OLYMP łączy siły z Ekspertfitness.com!
Notowany na NewConnect dostawca kompleksowych rozwiązań dla branży fitness, specjalizujący się w produkcji sprzętu treningowego OLYMP rozpoczyna współpracęz Ekspertfitness.com Ze względu na komplementarność oferowanych produktów i usług, marki zobowiązują się do wzajemnej promocji i sprzedaży sprzętu (w szczególności marek Tiguar oraz OLYMP) oraz między innymi do prowadzenia wspólnych działań marketingowych.
Ekspertfitness.com, podobnie jak OLYMP specjalizuje się w kompleksowym wyposażaniu klubów fitness. Ponadto firma prowadzi szkolenia i certyfikacje instruktorów fitness i trenerów personalnych, a także organizuje eventy sportowe. Ekspertfitness.com jest dystrybutorem sprzętu takich marek jak: Tiguar, Bosu i Reebok – również na rynki zagraniczne. Dzięki współpracy marki te staną się również częścią oferty OLYMP, natomiast Ekspert Fitness będzie miał możliwość dystrybucji sprzętu z portfolio OLYMP.
- Umowa o współpracy z Ekspertfitness.com otwiera bardzo duże możliwości, zarówno przed OLYMP jak i przed naszym nowym kontrahentem. Bardzo cieszymy się z tej współpracy – zamiast ze sobą konkurować, postanowiliśmy połączyć siły i wspólnie wzrastać wraz z całym rynkiem fitness – komentuje Sylwia Czepiżak, Prezes Zarządu OLYMP S.A.
Marka OLYMP jest obecna na rynku od 50 lat. Spółka koncentruje się na produkcji oraz dystrybucji sprzętu fitness i kładzie duży nacisk na tworzenie produktów odpowiadających precyzyjnie określonym grupom klientów. W ofercie posiada dwie linie produktów własnych: OLYMP Classic i OLYMP New Generation, oraz dystrybuowany sprzęt treningowy od najlepszych światowych marek. W ostatnim czasie dynamicznie się rozwijała, poszerzając partnerstwa biznesowe.
W ramach współpracy, firmy połączą ofertę produktową. Będzie to poparte działaniami marketingowymi na szeroką skalę: wspólne materiały promocyjne, uczestnictwo w targach
kongresach branżowych czy organizowanie szkoleń produktowych oraz warsztatów i szkoleń dla instruktorów, trenerów oraz klientów.
Według raportu przygotowanego przez Aliied Market Research z 2019 r., wartość rynku fitness w 2027 r. wyniesie 15,2 mld USD, co oznacza wzrost o 28 proc. w porównaniu z 2020 rokiem, kiedy wartość ta wyniosła 11,9 mld USD.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.