Komunikaty PR

Poland Business Run 2022: Tak GLS Poland motywuje biegaczy

2022-09-02  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Cenne porady fit mamy Edyty Litwiniuk i wskazówki guru biznesu online Michała Sadowskiego. To niespodzianki, które dla uczestników tegorocznego Poland Business Run przygotował GLS jako sponsor główny i partner logistyczny wydarzenia. To już kolejna kreatywna akcja GLS zachęcająca do udziału w biegu.

 

„Nadajemy bieg temu, co ważne” – pod takim hasłem GLS Poland wspiera tegoroczny Poland Business Run i motywuje biegaczy do jeszcze lepszych wyników. We współpracy ze znaną postacią biznesu i sportową influencerką sponsor główny i partner logistyczny tej ogólnopolskiej imprezy przygotował biznesowy webinar oraz biegowy e-book, które doskonale oddają ideę wydarzenia – połączenie biznesu i sportu w charytatywnym celu.

- Od wielu lat wspieramy tę wyjątkową inicjatywę, jaką jest Poland Business Run. Tym razem postanowiliśmy pójść, a właściwie pobiec dalej i dać uczestnikom coś, co pomoże im przełamać własne bariery i sięgnąć po najlepsze wyniki – mówi Małgorzata Markowska, promotion & communication manager w GLS Poland.

Dlatego właśnie do tegorocznej kampanii „Nadajemy bieg temu, co ważne” firma GLS Poland zaprosiła guru biznesu online, czyli CEO brand24.pl Michała Sadowskiego. Efektem tej współpracy jest webinar „Jak w 2022 roku zdobyć nowych klientów online i ich utrzymać?”, w którym szef brand24.pl dzieli się skutecznymi praktykami popartymi przykładami m.in. z własnego biznesowego podwórka.

W ramach przygotowań do Poland Business Run operator logistyczny przygotował również specjalny e-book z Edytą Litwiniuk, popularną fit mamą, trenerką lekkoatletyki i byłą redaktorką naczelną magazynu „Shape”. „Biegam 4 km i 10 km – krok po kroku” to 30 stron praktycznych wskazówek zarówno dla osób chcących przygotować się do Poland Business Run, jak i dla nieco bardziej zaawansowanych biegaczy. Oprócz części merytorycznej e-book zawiera także cztery motywacyjne plansze do wydruku.

Do udziału w tegorocznym Poland Business Run zgłosiło się 31 tysięcy uczestników. GLS dostarczył do wszystkich zawodników biegu wirtualnego pakiety startowe. Firma niezmiennie od lat pomaga Fundacji w tej kwestii, a z całej akcji i w tym roku powstało nagranie, które można obejrzeć na stronie internetowej i social mediach GLS. Warto zaznaczyć, że do samego biegu zgłosiły się również zespoły GLS Poland. Łącznie w barwach firmy udział weźmie 15 drużyn, z których część pojawi się na starcie w Krakowie, a część pobiegnie w biegu wirtualnym.

Koncepcję kampanii dla GLS Poland w ramach Poland Business Run przygotowała Agencja Heynow, która zajęła się również kompleksową realizacją działań, w tym także opracowaniem materiałów offline i online oraz zakupem mediów.

E-book: https://nadajemybieg.gls-poland.com.pl/b2c/

Webinar: https://nadajemybieg.gls-poland.com.pl/b2b/

 


O Grupie GLS

Grupa GLS jest wiodącym dostawcą usług krajowego i międzynarodowego transportu przesyłek. Firma zapewnia swoim klientom w 41 krajach niezawodne, wysokiej jakości i spersonalizowane usługi, w tym obsługę przesyłek ekspresowych i usługi frachtowe. Dzięki rozbudowanej sieci międzynarodowej firmy i dobrej znajomości rynków lokalnych, klienci GLS mogą oczekiwać takiej samej kompleksowej, elastycznej i spersonalizowanej obsługi w całej Europie i innych częściach świata. GLS działa również poprzez spółki zależne w Kanadzie i na Zachodnim Wybrzeżu USA. Sieć GLS obejmuje 71 centralnych i regionalnych punktów przeładunkowych oraz około 1,5 tys. magazynów, obsługiwanych przez około 31 tys. pojazdów dostawczych kursujących na końcowych odcinkach oraz 4 tys. ciężarówek dalekobieżnych. GLS zatrudnia około 21 tys. osób. W roku 2020/21 firma uzyskała rekordowe przychody w wysokości 4,5 mld EUR, dostarczając 840 mln paczek pomimo występujących w skali globalnej utrudnień.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę! Biuro prasowe
2024-12-27 | 18:00

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

W poprzednim sezonie (2023/2024) ośrodek Beskid Sport Arena otwarł się już 2 grudnia, natomiast w tym roku trzeba było poczekać trochę dłużej. Wszystko jednak wskazuje na to, że
Sport Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
2024-12-09 | 01:00

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

To już pewne – na polu golfowym Rosa odbędzie się kolejny turniej z cyklu Challenge Tour.  Oficjalny harmonogram został opublikowany dzisiaj na oficjalnej stronie turnieju. W nowym
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.