Jedyny w swoim rodzaju interaktywny wyścig rowerowy przed warszawską Promenadą
G City – właściciel Promenady, przygotował nową atrakcję dla klientów i okolicznych mieszkańców praskiego centrum handlowego. Jest to interaktywna platforma Promenada Bike Challenge, z której może skorzystać każdy, już od 5 roku życia. To pierwsza taka instalacja w Polsce, która z jednej strony daje szansę świetnej zabawy z odrobiną rywalizacji, ale też pokazuje, jak dużo czystej energii jesteśmy w stanie wytworzyć siłą naszych mięśni.
Promenada Bike Challenge to jedyna taka otwarta strefa przed centrum handlowym, która ma służyć rozrywce i edukacji. Ta samowystarczalna energetycznie atrakcja Pragi Południe pokazuje, jak dużo potrzeba energii wytwarzanej siłą ludzkich mięśni, aby rozświetlić cały tunel, w którym rozgrywa się emocjonująca zabawa. Żaden miłośnik jednośladów nie może tego przegapić.
Każdy, niezależnie od wieku i umiejętności, może przyjść, usiąść na rower dopasowany do jego wzrostu, spróbować swoich sił i przekonać się, ile rzędów żarówek jest w stanie rozświetlić. To także świetna forma treningu na świeżym powietrzu i okazja do rozbudzenia pasji do kolarstwa, które sprzyja dobremu samopoczuciu. Nowa strefa przed warszawską Promenadą przez całe lato będzie zachęcać do aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia.
– Pod względem różnych rozwiązań i atrakcji technologicznych, Promenada jest jednym z najnowocześniejszych centrów w Polsce. W naszym DNA jest tworzenie takich wydarzeń dla mieszkańców i klientów, które urozmaicą ich pobyt w centrum i dadzą im możliwość przyjemnego spędzania czasu. Promenada Bike Challenge to świetna zabawa i okazja do podjęcia zdrowej rywalizacji i pokonania swoich ograniczeń. Wierzę, że dla jednych będzie to stały punkt spaceru, podyktowany dbałością o kondycję fizyczną, a dla innych dobra zabawa czy ciekawa nauka o wytwarzaniu energii. Mamy nadzieję, że ta jedyna w Polsce instalacja, zaprojektowana i wyprodukowana specjalnie dla Promenady, będzie służyła wszystkim chętnym jak najdłużej – mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, G City Europe.
Strefa Promenada Bike Challenge jest otwarta od soboty 29-go czerwca, a pierwsze dni działania nowej instalacji wypełniły konkursy i nagrody dla najmłodszych.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.