Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS
Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.