Komunikaty PR

SIXT Business League

2021-05-04  |  13:30
Kontakt
Piotr Krynicki
Okaeri Consulting

ul. Łowicka 58/3
02-531 Warszawa
piotr.krynicki|okpr.pl| |piotr.krynicki|okpr.pl
+48 605 284 502
okpr.pl
Do pobrania IP ( 0.69 MB )

Świat biznesu, organizacji pożytku publicznego oraz sportu jednoczą się w ramach pierwszej w historii Polski inicjatywy, która wykorzystuje e-kolarstwo do tworzenia… Realnej zmiany gospodarczej i społecznej. Już 15 maja rozegrany zostanie pierwszy rajd SIXT Business League w ramach kolarskiego cyklu SIXT Puchar Mazowsza.

Pandemia postawiła biznes, organizacje sektora pozarządowego oraz sportu przed wspólnym wyzwaniem: jak dalej skutecznie realizować swoją misję i cele w świecie, w którym jedyną stałą jest zmienność. Firma SIXT Rent a Car Polska, polski oddział globalnej marki dostarczającej rozwiązaniana rzecz mobilności, oferującej wynajem krótko-i długoterminowy pojazdów w ponad 142 krajach na całym świecie, wspólnie z partnerami stworzyła zupełnie nowy rodzaj forum do tworzenia innowacyjnych rozwiązań.

Łączy ich droga

Choć umiejętne stawianie celów to sztuka, najważniejsza jest ścieżka do ich osiągnięcia. SIXT Polska objął rolę partnera strategicznego Warszawskiego Klubu Kolarskiego (WKK), organizatora Pucharu Mazowsza w klasie MTB – rowerów górskich. To sport, który z roku na rok zdobywa coraz szersze grono oddanych entuzjastów, dla których leśna ścieżka jest drogą do lepszego samopoczucia, pokonywania swoich ograniczeń i spełniania marzeń  – co jest jedną z wartości kluczowych dla marki SIXT Polska. Projekt jest kontynuacją dotychczasowego zaangażowania marki w sport, która, jako partner ds. mobilności, w przeszłości zaangażowana była także we współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim, Polskim Związkiem Łyżwiarstwa Figurowego, zespołem kolarskim CCC Team – stowarzyszonym przy UCI WorldTeams czy maratonem na rzecz zdrowia – czy Blood Brothers Run.

Z naszej inicjatywy, razem z WKK stworzyliśmy format, równoległy do cyklu pucharowego, dedykowany przedstawicielom biznesu, a w szczególności managerom najwyższego szczebla. – opowiada Łukasz Żurek, prezes SIXT Polska – Ostatnie kilkanaście miesięcy nałożyło na nas, managerów presję odpowiedzialności za pracowników, a jednocześnie odebrało możliwość skorzystania z aktywności fizycznej jako wentylu dla tych trosk. SIXT Business League tę możliwość przywraca, a jednocześnie oferuje coś jeszcze: możliwość networkingu, dzielenia się doświadczeniami i mądrego pomagania. Przygotowaliśmy platformę do wymiany myśli wokół sportu, która łączy różne punkty widzenia.

Wspólnie z partnerem ligi, marką Mercedes-Benz, liderem elektromobilności w Polsce, wśród zawodników i publiczności będą promowane także zagadnienia związane z nisko i bezemisyjnym przemieszczaniem się  oraz zastosowaniem alternatywnych napędów w pojazdach. Z tego powodu zawodnicy SIXT Business League będą wykorzystywali wyłącznie elektryczne rowery górskie (e-MTB).

