Komunikaty PR

Novak Djoković zostaje globalnym ambasadorem waterdrop®

2023-01-17  |  14:08
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Novak Djoković, jeden z najbardziej szanowanych i utytułowanych tenisistów na świecie, ogłosił dzisiaj, że dołączył do firmy waterdrop® jako ambasador i inwestor. Założona w Wiedniu marka waterdrop® osiąga sukcesy w branży napojów od 2016 roku poprzez Microdrinki oraz rozpowszechnianie prawidłowych nawyków nawadniania na światową skalę. Firma łączy siły ze znanym tenisistą, aby wprowadzić realną zmianę w przyzwyczajeniach współczesnego społeczeństwa i eliminować niezdrowe, słodzone napoje w plastikowych butelkach.


Novak Djoković globalnym amabasadorem waterdrop®

Według Plastic Pollution Coalition, co minutę na całym świecie kupuje się milion plastikowych butelek, a 91 proc. całego produkowanego plastiku nie podlega recyklingowi. Współpraca między waterdrop® a Novakiem Djokovićem oznacza nową wizję dla przemysłu napojów, prezentując zaangażowanie środowiska sportowców w walce o czystą planetę.

Bycie sportowcem nie polega wyłącznie na talencie i treningach, jest to decyzja, która wpływa na całe ciało. Musiałem zdobyć wiele wiedzy i zastosować ją w codziennym życiu. Zdrowy styl życia to również odpowiednie nawodnienie organizmu, dla mnie ważne jest, aby odbywało się ono bez ustępstw w kwestii wpływu na środowisko. Wierzę, że dzięki wspólnej pracy możemy dokonać prawdziwej zmiany i pozbyć się wszystkich plastikowych butelek – mówi Novak DjokovićPodejmuję decyzję o wzięciu odpowiedzialności za swoje wybory jako sportowiec, osoba publiczna, ale także jako ojciec i zaprzestaniu promowania używania jakichkolwiek napojów w jednorazowych, plastikowych butelkach.

Ekologiczne elektrolity dla aktywnych fizycznie

W ostatnim czasie firma stała się prekursorem w kwestii odpowiedniego nawodnienia sportowego. Wprowadziła na rynek waterdrop® Microlyte: nową kapsułkę przeznaczoną dla osób aktywnych fizycznie, która zawiera pięć elektrolitów i dziewięć witamin. W przeciwieństwie do tradycyjnych napojów sportowych waterdrop® Microlyte ma naturalny smak, nie zawiera cukru ani kofeiny, a dzięki formie rozpuszczalnej kostki eliminuje odpady w postaci puszek i butelek.

Poprzez podejmowane współprace i zaangażowanie w liczne projekty, waterdrop® chce stworzyć grupę autentycznych i inspirujących liderów skupionych wokół tematu prawidłowego nawodnienia.

Jesteśmy niezmiernie podekscytowani, że Novak Djoković dołączył do naszego zespołu jako inwestor i ambasador. Novak jest jednym z największych tenisistów wszech czasów i jednym z najbardziej szanowanych autorytetów w świecie sportu. Jest inspiracją nie tylko dla mnie osobiście, ale dla wielu pokoleń. Jest osobą prawdziwie zaangażowaną w sprawy ochrony planety, posiadającą głęboką wiedzę na temat znaczenia nawodnienia. Jego zaangażowanie w zdrowy i zrównoważony tryb życia doskonale współgra z naszą misją. Jesteśmy pewni, że dzięki wsparciu Novaka Djokovicia możemy wywrzeć realny wpływ i głęboko zmienić branżę napojów – komentuje Martin Murray, CEO i założyciel waterdrop®.

Austriacka firma wspiera również amerykańskich tenisistów Danielle Collins i Taylora Fritza, którzy są zaangażowanymi ambasadorami marki, a także przekształca turnieje ATP w miejsca wolne od plastikowych butelek dzięki innowacyjnym ławkom hydracyjnym. Novak Djoković, który dokonał znaczącej siedmiocyfrowej inwestycji, dołączył do waterdrop® jako inwestor oraz długoterminowy, globalny ambasador marki.

 


O waterdrop®

Naszą misją jest zachęcenie Cię do picia większej ilości wody, abyś mógł prowadzić zdrowsze, dłuższe i bardziej zrównoważone życie – mówi Martin Murray, założyciel i dyrektor generalny waterdrop®.

Szybko rozwijająca się marka z siedzibą w Wiedniu, od 2016 roku świeci triumfy w branży napojów, dzięki swojemu innowacyjnemu Microdrinkowi waterdrop® oraz globalnej platformie hydracyjnej. Misją firmy jest zachęcanie ludzi do picia większej ilości wody, w bardziej zrównoważony sposób. Pozbawione cukru, naturalnie aromatyzowane kapsułki rozpuszczające się w wodzie, wzbogacone są o naturalne owoce, rośliny i witaminy. Zostały docenione przez konsumentów za ich właściwości zwiększające nawodnienie.

