Poland Business Run 2022: Tak GLS Poland motywuje biegaczy
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Cenne porady fit mamy Edyty Litwiniuk i wskazówki guru biznesu online Michała Sadowskiego. To niespodzianki, które dla uczestników tegorocznego Poland Business Run przygotował GLS jako sponsor główny i partner logistyczny wydarzenia. To już kolejna kreatywna akcja GLS zachęcająca do udziału w biegu.
„Nadajemy bieg temu, co ważne” – pod takim hasłem GLS Poland wspiera tegoroczny Poland Business Run i motywuje biegaczy do jeszcze lepszych wyników. We współpracy ze znaną postacią biznesu i sportową influencerką sponsor główny i partner logistyczny tej ogólnopolskiej imprezy przygotował biznesowy webinar oraz biegowy e-book, które doskonale oddają ideę wydarzenia – połączenie biznesu i sportu w charytatywnym celu.
- Od wielu lat wspieramy tę wyjątkową inicjatywę, jaką jest Poland Business Run. Tym razem postanowiliśmy pójść, a właściwie pobiec dalej i dać uczestnikom coś, co pomoże im przełamać własne bariery i sięgnąć po najlepsze wyniki – mówi Małgorzata Markowska, promotion & communication manager w GLS Poland.
Dlatego właśnie do tegorocznej kampanii „Nadajemy bieg temu, co ważne” firma GLS Poland zaprosiła guru biznesu online, czyli CEO brand24.pl Michała Sadowskiego. Efektem tej współpracy jest webinar „Jak w 2022 roku zdobyć nowych klientów online i ich utrzymać?”, w którym szef brand24.pl dzieli się skutecznymi praktykami popartymi przykładami m.in. z własnego biznesowego podwórka.
W ramach przygotowań do Poland Business Run operator logistyczny przygotował również specjalny e-book z Edytą Litwiniuk, popularną fit mamą, trenerką lekkoatletyki i byłą redaktorką naczelną magazynu „Shape”. „Biegam 4 km i 10 km – krok po kroku” to 30 stron praktycznych wskazówek zarówno dla osób chcących przygotować się do Poland Business Run, jak i dla nieco bardziej zaawansowanych biegaczy. Oprócz części merytorycznej e-book zawiera także cztery motywacyjne plansze do wydruku.
Do udziału w tegorocznym Poland Business Run zgłosiło się 31 tysięcy uczestników. GLS dostarczył do wszystkich zawodników biegu wirtualnego pakiety startowe. Firma niezmiennie od lat pomaga Fundacji w tej kwestii, a z całej akcji i w tym roku powstało nagranie, które można obejrzeć na stronie internetowej i social mediach GLS. Warto zaznaczyć, że do samego biegu zgłosiły się również zespoły GLS Poland. Łącznie w barwach firmy udział weźmie 15 drużyn, z których część pojawi się na starcie w Krakowie, a część pobiegnie w biegu wirtualnym.
Koncepcję kampanii dla GLS Poland w ramach Poland Business Run przygotowała Agencja Heynow, która zajęła się również kompleksową realizacją działań, w tym także opracowaniem materiałów offline i online oraz zakupem mediów.
E-book: https://nadajemybieg.gls-poland.com.pl/b2c/
Webinar: https://nadajemybieg.gls-poland.com.pl/b2b/
O Grupie GLS
Grupa GLS jest wiodącym dostawcą usług krajowego i międzynarodowego transportu przesyłek. Firma zapewnia swoim klientom w 41 krajach niezawodne, wysokiej jakości i spersonalizowane usługi, w tym obsługę przesyłek ekspresowych i usługi frachtowe. Dzięki rozbudowanej sieci międzynarodowej firmy i dobrej znajomości rynków lokalnych, klienci GLS mogą oczekiwać takiej samej kompleksowej, elastycznej i spersonalizowanej obsługi w całej Europie i innych częściach świata. GLS działa również poprzez spółki zależne w Kanadzie i na Zachodnim Wybrzeżu USA. Sieć GLS obejmuje 71 centralnych i regionalnych punktów przeładunkowych oraz około 1,5 tys. magazynów, obsługiwanych przez około 31 tys. pojazdów dostawczych kursujących na końcowych odcinkach oraz 4 tys. ciężarówek dalekobieżnych. GLS zatrudnia około 21 tys. osób. W roku 2020/21 firma uzyskała rekordowe przychody w wysokości 4,5 mld EUR, dostarczając 840 mln paczek pomimo występujących w skali globalnej utrudnień.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.