Elektromobilność to kluczowy kierunek rozwoju dla motoryzacji i jesteśmy dumni, że jesteśmy jednym z liderów tej pozytywnej transformacji. – mówi Marcin Kwoka, Head of Sales & Managing Director, Mercedes-Benz Polska – Widzimy jednak, że wokół elektromobilności krąży wciąż wiele mitów, dlatego na obecnym etapie jej rozwoju konieczna jest edukacja. W SIXT Polska znaleźliśmy partnera, który pomoże nam w realizacji tych celów, poprzez oswojenie obecności napędu elektrycznego w życiu codziennym. Nieprzypadkowo zawodnicy pojadą na rowerach e-MTB, które, pozwalają użytkownikowi dojechać do celu szybko i efektywnie energetycznie, dostarczając jednocześnie o wiele intensywniejszego doświadczenia drogi. Podczas wyścigów w ramach ligi biznesowe możliwe będzie zapoznanie się z najnowszymi elektrykami Mercedesa-  modeli EQA oraz EQC.

 

I chęć pomagania

SIXT Business League wyróżnia wyjątkowy format współpracy z Fundacją Szczęśliwej Drogi, organizacją, która od lat pomaga wychowankom polskich domów dziecka i rodzin zastępczych w trudnym dla nich momencie usamodzielniania się po osiągnięciu 18 roku życia.

Za każdy kilometr przejechany przez zawodników Ligi – podczas całego cyklu 5 wyścigów – SIXT Polska przekaże złotówkę na rzecz realizacji celów statutowych Fundacji. Jest to jednak tylko element szerszego projektu wsparcia dla młodzieży.

Większość z nas wyniosła to, kim dzisiaj jesteśmy – jako osoby, pracownicy, przedsiębiorcy – z domu, obserwując zachowania wewnątrz rodziny. Niestety, dobre warunki i wzorce to przywilej, którym nie wszyscy mogą się cieszyć. – mówi Kamilla Gibas, prezes Fundacji Szczęśliwej Drogi – Dlatego częścią misji Fundacji jest zaprezentowanie naszym wychowankom, jak wiele jest możliwości dla osiągnięcia spełnienia zawodowego, będącego jednym z kluczy do niezależności. Razem z SIXT Polska i SIXT Business League budujemy nowe rozwiązania, które umożliwią naszym podopiecznym poznanie świata pracy, pracodawców. Naszym celem jest, by młodzi, zdolni ludzie, odnaleźli swoją własną drogę do przyszłości i realizacji swoich marzeń. 

W porozumieniu z zespołem Wychowawców Fundacji, przygotowany zostanie cykl wizyt studyjnych dla podopiecznych organizacji. SIXT Polska, jako organizator, zobligował się do przyjęcia młodych dorosłych w swoich placówkach, będzie również zachęcał wszystkie firmy reprezentowane w SIXT Business League do stworzenia analogicznych programów, w ramach ich własnej działalności. Tworzenie możliwości tego rodzaju to przede wszystkim inwestycja w potencjał młodzieży, która dzięki edukacji i własnej pracy, uzyskuje samodzielność w kierowaniu własnym losem.

SIXT Business League

Każdy zawodnik oficjalnie zarejestrowany przy SIXT Business League otrzyma pakiet startowy. Składają się na niego m.in. elektryczny rower e-MTB – nieodpłatnie użyczany na cały tegoroczny sezon kolarski czy personalna opieka trenera kolarstwa z Warszawskiego Klubu Kolarskiego. Ponadto, Klub będzie czuwał nad przebiegiem zawodów, po raz pierwszy w Polsce rozgrywanych na e-rowerach, by odbyły się one zgodnie z zasadami Polskiego Związku Kolarskiego. W ramach Ligi zostanie rozegranych łącznie 5 wyścigów na terenie Mazowsza, jako część cyklu SIXT Puchar Mazowsza.

Pierwsze wydarzenie planowane jest już na 15 maja 2021 roku w Warszawie - Wesoła.

Zapraszamy do wspólnej drogi, dołączenia zawodników na trasie przejazdu i śledzenia najnowszych informacji na www.sixtbusinessleague.pl.

 

O SIXT Business League

SIXT Business League to inicjatywa wyjątkowa, która łączy świat biznesu, sportu oraz sektora pozarządowego. Wspólnie będą dyskutowali nad nowymi ścieżkami dla bardziej zrównoważonego rozwoju, a przede wszystkim – jak mądrze wesprzeć najbardziej narażonych na skutki pandemii, czyli dzieci i młodzież. To właśnie tę grupę koronawirus pozbawił dostępu do szans rozwoju osobistego i zawodowego, które poprzednie pokolenia brały za oczywiste.

