Komunikaty PR

Poland Business Run 2022: Tak GLS Poland motywuje biegaczy

2022-09-02  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Cenne porady fit mamy Edyty Litwiniuk i wskazówki guru biznesu online Michała Sadowskiego. To niespodzianki, które dla uczestników tegorocznego Poland Business Run przygotował GLS jako sponsor główny i partner logistyczny wydarzenia. To już kolejna kreatywna akcja GLS zachęcająca do udziału w biegu.

 

„Nadajemy bieg temu, co ważne” – pod takim hasłem GLS Poland wspiera tegoroczny Poland Business Run i motywuje biegaczy do jeszcze lepszych wyników. We współpracy ze znaną postacią biznesu i sportową influencerką sponsor główny i partner logistyczny tej ogólnopolskiej imprezy przygotował biznesowy webinar oraz biegowy e-book, które doskonale oddają ideę wydarzenia – połączenie biznesu i sportu w charytatywnym celu.

- Od wielu lat wspieramy tę wyjątkową inicjatywę, jaką jest Poland Business Run. Tym razem postanowiliśmy pójść, a właściwie pobiec dalej i dać uczestnikom coś, co pomoże im przełamać własne bariery i sięgnąć po najlepsze wyniki – mówi Małgorzata Markowska, promotion & communication manager w GLS Poland.

Dlatego właśnie do tegorocznej kampanii „Nadajemy bieg temu, co ważne” firma GLS Poland zaprosiła guru biznesu online, czyli CEO brand24.pl Michała Sadowskiego. Efektem tej współpracy jest webinar „Jak w 2022 roku zdobyć nowych klientów online i ich utrzymać?”, w którym szef brand24.pl dzieli się skutecznymi praktykami popartymi przykładami m.in. z własnego biznesowego podwórka.

W ramach przygotowań do Poland Business Run operator logistyczny przygotował również specjalny e-book z Edytą Litwiniuk, popularną fit mamą, trenerką lekkoatletyki i byłą redaktorką naczelną magazynu „Shape”. „Biegam 4 km i 10 km – krok po kroku” to 30 stron praktycznych wskazówek zarówno dla osób chcących przygotować się do Poland Business Run, jak i dla nieco bardziej zaawansowanych biegaczy. Oprócz części merytorycznej e-book zawiera także cztery motywacyjne plansze do wydruku.

Do udziału w tegorocznym Poland Business Run zgłosiło się 31 tysięcy uczestników. GLS dostarczył do wszystkich zawodników biegu wirtualnego pakiety startowe. Firma niezmiennie od lat pomaga Fundacji w tej kwestii, a z całej akcji i w tym roku powstało nagranie, które można obejrzeć na stronie internetowej i social mediach GLS. Warto zaznaczyć, że do samego biegu zgłosiły się również zespoły GLS Poland. Łącznie w barwach firmy udział weźmie 15 drużyn, z których część pojawi się na starcie w Krakowie, a część pobiegnie w biegu wirtualnym.

Koncepcję kampanii dla GLS Poland w ramach Poland Business Run przygotowała Agencja Heynow, która zajęła się również kompleksową realizacją działań, w tym także opracowaniem materiałów offline i online oraz zakupem mediów.

E-book: https://nadajemybieg.gls-poland.com.pl/b2c/

Webinar: https://nadajemybieg.gls-poland.com.pl/b2b/

 


O Grupie GLS

Grupa GLS jest wiodącym dostawcą usług krajowego i międzynarodowego transportu przesyłek. Firma zapewnia swoim klientom w 41 krajach niezawodne, wysokiej jakości i spersonalizowane usługi, w tym obsługę przesyłek ekspresowych i usługi frachtowe. Dzięki rozbudowanej sieci międzynarodowej firmy i dobrej znajomości rynków lokalnych, klienci GLS mogą oczekiwać takiej samej kompleksowej, elastycznej i spersonalizowanej obsługi w całej Europie i innych częściach świata. GLS działa również poprzez spółki zależne w Kanadzie i na Zachodnim Wybrzeżu USA. Sieć GLS obejmuje 71 centralnych i regionalnych punktów przeładunkowych oraz około 1,5 tys. magazynów, obsługiwanych przez około 31 tys. pojazdów dostawczych kursujących na końcowych odcinkach oraz 4 tys. ciężarówek dalekobieżnych. GLS zatrudnia około 21 tys. osób. W roku 2020/21 firma uzyskała rekordowe przychody w wysokości 4,5 mld EUR, dostarczając 840 mln paczek pomimo występujących w skali globalnej utrudnień.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024 Biuro prasowe
2024-04-29 | 17:00

CMA CGM i CEVA Logistics oficjalnym partnerem logistycznym igrzysk Paryż 2024

Grupa CMA CGM i CEVA Logistics, jej spółka zależna, zostały oficjalnym partnerem logistycznym Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich Paryż 2024. Współpracując od lutego 2023
Sport Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS
2024-04-24 | 11:00

Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS

SOFTSWISS, światowy ekspert w dziedzinie technologii, posiadający kluczowe centra rozwoju w Polsce, z dumą ogłasza, że legenda wyścigów Rubens Barrichello został mianowany dyrektorem
Sport Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
2024-04-17 | 11:00

Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race

ALL4Kids to dobroczynna platforma utworzona z inicjatywy Rothschild & Co, która już od kilku lat jednoczy kilkadziesiąt firm i setki pracowników - we wspólnym pomaganiu.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.