Komunikaty PR

Marka 4MOVE wspiera reprezentację Polski

2024-06-07  |  20:00
Biuro prasowe

Polska marka 4MOVE od lat dostarcza izotoniki, wody oraz napoje witaminowe wybierane i rekomendowane przez najlepszych sportowców. Teraz zadba także o odpowiednie nawodnienie biało-czerwonych podczas EURO 2024! Producent topowych napojów izotonicznych został oficjalnym partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski.

Marka 4MOVE w swoim DNA ma wpisany sport we wszystkich jego odsłonach. Jej produkty każdego dnia towarzyszą osobom, które cenią sobie najwyższą jakość i potrzebują odpowiedniego nawodnienia lub wzbogacenia organizmu w witaminy i minerały podczas różnorodnych aktywności. 4MOVE wspiera również sportowców, którzy rywalizują na najwyższym światowym poziomie, jak koszykarz NBA Jeremy Sochan.

Dołączenie do grona oficjalnych partnerów Polskiego Związku Piłki Nożnej jest dla polskiego brandu kolejnym krokiem w realizowaniu strategii biznesowej i wzmacnianiu świadomości marki wśród miłośników sportu oraz zdrowego stylu życia. Napoje 4MOVE będą nieodłącznym elementem zgrupowań kadry narodowej, treningów oraz meczów reprezentacji. Ponadto logotyp marki pojawi się m.in. na bandach reklamowych czy ściankach sponsorskich.

– Jesteśmy niezmiernie dumni, że napoje 4MOVE pomogą biało-czerwonym walczyć o zwycięstwa podczas nadchodzących mistrzostw Europy. Podobnie jak miliony polskich kibiców, traktujemy reprezentację jako dobro narodowe i mocno trzymamy kciuki za nasz zespół. Od wielu lat konsekwentnie inwestujemy w polski sport, zarówno ten profesjonalny, jak i amatorski. Cieszymy się, że objęliśmy teraz naszymi działaniami sponsoringowymi najpopularniejszą drużynę w kraju. Mamy nadzieję, że sukcesy reprezentacji przyczynią się także do budowania świadomość marki 4MOVE na kluczowych dla nas rynkach eksportowych – podkreśla Wiesław Włodarski, Prezes FoodCare Sp. z o.o.

Współpraca PZPN-u z czołową polską firmą z branży spożywczej zakłada również działania wykraczające poza pierwszą reprezentację. Marki 4MOVE oraz BLACK zyskają tytuły oficjalnych sponsorów polskich sędziów, a marka FRUGO zostanie sponsorem tytularnym Turnieju Gry 1x1, którego główną ideą jest promowanie indywidualnych zdolności młodych zawodników oraz kształtowania ich odwagi na boisku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę! Biuro prasowe
2024-12-27 | 18:00

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

W poprzednim sezonie (2023/2024) ośrodek Beskid Sport Arena otwarł się już 2 grudnia, natomiast w tym roku trzeba było poczekać trochę dłużej. Wszystko jednak wskazuje na to, że
Sport Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
2024-12-09 | 01:00

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

To już pewne – na polu golfowym Rosa odbędzie się kolejny turniej z cyklu Challenge Tour.  Oficjalny harmonogram został opublikowany dzisiaj na oficjalnej stronie turnieju. W nowym
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni

Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.

Polityka

Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.

Infrastruktura

Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.