OLYMP łączy siły z Ekspertfitness.com!
Notowany na NewConnect dostawca kompleksowych rozwiązań dla branży fitness, specjalizujący się w produkcji sprzętu treningowego OLYMP rozpoczyna współpracęz Ekspertfitness.com Ze względu na komplementarność oferowanych produktów i usług, marki zobowiązują się do wzajemnej promocji i sprzedaży sprzętu (w szczególności marek Tiguar oraz OLYMP) oraz między innymi do prowadzenia wspólnych działań marketingowych.
Ekspertfitness.com, podobnie jak OLYMP specjalizuje się w kompleksowym wyposażaniu klubów fitness. Ponadto firma prowadzi szkolenia i certyfikacje instruktorów fitness i trenerów personalnych, a także organizuje eventy sportowe. Ekspertfitness.com jest dystrybutorem sprzętu takich marek jak: Tiguar, Bosu i Reebok – również na rynki zagraniczne. Dzięki współpracy marki te staną się również częścią oferty OLYMP, natomiast Ekspert Fitness będzie miał możliwość dystrybucji sprzętu z portfolio OLYMP.
- Umowa o współpracy z Ekspertfitness.com otwiera bardzo duże możliwości, zarówno przed OLYMP jak i przed naszym nowym kontrahentem. Bardzo cieszymy się z tej współpracy – zamiast ze sobą konkurować, postanowiliśmy połączyć siły i wspólnie wzrastać wraz z całym rynkiem fitness – komentuje Sylwia Czepiżak, Prezes Zarządu OLYMP S.A.
Marka OLYMP jest obecna na rynku od 50 lat. Spółka koncentruje się na produkcji oraz dystrybucji sprzętu fitness i kładzie duży nacisk na tworzenie produktów odpowiadających precyzyjnie określonym grupom klientów. W ofercie posiada dwie linie produktów własnych: OLYMP Classic i OLYMP New Generation, oraz dystrybuowany sprzęt treningowy od najlepszych światowych marek. W ostatnim czasie dynamicznie się rozwijała, poszerzając partnerstwa biznesowe.
W ramach współpracy, firmy połączą ofertę produktową. Będzie to poparte działaniami marketingowymi na szeroką skalę: wspólne materiały promocyjne, uczestnictwo w targach
kongresach branżowych czy organizowanie szkoleń produktowych oraz warsztatów i szkoleń dla instruktorów, trenerów oraz klientów.
Według raportu przygotowanego przez Aliied Market Research z 2019 r., wartość rynku fitness w 2027 r. wyniesie 15,2 mld USD, co oznacza wzrost o 28 proc. w porównaniu z 2020 rokiem, kiedy wartość ta wyniosła 11,9 mld USD.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.