Haier oficjalnym partnerem Roland Garros 2024
Studio 111
Strzemińskiego 11/67
93-218 Łódź
haier_pr|studio111.pl| |haier_pr|studio111.pl
534407000
studio111.pl
Haier, marka numer jeden na rynku AGD na świecie, staje u boku największych mistrzów tenisa jako Oficjalny Partner turnieju Roland Garros rozgrywanego od 26 maja do 9 czerwca 2024.
Elegancja, precyzja i niesamowite osiągnięcia to cechy poszukiwane przez fanów tenisa, których liczba przekracza miliard na całym świecie. Te wartości sprawiły, że wejście firmy Haier w świat tenisa i rola Oficjalnego Partnera turnieju były naturalnym wyborem, biorąc pod uwagę, że marka ta zawsze była kreatorem wyjątkowych doświadczeń i ekosystemów dostosowanych do indywidualnych potrzeb.
W latach 2024 i 2025 Haier będzie partnerem najbardziej prestiżowych międzynarodowych turniejów tenisowych, wspierając mistrzów tego sportu, którzy podzielają wartości marki: pełne zaangażowanie w osiąganie najwyższych poziomów doskonałości i drobiazgowa troska o detale. Aby być najlepszym na świecie, potrzebna jest precyzja, dbałość o szczegóły i nienaganny styl. Cechy te znajdziemy zarówno u największych sportowców, jak i w rozwiązaniach Haier.
Roland Garros jest okazją do przedstawienia nowego międzynarodowego ambasadora marki Haier – Any Ivanović – byłej tenisistki numer jeden na świecie. Ambasadorka będzie twarzą marki przez cały czas trwania turnieju, wspierając jej działania i angażując publiczność. Ana Ivanović wygrała 15 turniejów singlowych WTA w swojej karierze, w tym Roland Garros w 2008 roku, kiedy to osiągnęła pierwsze miejsce w rankingu WTA.
„Jestem bardzo podekscytowana współpracą z Haier, firmą, która nie tylko jest zgodna z moimi wartościami, ale także doskonale pasuje do mojego stylu życia” – komentuje Ana Ivanović, była liderka światowego rankingu tenisistek. „Jako była profesjonalna zawodniczka, a teraz matka trójki dzieci, cenię rzeczy, które mogą mi pomóc w codziennym życiu. Haier zapewnia najbardziej odpowiednie zunifikowane rozwiązania, które łączą innowacje i design. Marka daje mi przewagę, której szukam, jeśli chodzi o stylowe urządzenia domowe.”
„Wybierając tenisistkę na naszą ambasadorkę, chcieliśmy zwiększyć poczucie autentyczności i wzmocnić relacje z fanami tenisa” – komentuje Gianpiero Morbello, Head of Brand Strategy and IoT Haier Europe. „Aby zostać numerem jeden, trzeba wierzyć w swój talent, poświęcać mu wiele czasu i zaangażowania oraz zawsze dążyć do perfekcji. Roland Garros to doskonałe miejsce, aby przedstawić Anę i wartości, które dzieli z firmą Haier, a tym samym ze światem tenisa. Dlatego nasza obecność zarówno na korcie jak i w samym Paryżu będzie intensywna, a wszystko dzięki kampanii 360°, która podkreśli innowacyjność, design i doskonałość detali – cechy charakterystyczne dla firmy Haier”.
Marka Haier będzie widoczna zarówno przy kortach jak i w specjalnej strefie na Place des Mousquetaires – w sercu Roland Garros. Będą tam eksponowane zaawansowane technologicznie rozwiązania Haier w specjalnie stworzonym na to wydarzenie stylu. Odwiedzający będą mogli cieszyć się atmosferą stworzoną przez gości specjalnych, kibiców i międzynarodową społeczność zgromadzoną na turnieju. Będzie można również poznać najnowsze innowacyjne produkty, takie jak pralkę i suszarkę z serii X11, które wyróżniają się szeregiem funkcjonalnych rozwiązań, lodówkę Cube 90 Series 7 z najnowszymi technologiami Fresh Techs oraz zmywarkę I-Pro Shine Series 7, która należy do rodziny urządzeń o klasie energetycznej A-30%. Będzie również okazja do poznania wyjątkowego stylu i unikalnego designu piekarnika i kompaktowej kuchenki mikrofalowej ID Ultimate Series 6 oraz urządzeń małego AGD do kuchni I-Master Series 5, które gwarantują profesjonalną wydajność i wyjątkową wszechstronność zastosowań. Odwiedzający będą mieli także niepowtarzalną okazję do interakcji z produktami Haier oraz wzięcia udziału w specjalnych zajęciach o tematyce sportowej.
To partnerstwo ze światem tenisa doskonale wpisuje się w strategię Haier, której celem jest współpraca ze wszystkim co wyjątkowe oraz dotarcie do grupy docelowej: konsumentów, którzy preferują eleganckie wzornictwo, personalizację i najwyższą jakość.
Poza turniejem Roland-Garros, w 2024 i 2025 roku Haier będzie partnerem turniejów najwyższej klasy, w tym Mutua Madrid Open, Nitto ATP Finals, Rolex Paris Masters. Z kolei turniej ATP 500 Hamburg Open i dwa turnieje ATP 250, Playa Laguna Croatia Open Umag i European Open (Antwerpia), uzupełniają portfolio wydarzeń tenisowych z udziałem Haier.
Po osiągnięciu znakomitych wyników w zakresie świadomości i postrzegania marki w 2023 r., Haier kontynuuje swoją podróż w stronę globalnej afirmacji marki, podkreślając swoją pozycję lidera i innowatora.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Projekt unijnego budżetu po 2027 roku będzie przedstawiony w lipcu. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad nim
Polska prezydencja zbiegła się z rozpoczęciem rozmów na temat wieloletnich unijnych ram finansowych (WRF), które określą cele i priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. Projekt budżetu ma być gotowy w lipcu, a potem rozpoczną się negocjacje między instytucjami unijnymi. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad WRF, dlatego to od naszego kraju swoje konsultacje rozpoczęli europarlamentarzyści, którzy są współsprawozdawcami PE ds. wieloletniego budżetu Unii Europejskiej.
Prawo
Przedsiębiorcy czują się pomijani w pracach nad przepisami. Narzekają na zawrotne tempo prac legislacyjnych

W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa. To wynik o 59 proc. niższy niż rok wcześniej – wynika z „Barometru prawa” Grant Thornton. Eksperci wskazują, że nie przekłada się to jednak na jakość nowych przepisów. Tempo prac regulacyjnych przyspiesza, a konsultacje publiczne rzadko są transparentne. Przedsiębiorcy czują się pomijani w procesie konsultacji i zaskakiwani nagłymi zmianami w prawie.
Konsument
Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.