Komunikaty PR

G-SHOCK oficjalnym sponsorem Runmageddon 2023

2023-04-06  |  09:00
Biuro prasowe

G-SHOCK będąca jedną z najpopularniejszych marek zegarków do zadań specjalnych ogłasza współpracę z organizatorem ekstremalnych biegów z przeszkodami Runmageddon. Na śmiałków mierzących się z przeszkodami czekać będą specjalne aktywności marki. Start współpracy odbędzie się już 1 kwietnia podczas najbliższego wydarzenia we Wrocławiu.
 

G-SHOCK od 40 lat tworzy unikatowe zegarki, które odnajdują się w każdych warunkach, czym zaskarbiły sobie wierność klientów z całego świata. Za sprawą swojego oryginalnego, nowoczesnego designu modele G-SHOCK stały się już kultowe nie tylko w świecie zegarków, ale i w popkulturze. Ich wstrząsoodporność była udowadniana poprzez najbardziej ekstremalne testy fanów marki i nie tylko (np. ustalenie rekordu Guinnessa po tym jak zegarek przetrwał przejechanie przez 25-tonową ciężarówkę.

Dlatego nie powinien dziwić fakt, że marka została partnerem największego cyklu biegów z przeszkodami w Polsce - Runmageddonu. W ramach długofalowej współpracy zaplanowany jest szereg aktywacji pod znakiem G-SHOCK x TIME TREND, m.in. strefa chillu, konkursy, gadżety dodawane do pakietów startowych oraz specjalne vouchery zniżkowe dla uczestników Runmageddonu do zrealizowania na wybrane kolekcje marki G-SHOCK w sklepie internetowym Timetrend.pl. Podczas najbliższej imprezy we Wrocławiu zostanie wybrany Mudmaster imprezy  - najbardziej ubłocony uczestnik - spośród wszystkich zawodników, którzy po ukończonym biegu zrobią zdjęcie w strefie G-SHOCK x TIME TREND. Nagrodą będzie G-SHOCK Mudmaster GG-B100, czyli jeden z flagowych produktów marki, który posiada kopertę specjalnie uszczelnioną i zabezpieczoną przed błotem. Ponadto, 1 kwietnia będzie możliwość kupienia w specjalnej cenie modeli Master of G oraz G-Squad, w tym wyczekiwanej przez fanów nowości G-SHOCK GBD-H2000. 

- Swoją pozycję na rynku marka G-SHOCK zawdzięcza wytrzymałości i niezawodności produktów. Twórcy marki,  Kikuo Ibe, przyświecała idea zaprojektowania zegarka, który „nie zniszczy się nawet, gdy upadnie”, w tym przetrwa upadek z 10 metrów, wytrzyma ciśnienie 10 atmosfer czy będzie działać bez zatrzymania baterii przez 10 lat. W efekcie starań twórcy marka G-SHOCK posiada w ofercie zegarki, które odporne są na wiele czynników, w tym in. błoto - z tej cechy słynie kolekcja MUDMASTER. Naturalna stała się zatem inicjatywa, aby zegarki G-SHOCK pojawiły się podczas tak wymagającego biegu jakim jest Runmageddon, w których oprócz sportowej rywalizacji, mamy do czynienia z bardzo trudnymi warunkami, pyłem, błotem, lodowatą wodą, w których każdy G-SHOCK sprawdzi się rewelacyjnie – mówi Anna Miksztal, Brand Manager marki - Marka G-SHOCK jest dla ludzi, którzy nigdy nie poddają się w dążeniu do celu, a determinacji nie brakuje żadnemu uczestnikowi RUNMAGEDDONU. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność! Biuro prasowe
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi
Sport Waterdrop® oficjalnym partnerem Australian Open
2024-10-07 | 14:00

Waterdrop® oficjalnym partnerem Australian Open

Austriacka firma waterdrop® rozpoczyna wieloletnie partnerstwo z Australian Open. Jako oficjalny partner, firma dostarczy butelki wielokrotnego użytku ze stali nierdzewnej zawodnikom, ich
Sport 46 proc. badanych pijących min. 10 szklanek wody dziennie jest szczęśliwa
2024-09-05 | 15:15

46 proc. badanych pijących min. 10 szklanek wody dziennie jest szczęśliwa

Badania amerykańskich naukowców pokazują, że osoby pijące więcej wody częściej deklarują, że są szczęśliwe. Jednocześnie co trzeci respondent przyznaje, że regularne

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy

Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.

Ochrona środowiska

Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna

Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.

Telekomunikacja

M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej

– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.