Komunikaty PR

Nadchodzą Żeglarskie Mistrzostwa Polski Kobiet – partnerem marka Dr Irena Eris

2023-06-22  |  11:30
Biuro prasowe
Do pobrania Infopras ( 0.08 MB )

Już wkrótce, w dniach 24 i 25 czerwca w Sopocie, odbędą się Żeglarskie Mistrzostwa Polski Kobiet. Po zeszłorocznym sukcesie pierwszych regat kobiet, organizowanych w ramach inicjatywy Woman On Water, tegoroczna edycja zapowiada się równie emocjonująco. Partnerem tytularnym wydarzenia jest marka Dr Irena Eris.

Regaty odbędą się w Sopocie, z bazą na słynnym sopockim molo, będącym najlepszą żeglarską trybuną w Polsce. W zawodach wezmą udział najlepsze polskie żeglarki, reprezentujące wiele pokoleń oraz różne klasy sportowe i amatorskie. Rywalizować będą na jednakowych, monotypowych jachtach RS21. W ramach mistrzostw zaplanowano 20 wyścigów – krótkich, dynamicznych i widowiskowych, doskonale widocznych dla publiczności zgromadzonej na molo.

Kobieca siła, determinacja i ambicja leżą u podstaw DNA marki Dr Irena Eris od samego początku jej istnienia. Dlatego z wielką radością dołączyliśmy do inicjatywy Women On Water i zostaliśmy partnerem tytularnym Żeglarskich Mistrzostw Polski Kobiet – tłumaczy Joanna Łodygowska, szefowa działu komunikacji Dr Irena Eris. – Wydarzenie to stwarza doskonałą przestrzeń do rywalizacji i doskonalenia umiejętności żeglarskich wśród kobiet i pokazuje, że nie ma żadnych barier czy ograniczeń, które mogą powstrzymać kobiety przed osiągnięciem sukcesu w swojej pasji – dodaje Joanna Łodygowska.

Marka Dr Irena Eris, znana z doskonałej jakości kosmetyków, sieci profesjonalnych instytutów kosmetycznych oraz luksusowych hoteli SPA, z żeglarstwem związana jest od lat. Wcześniej wspierała między innymi Mistrzostwa Europy Dr Irena Eris ORC European Championship oraz międzynarodowe regaty Sopot Match Race. Jednak Żeglarskie Mistrzostwa Polski Kobiet, których Dr Irena Eris została w tym roku partnerem tytularnym, to nie tylko wydarzenie sportowe, ale też ważna inicjatywa przyczyniająca się do promowania żeglarstwa jako sportu dla każdego, niezależnie od płci czy wieku.

Nadchodzące regaty to doskonała okazja, by z najlepszej żeglarskiej trybuny w Polsce podziwiać hart ducha i sportową rywalizację wśród zawodniczek. Ale to nie wszystko! W miasteczku regatowym na molo, w Strefie Piękna Dr Irena Eris, uczestnicy będą mogli skorzystać z bezpłatnej diagnozy skóry, przetestować kosmetyki oraz zapoznać się z ofertą salonu Dr Irena Eris Beauty Partner, zlokalizowanym w Sofitel Grand Sopot. Zapraszamy więc do Sopotu po niezapomniane – nie tylko sportowe – przeżycia!

 


Kontakt dla mediów:

Joanna Łodygowska, Szef Działu Komunikacji, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris:

tel. 00 48 696 494 337, email: Joanna.Lodygowska@DrIrenaEris.com

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024 Biuro prasowe
2024-04-29 | 17:00

CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024

Grupa CMA CGM i CEVA Logistics, jej spółka zależna, zostały oficjalnym partnerem logistycznym Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich Paryż 2024. Współpracując od lutego 2023
Sport Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS
2024-04-24 | 11:00

Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS

SOFTSWISS, światowy ekspert w dziedzinie technologii, posiadający kluczowe centra rozwoju w Polsce, z dumą ogłasza, że legenda wyścigów Rubens Barrichello został mianowany dyrektorem
Sport Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
2024-04-17 | 11:00

Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race

ALL4Kids to dobroczynna platforma utworzona z inicjatywy Rothschild & Co, która już od kilku lat jednoczy kilkadziesiąt firm i setki pracowników - we wspólnym pomaganiu.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.