hello bulls! motorola zostaje oficjalnym partnerem Chicago Bulls
27 września 2022 r.: Motorola z przyjemnością informuje o nawiązaniu współpracy z drużyną z rodzinnego miasta - Chicago Bulls! Motorola i Lenovo zapowiedziały dziś wieloletnie partnerstwo, w ramach którego słynne logo Motorola „batwing” będzie widnieć na koszulkach Bullsów od sezonu 2022-2023. Nowe koszulki drużyny zadebiutują we wtorek 4 października podczas pierwszego przedsezonowego meczu w United Center, gdzie zawodnicy zmierzą się z New Orleans Pelicans.
bycza umowa
Motorola będzie nie tylko pierwszym w historii oficjalnym partnerem Chicago, który widnieje na koszulkach Bullsów. Zostanie także oficjalnym partnerem globalnym i oficjalnym partnerem smartfonowym — treści internetowe przez cały sezon będą rejestrowane oraz publikowane wyłącznie urządzeniami Motorola.
W ramach umowy Motorola będzie eksponowana w United Center i w trakcie transmisj meczów Bullsów. Logo „batwing” będzie widoczne na boisku, na ekranie tablicy wyników podczas gry i w powtórkach, na platformach społecznościowych Bullsów, jak również na oficjalnej stronie internetowej drużyny i w komunikacji z kibicami.
zdaniem liderów:
„Chicago jest naszym domem od wielu lat, a Bulls są drużyną, którą szanujemy i której kibicujemy przez cały ten czas” - powiedział Rudi Kalil, President, North America w Motorola. „Marki Motorola i Bulls łączy nie tylko ogromna duma z rodzinnego miasta, ale też pasja do łączenia ludzi dzięki wyjątkowym wrażeniom”.
„Drużynę Bullsów i markę Motorola łączy silna więź z naszym rodzinnym miastem Chicago, co odegrało istotną rolę w nawiązaniu współpracy” - powiedział prezes Bullsów Michael Reinsdorf. „Współpracowaliśmy kilka lat temu i cieszę się, że robimy nowy, ważny krok w kierunku jeszcze szerszego partnerstwa o zasięgu lokalnym, krajowym oraz globalnym.
partnerstwo w akcji
Treści na kontach społecznościowych Bullsów przez cały sezon będą rejestrowane i publikowane wyłącznie przy użyciu urządzeń Motorola. Akcję można śledzić w serwisach Facebook, Twitter, Instagram oraz TikTok, a także przy użyciu hashtagu #hellobulls.
Zastrzeżenia prawne
MOTOROLA, stylizowane logo M, MOTO oraz rodzina znaków MOTO są znakami towarowymi firmy Motorola Trademark Holdings, LLC. Numer referencyjny PANTONE oraz wzór próbek kolorów PANTONE są używane na podstawie licencji udzielonej przez Pantone LLC. © Pantone LLC, 2022. Wszelkie prawa zastrzeżone. Wszystkie inne znaki towarowe należą do odpowiednich właścicieli. ©2022 Motorola Mobility LLC.
CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024
Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS
Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.