Komunikaty PR

hello bulls! motorola zostaje oficjalnym partnerem Chicago Bulls

2022-09-27  |  13:30
Biuro prasowe

27 września 2022 r.: Motorola z przyjemnością informuje o nawiązaniu współpracy z drużyną z rodzinnego miasta - Chicago Bulls! Motorola i Lenovo zapowiedziały dziś wieloletnie partnerstwo, w ramach którego słynne logo Motorola „batwing” będzie widnieć na koszulkach Bullsów od sezonu 2022-2023. Nowe koszulki drużyny zadebiutują we wtorek 4 października podczas pierwszego przedsezonowego meczu w United Center, gdzie zawodnicy zmierzą się z New Orleans Pelicans.

bycza umowa

Motorola będzie nie tylko pierwszym w historii oficjalnym partnerem Chicago, który widnieje na koszulkach Bullsów. Zostanie także oficjalnym partnerem globalnym i oficjalnym partnerem smartfonowym — treści internetowe przez cały sezon będą rejestrowane oraz publikowane wyłącznie urządzeniami Motorola.

W ramach umowy Motorola będzie eksponowana w United Center i w trakcie transmisj meczów Bullsów. Logo „batwing” będzie widoczne na boisku, na ekranie tablicy wyników podczas gry i w powtórkach, na platformach społecznościowych Bullsów, jak również na oficjalnej stronie internetowej drużyny i w komunikacji z kibicami.

zdaniem liderów:

„Chicago jest naszym domem od wielu lat, a Bulls są drużyną, którą szanujemy i której kibicujemy przez cały ten czas” - powiedział Rudi Kalil, President, North America w Motorola. „Marki Motorola i Bulls łączy nie tylko ogromna duma z rodzinnego miasta, ale też pasja do łączenia ludzi dzięki wyjątkowym wrażeniom”.

„Drużynę Bullsów i markę Motorola łączy silna więź z naszym rodzinnym miastem Chicago, co odegrało istotną rolę w nawiązaniu współpracy” - powiedział prezes Bullsów Michael Reinsdorf. „Współpracowaliśmy kilka lat temu i cieszę się, że robimy nowy, ważny krok w kierunku jeszcze szerszego partnerstwa o zasięgu lokalnym, krajowym oraz globalnym.

partnerstwo w akcji 

Treści na kontach społecznościowych Bullsów przez cały sezon będą rejestrowane i publikowane wyłącznie przy użyciu urządzeń Motorola. Akcję można śledzić w serwisach Facebook, Twitter, Instagram oraz TikTok, a także przy użyciu hashtagu #hellobulls.

Zastrzeżenia prawne

MOTOROLA, stylizowane logo M, MOTO oraz rodzina znaków MOTO są znakami towarowymi firmy Motorola Trademark Holdings, LLC. Numer referencyjny PANTONE oraz wzór próbek kolorów PANTONE są używane na podstawie licencji udzielonej przez Pantone LLC. © Pantone LLC, 2022. Wszelkie prawa zastrzeżone. Wszystkie inne znaki towarowe należą do odpowiednich właścicieli. ©2022 Motorola Mobility LLC.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę! Biuro prasowe
2024-12-27 | 18:00

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

W poprzednim sezonie (2023/2024) ośrodek Beskid Sport Arena otwarł się już 2 grudnia, natomiast w tym roku trzeba było poczekać trochę dłużej. Wszystko jednak wskazuje na to, że
Sport Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
2024-12-09 | 01:00

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

To już pewne – na polu golfowym Rosa odbędzie się kolejny turniej z cyklu Challenge Tour.  Oficjalny harmonogram został opublikowany dzisiaj na oficjalnej stronie turnieju. W nowym
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni

Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.

Polityka

Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.

Infrastruktura

Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.