KRISHOME przedłużył o kolejne 2 lata wsparcie dla ligi wicemistrzów olimpijskich
KRISHOME
Budowlana 1, Psary Małe
62-300 Września
k.kozlowska|krishome.eu| |k.kozlowska|krishome.eu
509 200 481
www.krishome.pl
Polska Liga Siatkówki i KRISHOME – polska marka stolarki i sieć salonów okiennych kontynuują sponsorską współpracę. Charakterystyczny pomarańczowy sygnet będzie widoczny w PlusLidze oraz rozgrywkach pucharowych przez kolejne dwa lata. Dynamicznie rozwijająca się polska firma skutecznie wspiera najlepszą ligową siatkówkę, która święci triumfy. W zbliżającym się sezonie w PlusLidze zobaczymy aż 19 medalistów olimpijskich!
Przez najbliższe dwa sezony KRISHOME będzie doskonale widoczny na boiskach, w digitalu i social mediach przy najważniejszych wydarzeniach siatkarskich w PlusLidze, TAURON Lidze i zapleczu PlusLigi, a także przy TAURON Pucharze Polski Kobiet i Mężczyzn czy AL-KO Superpucharach Polski. Kibice siatkarscy są już przyzwyczajeni, że polska marka wspiera rozgrywki, którymi zarządza Polska Liga Siatkówki i wspólnie napędza je do sukcesów. Umowa przedłużająca współpracę została podpisana przez Karola Krysińskiego – Prezesa Zarządu KRISHOME oraz Artura Popko, prezesa Polskiej Ligi Siatkówki.
– W zawodowym sporcie najważniejsza jest stałość w uczuciach i długofalowa współpraca, która ma szansę owocować sportowymi sukcesami, a tak właśnie jest w przypadku naszego partnerstwa z KRISHOME – podkreśla Artur Popko, prezes zarządu Polskiej Ligi Siatkówki S.A. – Bardzo się cieszę, że mamy okazję współpracować i osiągać sukcesy z tak dynamicznie rozwijającą się rodzimą firmą. Właśnie takich przyjaciół nasza ligowa siatkówka bardzo potrzebuje, by móc później napędzać do sukcesów także reprezentacje. Przypomnę tylko, że w tym roku nasze męskie kluby zagrały we wszystkich finałach europejskich pucharów, dwa z nich wygrywając, a kadra zdobyła brąz Ligi Narodów i wicemistrzostwo olimpijskie – dodaje prezes.
– Aż 19 medalistów olimpijskich zagra na boiskach PlusLigi w sezonie 2024/2025, to dla nas honor, że będziemy mogli wspierać takie rozgrywki przez najbliższe 2 lata – mówi Karol Krysiński, Prezes Zarządu KRISHOME. – Pamiętam, gdy w 2019 roku podpisywaliśmy pierwszy kontrakt z Polską Ligą Siatkówki. Stopniowo poznawaliśmy potencjał naszych zawodników i zawodniczek. Cieszyliśmy się z każdego dużego sukcesu drużyn ligowych w europejskich pucharach oraz biało-czerwonych. Po 5 sezonach czuję ogromne emocje i apetyt na więcej. PLS osiągnęła kosmiczny poziom profesjonalizmu i wyzwaniem będzie utrzymanie palmy pierwszeństwa, ale wierzę, że to się uda – dodaje prezes Karol Krysiński.
PlusLiga rozpoczyna nowy sezon już w weekend 13-15 września 2024 roku. Zarząd spółki jako sponsor Polskiej Ligi Siatkówki wspiera rozgrywki siatkarskie, wspólnie ciesząc się z triumfów.
KRISHOME to nowoczesna marka i sieć profesjonalnych salonów stolarki okiennej, zlokalizowana w całej Polsce, w ponad 70 polskich miastach. Zakłady produkcyjne oferują komplet stolarki dla domu: okna PVC, stolarkę aluminiową, rolety i żaluzje, drzwi zewnętrzne oraz segmentowe bramy garażowe i przemysłowe.
46 proc. badanych pijących min. 10 szklanek wody dziennie jest szczęśliwa
Jak wrócić do formy po wakacjach?
Tarczyński sponsorem Mistrzostw Świata w Sumo, które odbędą się w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
J. Lewandowski: Unijny budżet na lata 2028–2034 jest bardzo skromny, ale inwestycyjny. Oby komisarzowi ds. budżetu udało się go zwiększyć
Wciąż nie milkną echa po publikacji raportu byłego premiera Włoch i eksszefa Europejskiego Banku Centralnego dotyczącego konkurencyjności UE. Zdaniem byłego komisarza UE ds. budżetu Janusza Lewandowskiego jest to wyzwanie, ale i szansa dla zbliżającej się polskiej prezydencji w UE na zwiększenie środków na inwestycje w nowym budżecie UE na lata 2028–2034, zwłaszcza w obliczu nominowania Polaka Piotra Serafina na komisarza do spraw budżetowych.
Konsument
Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]
Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.
Konsument
Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych
Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.