Komunikaty PR

Haier oficjalnym partnerem Roland Garros 2024

2024-06-10  |  12:40
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Cybulska
Studio 111

Strzemińskiego 11/67
93-218 Łódź
haier_pr|studio111.pl| |haier_pr|studio111.pl
534407000
studio111.pl

Haier, marka numer jeden na rynku AGD na świecie, staje u boku największych mistrzów tenisa jako Oficjalny Partner turnieju Roland Garros rozgrywanego od 26 maja do 9 czerwca 2024.

Elegancja, precyzja i niesamowite osiągnięcia to cechy poszukiwane przez fanów tenisa, których liczba przekracza miliard na całym świecie. Te wartości sprawiły, że wejście firmy Haier w świat tenisa i rola Oficjalnego Partnera turnieju były naturalnym wyborem, biorąc pod uwagę, że marka ta zawsze była kreatorem wyjątkowych doświadczeń i ekosystemów dostosowanych do indywidualnych potrzeb.

W latach 2024 i 2025 Haier będzie partnerem najbardziej prestiżowych międzynarodowych turniejów tenisowych, wspierając mistrzów tego sportu, którzy podzielają wartości marki: pełne zaangażowanie w osiąganie najwyższych poziomów doskonałości i drobiazgowa troska o detale. Aby być najlepszym na świecie, potrzebna jest precyzja, dbałość o szczegóły i nienaganny styl. Cechy te znajdziemy zarówno u największych sportowców, jak i w rozwiązaniach Haier.

Roland Garros jest okazją do przedstawienia nowego międzynarodowego ambasadora marki Haier – Any Ivanović – byłej tenisistki numer jeden na świecie. Ambasadorka będzie twarzą marki przez cały czas trwania turnieju, wspierając jej działania i angażując publiczność. Ana Ivanović wygrała 15 turniejów singlowych WTA w swojej karierze, w tym Roland Garros w 2008 roku, kiedy to osiągnęła pierwsze miejsce w rankingu WTA.

„Jestem bardzo podekscytowana współpracą z Haier, firmą, która nie tylko jest zgodna z moimi wartościami, ale także doskonale pasuje do mojego stylu życia” – komentuje Ana Ivanović, była liderka światowego rankingu tenisistek. „Jako była profesjonalna zawodniczka, a teraz matka trójki dzieci, cenię rzeczy, które mogą mi pomóc w codziennym życiu. Haier zapewnia najbardziej odpowiednie zunifikowane rozwiązania, które łączą innowacje i design. Marka daje mi przewagę, której szukam, jeśli chodzi o stylowe urządzenia domowe.”

„Wybierając tenisistkę na naszą ambasadorkę, chcieliśmy zwiększyć poczucie autentyczności i wzmocnić relacje z fanami tenisa” – komentuje Gianpiero Morbello, Head of Brand Strategy and IoT Haier Europe. „Aby zostać numerem jeden, trzeba wierzyć w swój talent, poświęcać mu wiele czasu i zaangażowania oraz zawsze dążyć do perfekcji. Roland Garros to doskonałe miejsce, aby przedstawić Anę i wartości, które dzieli z firmą Haier, a tym samym ze światem tenisa. Dlatego nasza obecność zarówno na korcie jak i w samym Paryżu będzie intensywna, a wszystko dzięki kampanii 360°, która podkreśli innowacyjność, design i doskonałość detali – cechy charakterystyczne dla firmy Haier”.

Marka Haier będzie widoczna zarówno przy kortach jak i w specjalnej strefie na Place des Mousquetaires – w sercu Roland Garros. Będą tam eksponowane zaawansowane technologicznie rozwiązania Haier w specjalnie stworzonym na to wydarzenie stylu. Odwiedzający będą mogli cieszyć się atmosferą stworzoną przez gości specjalnych, kibiców i międzynarodową społeczność zgromadzoną na turnieju. Będzie można również poznać najnowsze innowacyjne produkty, takie jak pralkę i suszarkę z serii X11, które wyróżniają się szeregiem funkcjonalnych rozwiązań, lodówkę Cube 90 Series 7 z najnowszymi technologiami Fresh Techs oraz zmywarkę I-Pro Shine Series 7, która należy do rodziny urządzeń o klasie energetycznej A-30%. Będzie również okazja do poznania wyjątkowego stylu i unikalnego designu piekarnika i kompaktowej kuchenki mikrofalowej ID Ultimate Series 6 oraz urządzeń małego AGD do kuchni I-Master Series 5, które gwarantują profesjonalną wydajność i wyjątkową wszechstronność zastosowań. Odwiedzający będą mieli także niepowtarzalną okazję do interakcji z produktami Haier oraz wzięcia udziału w specjalnych zajęciach o tematyce sportowej.

To partnerstwo ze światem tenisa doskonale wpisuje się w strategię Haier, której celem jest współpraca ze wszystkim co wyjątkowe oraz dotarcie do grupy docelowej: konsumentów, którzy preferują eleganckie wzornictwo, personalizację i najwyższą jakość.

Poza turniejem Roland-Garros, w 2024 i 2025 roku Haier będzie partnerem turniejów najwyższej klasy, w tym Mutua Madrid Open, Nitto ATP Finals, Rolex Paris Masters. Z kolei turniej ATP 500 Hamburg Open i dwa turnieje ATP 250, Playa Laguna Croatia Open Umag i European Open (Antwerpia), uzupełniają portfolio wydarzeń tenisowych z udziałem Haier.

Po osiągnięciu znakomitych wyników w zakresie świadomości i postrzegania marki w 2023 r., Haier kontynuuje swoją podróż w stronę globalnej afirmacji marki, podkreślając swoją pozycję lidera i innowatora.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Studio 111
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę! Biuro prasowe
2024-12-27 | 18:00

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

W poprzednim sezonie (2023/2024) ośrodek Beskid Sport Arena otwarł się już 2 grudnia, natomiast w tym roku trzeba było poczekać trochę dłużej. Wszystko jednak wskazuje na to, że
Sport Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
2024-12-09 | 01:00

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

To już pewne – na polu golfowym Rosa odbędzie się kolejny turniej z cyklu Challenge Tour.  Oficjalny harmonogram został opublikowany dzisiaj na oficjalnej stronie turnieju. W nowym
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.