Poland Business Run 2022: Tak GLS Poland motywuje biegaczy
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Cenne porady fit mamy Edyty Litwiniuk i wskazówki guru biznesu online Michała Sadowskiego. To niespodzianki, które dla uczestników tegorocznego Poland Business Run przygotował GLS jako sponsor główny i partner logistyczny wydarzenia. To już kolejna kreatywna akcja GLS zachęcająca do udziału w biegu.
„Nadajemy bieg temu, co ważne” – pod takim hasłem GLS Poland wspiera tegoroczny Poland Business Run i motywuje biegaczy do jeszcze lepszych wyników. We współpracy ze znaną postacią biznesu i sportową influencerką sponsor główny i partner logistyczny tej ogólnopolskiej imprezy przygotował biznesowy webinar oraz biegowy e-book, które doskonale oddają ideę wydarzenia – połączenie biznesu i sportu w charytatywnym celu.
- Od wielu lat wspieramy tę wyjątkową inicjatywę, jaką jest Poland Business Run. Tym razem postanowiliśmy pójść, a właściwie pobiec dalej i dać uczestnikom coś, co pomoże im przełamać własne bariery i sięgnąć po najlepsze wyniki – mówi Małgorzata Markowska, promotion & communication manager w GLS Poland.
Dlatego właśnie do tegorocznej kampanii „Nadajemy bieg temu, co ważne” firma GLS Poland zaprosiła guru biznesu online, czyli CEO brand24.pl Michała Sadowskiego. Efektem tej współpracy jest webinar „Jak w 2022 roku zdobyć nowych klientów online i ich utrzymać?”, w którym szef brand24.pl dzieli się skutecznymi praktykami popartymi przykładami m.in. z własnego biznesowego podwórka.
W ramach przygotowań do Poland Business Run operator logistyczny przygotował również specjalny e-book z Edytą Litwiniuk, popularną fit mamą, trenerką lekkoatletyki i byłą redaktorką naczelną magazynu „Shape”. „Biegam 4 km i 10 km – krok po kroku” to 30 stron praktycznych wskazówek zarówno dla osób chcących przygotować się do Poland Business Run, jak i dla nieco bardziej zaawansowanych biegaczy. Oprócz części merytorycznej e-book zawiera także cztery motywacyjne plansze do wydruku.
Do udziału w tegorocznym Poland Business Run zgłosiło się 31 tysięcy uczestników. GLS dostarczył do wszystkich zawodników biegu wirtualnego pakiety startowe. Firma niezmiennie od lat pomaga Fundacji w tej kwestii, a z całej akcji i w tym roku powstało nagranie, które można obejrzeć na stronie internetowej i social mediach GLS. Warto zaznaczyć, że do samego biegu zgłosiły się również zespoły GLS Poland. Łącznie w barwach firmy udział weźmie 15 drużyn, z których część pojawi się na starcie w Krakowie, a część pobiegnie w biegu wirtualnym.
Koncepcję kampanii dla GLS Poland w ramach Poland Business Run przygotowała Agencja Heynow, która zajęła się również kompleksową realizacją działań, w tym także opracowaniem materiałów offline i online oraz zakupem mediów.
E-book: https://nadajemybieg.gls-poland.com.pl/b2c/
Webinar: https://nadajemybieg.gls-poland.com.pl/b2b/
O Grupie GLS
Grupa GLS jest wiodącym dostawcą usług krajowego i międzynarodowego transportu przesyłek. Firma zapewnia swoim klientom w 41 krajach niezawodne, wysokiej jakości i spersonalizowane usługi, w tym obsługę przesyłek ekspresowych i usługi frachtowe. Dzięki rozbudowanej sieci międzynarodowej firmy i dobrej znajomości rynków lokalnych, klienci GLS mogą oczekiwać takiej samej kompleksowej, elastycznej i spersonalizowanej obsługi w całej Europie i innych częściach świata. GLS działa również poprzez spółki zależne w Kanadzie i na Zachodnim Wybrzeżu USA. Sieć GLS obejmuje 71 centralnych i regionalnych punktów przeładunkowych oraz około 1,5 tys. magazynów, obsługiwanych przez około 31 tys. pojazdów dostawczych kursujących na końcowych odcinkach oraz 4 tys. ciężarówek dalekobieżnych. GLS zatrudnia około 21 tys. osób. W roku 2020/21 firma uzyskała rekordowe przychody w wysokości 4,5 mld EUR, dostarczając 840 mln paczek pomimo występujących w skali globalnej utrudnień.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.