Komunikaty PR

Marka 4MOVE wspiera reprezentację Polski

2024-06-07  |  20:00
Biuro prasowe

Polska marka 4MOVE od lat dostarcza izotoniki, wody oraz napoje witaminowe wybierane i rekomendowane przez najlepszych sportowców. Teraz zadba także o odpowiednie nawodnienie biało-czerwonych podczas EURO 2024! Producent topowych napojów izotonicznych został oficjalnym partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski.

Marka 4MOVE w swoim DNA ma wpisany sport we wszystkich jego odsłonach. Jej produkty każdego dnia towarzyszą osobom, które cenią sobie najwyższą jakość i potrzebują odpowiedniego nawodnienia lub wzbogacenia organizmu w witaminy i minerały podczas różnorodnych aktywności. 4MOVE wspiera również sportowców, którzy rywalizują na najwyższym światowym poziomie, jak koszykarz NBA Jeremy Sochan.

Dołączenie do grona oficjalnych partnerów Polskiego Związku Piłki Nożnej jest dla polskiego brandu kolejnym krokiem w realizowaniu strategii biznesowej i wzmacnianiu świadomości marki wśród miłośników sportu oraz zdrowego stylu życia. Napoje 4MOVE będą nieodłącznym elementem zgrupowań kadry narodowej, treningów oraz meczów reprezentacji. Ponadto logotyp marki pojawi się m.in. na bandach reklamowych czy ściankach sponsorskich.

– Jesteśmy niezmiernie dumni, że napoje 4MOVE pomogą biało-czerwonym walczyć o zwycięstwa podczas nadchodzących mistrzostw Europy. Podobnie jak miliony polskich kibiców, traktujemy reprezentację jako dobro narodowe i mocno trzymamy kciuki za nasz zespół. Od wielu lat konsekwentnie inwestujemy w polski sport, zarówno ten profesjonalny, jak i amatorski. Cieszymy się, że objęliśmy teraz naszymi działaniami sponsoringowymi najpopularniejszą drużynę w kraju. Mamy nadzieję, że sukcesy reprezentacji przyczynią się także do budowania świadomość marki 4MOVE na kluczowych dla nas rynkach eksportowych – podkreśla Wiesław Włodarski, Prezes FoodCare Sp. z o.o.

Współpraca PZPN-u z czołową polską firmą z branży spożywczej zakłada również działania wykraczające poza pierwszą reprezentację. Marki 4MOVE oraz BLACK zyskają tytuły oficjalnych sponsorów polskich sędziów, a marka FRUGO zostanie sponsorem tytularnym Turnieju Gry 1x1, którego główną ideą jest promowanie indywidualnych zdolności młodych zawodników oraz kształtowania ich odwagi na boisku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Jedyny w swoim rodzaju interaktywny wyścig rowerowy przed warszawską Promenadą Biuro prasowe
2024-07-01 | 11:00

Jedyny w swoim rodzaju interaktywny wyścig rowerowy przed warszawską Promenadą

G City – właściciel Promenady, przygotował nową atrakcję dla klientów i okolicznych mieszkańców praskiego centrum handlowego. Jest to interaktywna platforma Promenada
Sport VAHINÉ FIERRO POWOŁANA NA AMBASADORKĘ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU PANASONIC
2024-06-21 | 13:00

VAHINÉ FIERRO POWOŁANA NA AMBASADORKĘ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU PANASONIC

Francuska surferka Vahiné Fierro, zadebiutuje na Igrzyskach Olimpijskich w 2024 roku i będzie współpracować z Panasonic, aby zwrócić uwagę na konieczność zwiększenia
Sport www.challenge-poland.com
2024-06-14 | 01:00

www.challenge-poland.com

Już po raz czwarty Gdańsk będzie areną jednych z najatrakcyjniejszych zawodów triathlonowych w Europie – LOTTO Challenge Gdańsk powered by PGE. Podczas konferencji prasowej w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”

Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Prawo

Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur

Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.

Transport

Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry

W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie.  – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.