Komunikaty PR

Novak Djoković zostaje globalnym ambasadorem waterdrop®

2023-01-17  |  14:08
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Novak Djoković, jeden z najbardziej szanowanych i utytułowanych tenisistów na świecie, ogłosił dzisiaj, że dołączył do firmy waterdrop® jako ambasador i inwestor. Założona w Wiedniu marka waterdrop® osiąga sukcesy w branży napojów od 2016 roku poprzez Microdrinki oraz rozpowszechnianie prawidłowych nawyków nawadniania na światową skalę. Firma łączy siły ze znanym tenisistą, aby wprowadzić realną zmianę w przyzwyczajeniach współczesnego społeczeństwa i eliminować niezdrowe, słodzone napoje w plastikowych butelkach.


Novak Djoković globalnym amabasadorem waterdrop®

Według Plastic Pollution Coalition, co minutę na całym świecie kupuje się milion plastikowych butelek, a 91 proc. całego produkowanego plastiku nie podlega recyklingowi. Współpraca między waterdrop® a Novakiem Djokovićem oznacza nową wizję dla przemysłu napojów, prezentując zaangażowanie środowiska sportowców w walce o czystą planetę.

Bycie sportowcem nie polega wyłącznie na talencie i treningach, jest to decyzja, która wpływa na całe ciało. Musiałem zdobyć wiele wiedzy i zastosować ją w codziennym życiu. Zdrowy styl życia to również odpowiednie nawodnienie organizmu, dla mnie ważne jest, aby odbywało się ono bez ustępstw w kwestii wpływu na środowisko. Wierzę, że dzięki wspólnej pracy możemy dokonać prawdziwej zmiany i pozbyć się wszystkich plastikowych butelek – mówi Novak DjokovićPodejmuję decyzję o wzięciu odpowiedzialności za swoje wybory jako sportowiec, osoba publiczna, ale także jako ojciec i zaprzestaniu promowania używania jakichkolwiek napojów w jednorazowych, plastikowych butelkach.

Ekologiczne elektrolity dla aktywnych fizycznie

W ostatnim czasie firma stała się prekursorem w kwestii odpowiedniego nawodnienia sportowego. Wprowadziła na rynek waterdrop® Microlyte: nową kapsułkę przeznaczoną dla osób aktywnych fizycznie, która zawiera pięć elektrolitów i dziewięć witamin. W przeciwieństwie do tradycyjnych napojów sportowych waterdrop® Microlyte ma naturalny smak, nie zawiera cukru ani kofeiny, a dzięki formie rozpuszczalnej kostki eliminuje odpady w postaci puszek i butelek.

Poprzez podejmowane współprace i zaangażowanie w liczne projekty, waterdrop® chce stworzyć grupę autentycznych i inspirujących liderów skupionych wokół tematu prawidłowego nawodnienia.

Jesteśmy niezmiernie podekscytowani, że Novak Djoković dołączył do naszego zespołu jako inwestor i ambasador. Novak jest jednym z największych tenisistów wszech czasów i jednym z najbardziej szanowanych autorytetów w świecie sportu. Jest inspiracją nie tylko dla mnie osobiście, ale dla wielu pokoleń. Jest osobą prawdziwie zaangażowaną w sprawy ochrony planety, posiadającą głęboką wiedzę na temat znaczenia nawodnienia. Jego zaangażowanie w zdrowy i zrównoważony tryb życia doskonale współgra z naszą misją. Jesteśmy pewni, że dzięki wsparciu Novaka Djokovicia możemy wywrzeć realny wpływ i głęboko zmienić branżę napojów – komentuje Martin Murray, CEO i założyciel waterdrop®.

Austriacka firma wspiera również amerykańskich tenisistów Danielle Collins i Taylora Fritza, którzy są zaangażowanymi ambasadorami marki, a także przekształca turnieje ATP w miejsca wolne od plastikowych butelek dzięki innowacyjnym ławkom hydracyjnym. Novak Djoković, który dokonał znaczącej siedmiocyfrowej inwestycji, dołączył do waterdrop® jako inwestor oraz długoterminowy, globalny ambasador marki.

 


O waterdrop®

Naszą misją jest zachęcenie Cię do picia większej ilości wody, abyś mógł prowadzić zdrowsze, dłuższe i bardziej zrównoważone życie – mówi Martin Murray, założyciel i dyrektor generalny waterdrop®.

Szybko rozwijająca się marka z siedzibą w Wiedniu, od 2016 roku świeci triumfy w branży napojów, dzięki swojemu innowacyjnemu Microdrinkowi waterdrop® oraz globalnej platformie hydracyjnej. Misją firmy jest zachęcanie ludzi do picia większej ilości wody, w bardziej zrównoważony sposób. Pozbawione cukru, naturalnie aromatyzowane kapsułki rozpuszczające się w wodzie, wzbogacone są o naturalne owoce, rośliny i witaminy. Zostały docenione przez konsumentów za ich właściwości zwiększające nawodnienie.

Waterdrop® znacząco zmniejsza zużycie plastiku i emisję CO2. Oszczędność 98% plastiku w porównaniu z tradycyjnymi napojami butelkowanymi jest osiągnięta dzięki indywidualnemu opakowaniu każdej kostki nadającemu się do recyklingu: plastik zawarty w jednej nakrętce tradycyjnej butelki jest równoważny 10 Microdrinkom. Marka rozwija się poprzez cały system hydracyjny.

We współpracy z Plastic Bank waterdrop® zobowiązała się do zbierania jednej plastikowej butelki na każdy sprzedany 12-pak kapsułek, co oznacza, że konsumenci mogą nie tylko pić w bardziej zrównoważony sposób, ale także wspierać środowisko.

Po 6 latach istnienia firma rozrosła się do ponad 2 milionów klientów online, zatrudnia obecnie ponad 300 pracowników, jest notowana w ponad 20 000 punktów sprzedaży detalicznej i prowadzi ponad 40 własnych sklepów w Europie, USA i Singapurze.

https://waterdrop.pl/

https://www.facebook.com/waterdroppolska

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę! Biuro prasowe
2024-12-27 | 18:00

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

W poprzednim sezonie (2023/2024) ośrodek Beskid Sport Arena otwarł się już 2 grudnia, natomiast w tym roku trzeba było poczekać trochę dłużej. Wszystko jednak wskazuje na to, że
Sport Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
2024-12-09 | 01:00

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

To już pewne – na polu golfowym Rosa odbędzie się kolejny turniej z cyklu Challenge Tour.  Oficjalny harmonogram został opublikowany dzisiaj na oficjalnej stronie turnieju. W nowym
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.