Waterdrop® znacząco zmniejsza zużycie plastiku i emisję CO2. Oszczędność 98% plastiku w porównaniu z tradycyjnymi napojami butelkowanymi jest osiągnięta dzięki indywidualnemu opakowaniu każdej kostki nadającemu się do recyklingu: plastik zawarty w jednej nakrętce tradycyjnej butelki jest równoważny 10 Microdrinkom. Marka rozwija się poprzez cały system hydracyjny.

We współpracy z Plastic Bank waterdrop® zobowiązała się do zbierania jednej plastikowej butelki na każdy sprzedany 12-pak kapsułek, co oznacza, że konsumenci mogą nie tylko pić w bardziej zrównoważony sposób, ale także wspierać środowisko.

Po 6 latach istnienia firma rozrosła się do ponad 2 milionów klientów online, zatrudnia obecnie ponad 300 pracowników, jest notowana w ponad 20 000 punktów sprzedaży detalicznej i prowadzi ponad 40 własnych sklepów w Europie, USA i Singapurze.

https://waterdrop.pl/

https://www.facebook.com/waterdroppolska

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Jak wrócić do formy po wakacjach? Biuro prasowe
2024-08-27 | 13:00

Jak wrócić do formy po wakacjach?

Wakacje, na które zawsze czekamy z utęsknieniem powoli dobiegają końca. Okres letni to czas relaksu, odpoczynku i często “rozluźnienia” naszych zwyczajów
Sport Tarczyński sponsorem Mistrzostw Świata w Sumo, które odbędą się w Polsce
2024-08-12 | 12:30

Tarczyński sponsorem Mistrzostw Świata w Sumo, które odbędą się w Polsce

Firma Tarczyński została jednym ze sponsorów Mistrzostw Świata w Sumo, które odbędą się 7-8 września w Krotoszynie, stolicy polskiego sumo. W ramach świadczeń sponsorskich
Sport KRISHOME przedłużył o kolejne 2 lata wsparcie dla ligi wicemistrzów olimpijskich
2024-08-12 | 11:00

KRISHOME przedłużył o kolejne 2 lata wsparcie dla ligi wicemistrzów olimpijskich

Polska Liga Siatkówki i KRISHOME – polska marka stolarki i sieć salonów okiennych kontynuują sponsorską współpracę. Charakterystyczny pomarańczowy sygnet będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

NEWSERIA Partnerem Medialnym Forum Ekonomicznego

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Bez dobrowolnego wydłużenia aktywności zawodowej Polakom trudno będzie liczyć na wyższe emerytury. Obecni 30-latkowie dostaną jedną czwartą ostatniej pensji

Ustawowego podniesienia wieku emerytalnego w Polsce nie będzie – zapowiadają politycy rządzącej koalicji. To według ekspertów oznacza jednak, że trzeba inaczej zachęcać kobiety po 60. i mężczyzn po 65. roku życia do pozostawania na rynku pracy. – Wydłużenie aktywności zawodowej jest pewnym sposobem na podniesienie emerytur, ale tego się nie da zrobić siłowo, raczej trzeba szukać rozwiązań, żeby ludzie chcieli dalej pracować – podkreśla Agnieszka Łukawska, ekspertka w Instytucie Emerytalnym. Już dziś pracujący seniorzy mogą liczyć na szereg zachęt, m.in. zwolnienie z podatku, ale ekspertka zwraca uwagę dodatkowo na potrzebne zaplecze szkoleniowe, a także odpowiednią opiekę zdrowotną.

Transport

Branża logistyki coraz bardziej zautomatyzowana. Rozładunkiem towaru zajmują się autonomiczne wózki, a inwentaryzacją roboty stukrotnie szybsze niż człowiek

Do 2028 roku globalny rynek automatyzacji w logistyce wzrośnie o ponad 50 proc. – przewidują analitycy Markets and Markets. Wpłyną na to czynniki związane ze wzrostem kosztów pracowniczych, dążenie klientów do osiągania optymalnego zarządzania ich towarem, a także czynniki pozarynkowe, takie jak cele środowiskowe. Już dziś za rozładunek towaru odpowiadają coraz częściej inteligentne, autonomiczne wózki, a inwentaryzację można powierzyć robotom stukrotnie szybszym niż człowiek.

DlaWas.info

Firma

Tylko 2 proc. właścicieli zwierząt płaci za opiekę nad zwierzętami podczas ich nieobecności. Spodziewany szybki wzrost zapotrzebowania na takie usługi

Według badań CBOS średnio co drugi Polak mieszka pod wspólnym dachem z jakimś zwierzęciem domowym – najczęściej psem lub kotem. Rynek produktów i usług dla domowych pupili sukcesywnie się powiększa. Według rynkowych prognoz za kilka lat globalnie może być już wart blisko pół biliona dolarów. Szczególnie szybko ma się rozwijać segment opieki nad zwierzętami, który coraz częściej będzie wykorzystywać nowe technologie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.