Komunikaty PR

Haier oficjalnym partnerem Roland Garros 2024

2024-06-10  |  12:40
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Cybulska
Studio 111

Strzemińskiego 11/67
93-218 Łódź
haier_pr|studio111.pl| |haier_pr|studio111.pl
534407000
studio111.pl

Haier, marka numer jeden na rynku AGD na świecie, staje u boku największych mistrzów tenisa jako Oficjalny Partner turnieju Roland Garros rozgrywanego od 26 maja do 9 czerwca 2024.

Elegancja, precyzja i niesamowite osiągnięcia to cechy poszukiwane przez fanów tenisa, których liczba przekracza miliard na całym świecie. Te wartości sprawiły, że wejście firmy Haier w świat tenisa i rola Oficjalnego Partnera turnieju były naturalnym wyborem, biorąc pod uwagę, że marka ta zawsze była kreatorem wyjątkowych doświadczeń i ekosystemów dostosowanych do indywidualnych potrzeb.

W latach 2024 i 2025 Haier będzie partnerem najbardziej prestiżowych międzynarodowych turniejów tenisowych, wspierając mistrzów tego sportu, którzy podzielają wartości marki: pełne zaangażowanie w osiąganie najwyższych poziomów doskonałości i drobiazgowa troska o detale. Aby być najlepszym na świecie, potrzebna jest precyzja, dbałość o szczegóły i nienaganny styl. Cechy te znajdziemy zarówno u największych sportowców, jak i w rozwiązaniach Haier.

Roland Garros jest okazją do przedstawienia nowego międzynarodowego ambasadora marki Haier – Any Ivanović – byłej tenisistki numer jeden na świecie. Ambasadorka będzie twarzą marki przez cały czas trwania turnieju, wspierając jej działania i angażując publiczność. Ana Ivanović wygrała 15 turniejów singlowych WTA w swojej karierze, w tym Roland Garros w 2008 roku, kiedy to osiągnęła pierwsze miejsce w rankingu WTA.

„Jestem bardzo podekscytowana współpracą z Haier, firmą, która nie tylko jest zgodna z moimi wartościami, ale także doskonale pasuje do mojego stylu życia” – komentuje Ana Ivanović, była liderka światowego rankingu tenisistek. „Jako była profesjonalna zawodniczka, a teraz matka trójki dzieci, cenię rzeczy, które mogą mi pomóc w codziennym życiu. Haier zapewnia najbardziej odpowiednie zunifikowane rozwiązania, które łączą innowacje i design. Marka daje mi przewagę, której szukam, jeśli chodzi o stylowe urządzenia domowe.”

„Wybierając tenisistkę na naszą ambasadorkę, chcieliśmy zwiększyć poczucie autentyczności i wzmocnić relacje z fanami tenisa” – komentuje Gianpiero Morbello, Head of Brand Strategy and IoT Haier Europe. „Aby zostać numerem jeden, trzeba wierzyć w swój talent, poświęcać mu wiele czasu i zaangażowania oraz zawsze dążyć do perfekcji. Roland Garros to doskonałe miejsce, aby przedstawić Anę i wartości, które dzieli z firmą Haier, a tym samym ze światem tenisa. Dlatego nasza obecność zarówno na korcie jak i w samym Paryżu będzie intensywna, a wszystko dzięki kampanii 360°, która podkreśli innowacyjność, design i doskonałość detali – cechy charakterystyczne dla firmy Haier”.

Marka Haier będzie widoczna zarówno przy kortach jak i w specjalnej strefie na Place des Mousquetaires – w sercu Roland Garros. Będą tam eksponowane zaawansowane technologicznie rozwiązania Haier w specjalnie stworzonym na to wydarzenie stylu. Odwiedzający będą mogli cieszyć się atmosferą stworzoną przez gości specjalnych, kibiców i międzynarodową społeczność zgromadzoną na turnieju. Będzie można również poznać najnowsze innowacyjne produkty, takie jak pralkę i suszarkę z serii X11, które wyróżniają się szeregiem funkcjonalnych rozwiązań, lodówkę Cube 90 Series 7 z najnowszymi technologiami Fresh Techs oraz zmywarkę I-Pro Shine Series 7, która należy do rodziny urządzeń o klasie energetycznej A-30%. Będzie również okazja do poznania wyjątkowego stylu i unikalnego designu piekarnika i kompaktowej kuchenki mikrofalowej ID Ultimate Series 6 oraz urządzeń małego AGD do kuchni I-Master Series 5, które gwarantują profesjonalną wydajność i wyjątkową wszechstronność zastosowań. Odwiedzający będą mieli także niepowtarzalną okazję do interakcji z produktami Haier oraz wzięcia udziału w specjalnych zajęciach o tematyce sportowej.

To partnerstwo ze światem tenisa doskonale wpisuje się w strategię Haier, której celem jest współpraca ze wszystkim co wyjątkowe oraz dotarcie do grupy docelowej: konsumentów, którzy preferują eleganckie wzornictwo, personalizację i najwyższą jakość.

Poza turniejem Roland-Garros, w 2024 i 2025 roku Haier będzie partnerem turniejów najwyższej klasy, w tym Mutua Madrid Open, Nitto ATP Finals, Rolex Paris Masters. Z kolei turniej ATP 500 Hamburg Open i dwa turnieje ATP 250, Playa Laguna Croatia Open Umag i European Open (Antwerpia), uzupełniają portfolio wydarzeń tenisowych z udziałem Haier.

Po osiągnięciu znakomitych wyników w zakresie świadomości i postrzegania marki w 2023 r., Haier kontynuuje swoją podróż w stronę globalnej afirmacji marki, podkreślając swoją pozycję lidera i innowatora.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Studio 111
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę! Biuro prasowe
2024-12-27 | 18:00

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

W poprzednim sezonie (2023/2024) ośrodek Beskid Sport Arena otwarł się już 2 grudnia, natomiast w tym roku trzeba było poczekać trochę dłużej. Wszystko jednak wskazuje na to, że
Sport Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
2024-12-09 | 01:00

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

To już pewne – na polu golfowym Rosa odbędzie się kolejny turniej z cyklu Challenge Tour.  Oficjalny harmonogram został opublikowany dzisiaj na oficjalnej stronie turnieju. W nowym
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Projekt unijnego budżetu po 2027 roku będzie przedstawiony w lipcu. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad nim

Polska prezydencja zbiegła się z rozpoczęciem rozmów na temat wieloletnich unijnych ram finansowych (WRF), które określą cele i priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. Projekt budżetu ma być gotowy w lipcu, a potem rozpoczną się negocjacje między instytucjami unijnymi. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad WRF, dlatego to od naszego kraju swoje konsultacje rozpoczęli europarlamentarzyści, którzy są współsprawozdawcami PE ds. wieloletniego budżetu Unii Europejskiej.

Prawo

Przedsiębiorcy czują się pomijani w pracach nad przepisami. Narzekają na zawrotne tempo prac legislacyjnych

W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa. To wynik o 59 proc. niższy niż rok wcześniej – wynika z „Barometru prawa” Grant Thornton. Eksperci wskazują, że nie przekłada się to jednak na jakość nowych przepisów. Tempo prac regulacyjnych przyspiesza, a konsultacje publiczne rzadko są transparentne. Przedsiębiorcy czują się pomijani w procesie konsultacji i zaskakiwani nagłymi zmianami w prawie.

Konsument

Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.