KRISHOME Września chce wrócić na zaplecze PlusLigi
KRISHOME
Budowlana 1, Psary Małe
62-300 Września
a.sobczak|krishome.eu| |a.sobczak|krishome.eu
519 737 168
www.krispol.pl
Odmieniona drużyna z Wrześni ma ambitne plany sportowe na sezon 2023/2024, a w ich realizacji mają pomóc wierni sponsorzy i partnerzy, którzy wspierają klub w szybkim powrocie do TAURON 1. Ligi. W poprzednich sezonach udawało się przecież zdobywać nawet brązowe medale na zapleczu PlusLigi. Od nowego sezonu zespół rywalizujący w 2. lidze siatkarzy będzie nosił nową nazwę – KRISHOME Września.
Zaczynamy kolejny wspólny sezon od drugiej ligi. Nasza firma postanowiła nadal wspierać klub i lokalne rozgrywki, a od sezonu 2023/2024 będziemy promować w sporcie markę Sieci Salonów KRISHOME – mówi Karol Krysiński, prezes zarządu spółki. W tej chwili całe nasze środowisko chce jak najszybszego powrotu do TAURON 1. Ligi. Dla drużyny to zupełnie nowe rozdanie i wierzymy, że pomarańczowa ofensywa zostanie zauważona na boiskach w całym kraju – dodaje prezes.
By móc realizować ambitne plany na przyszłość klub pozyskał także kolejnego partnera strategicznego – firmę SCZ Inwestycje. Nowy sponsor, stabilizacja w sztabie szkoleniowym i olbrzymia pozytywna energia mają sprawić, że KRISHOME Września z nową siłą wejdzie w kolejny siatkarski sezon.
Przypomnijmy, że zarząd KRISHOME Września zdecydował, że w klubie na kolejne dwa sezony pozostanie bardzo doświadczony szkoleniowiec Marian Kardas, który od kilku sezonów jest związany z klubem.
Już 31 lipca rozpoczynamy okres przygotowawczy, mamy w kładzie mieszankę młodzieży z doświadczeniem – opowiada Marian Kardas. Zostało trzech graczy z minionych rozgrywek, przyszło kilku nieźle ogranych na drugoligowym poziomie oraz medaliści mistrzostw Polski juniorów. W drugiej lidze jest sporo klubów, które marzą o awansie do TAURON 1. Ligi, więc naszą rolą jest dobrze pracować i budować nowy zespół, żeby był gotowy na wyzwania – dodaje trener.
Skład zespołu jest już zamknięty, są z nami nasi fantastyczni sponsorzy i partnerzy, którym bardzo dziękujemy za zaufanie – mówi Robert Wardak, prezes zarządu KRISHOME Września. Nasz tytularny sponsor jest z nami już od 15 lat, tak stabilna i długotrwała współpraca to w zawodowym sporcie coś wyjątkowego. Jesteśmy pełni optymizmu i bardzo wdzięczni, będziemy chcieli z jak najlepszej strony pokazać w naszym regionie markę KRISHOME. Oczywiście marzymy o awansie, ale przed nami jeszcze długa droga – dodaje prezes.
Siatkarze KRISHOME Września rozpoczęli przygotowania do sezonu 2023/2024. 31 lipca 2023 roku odbyła się oficjalna prezentacja drużyny, którą Marian Kardas zbudował praktycznie od nowa. Klub pozyskał 11 zawodników, a 3 siatkarzy - Patryk Ligocki, Jędrzej Ziółkowski i Oskar Laskowski - kontynuuje zeszłoroczne kontrakty. W sezonie 2023/2024 powalczą o powrót na zaplecze Plus Ligi.
Na ataku zobaczymy Dominika Rakowskiego i Jędrzeja Ziółkowskiego, nowi są obaj rozgrywający - Jakub Szarek i Ziemowit Stach. Na przyjęciu zagrają Jakub Rząca, Adrian Andruszkiewicz, Marek Subocz i Hubert Chudziak, na środku pojawią się Oskar Laskowski, Maciej Jakubowski, Patryk Szymański i Fryderyk Polus, a na libero zobaczymy Patryka Ligockiego i Igora Więcka.
Fot.1. KRISHOME Września w pełnym składzie podczas oficjalnej prezentacji drużyny.
CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024
Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS
Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.