W ramach cyklu wyścigów, po raz pierwszy w Polsce rozgrywanych z wykorzystaniem elektrycznych rowerów górskich e-MTB, przedstawiciele biznesu będą walczyli ze sobą na… Pomoc wyrażoną w kilometrach.
Za każde 1000 metrów przejechanych przez zawodników na przestrzeni serii 5 wyścigów, organizatorzy zawodów – firma SIXT Rent a Car Polska– przekażą 1 PLN na rzecz realizacji celów statutowych Fundacji Szczęśliwej Drogi. To organizacja od lat wspierająca wychowanków Domów Dziecka w krytycznym momencie osiągania pełnoletniości i usamodzielniania się.

Równolegle, we współpracy z partnerami SIXT Business League - Mercedes Benz Polska, Fundacją Szczęśliwej Drogi oraz Warszawskim Klubem Kolarskim - podejmowane będą działania na rzecz promocji i edukacji na rzecz rozwoju przyjaznej środowisku mobilności, opartej na alternatywnych źródłach energii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop Biuro prasowe
2024-04-04 | 11:17

Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop

Lider w branży napojów ogłasza rozpoczęcie współpracy z wybitnym polskim tenisistą Hubertem Hurkaczem. Polak, zajmujący obecnie dziesiąte miejsce w światowym rankingu ATP,
Sport Co drugi rowerzysta boi się jazdy po ulicy – badanie rankomat.pl
2024-03-26 | 01:00

Co drugi rowerzysta boi się jazdy po ulicy – badanie rankomat.pl

Tylko 56 proc. rowerzystów czuje się bezpiecznie podczas jazdy po ulicy razem z samochodami – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie multiporównywarki rankomat.pl. Mimo
Sport Na szczycie bez zmian - Wai Ching Soh i Valentina Belotti najszybsi w Rondo 1
2024-03-18 | 15:00

Na szczycie bez zmian - Wai Ching Soh i Valentina Belotti najszybsi w Rondo 1

Malezyjczyk Wai Ching Soh i Włoszka Valentina Belotti zwyciężyli w tegorocznym Biegu Na Szczyt Rondo 1 w Warszawie, broniąc tym samym tytułów sprzed roku. Najlepsi z Polaków

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zmiany klimatu coraz mocniej uderzają w polskie rolnictwo. W adaptacji wspierają rolników nowe technologie

60 proc. polskich rolników ocenia, że zmiany klimatu mają już duży wpływ na kondycję sektora. 75 proc. z nich obawia się skutków suszy i innych ekstremalnych zjawisk pogodowych, takich jak huraganowe wiatry, grad czy nawalne deszcze. Co trzeci ocenia, że zmiany klimatu są obecnie dużym zagrożeniem dla bezpieczeństwa żywnościowego – wynika z raportu opublikowanego w ubiegłym roku przez Instytut Spraw Publicznych. Eksperci wskazują, że adaptacja do zmian klimatycznych jest niezbędna, żeby utrzymać zarówno rentowność gospodarstw rolnych, jak i ciągłość produkcji żywności. Rolników w coraz większym stopniu wspierają w tym nowe technologie.

Transport

Mocny wzrost sprzedaży paliw płynnych w 2023 roku. W tym roku popyt napędzą nowe inwestycje

W ubiegłym roku sumaryczny popyt na paliwa płynne w Polsce zwiększył się o 6 proc., przy czym popyt na główne paliwa transportowe – benzyny, olej napędowy i gaz LPG – wzrósł o 7 proc. Przełożyło się to na rekordowe wpływy, które branża wpłaciła do budżetu państwa. Daniny od sprzedaży paliw wyniosły w ub.r. łącznie ponad 93 mld zł – wynika z podsumowania POPiHN. Krajową konsumpcję paliw wspomagała w ubiegłym roku m.in. turystyka paliwowa i znaczna liczba samochodów na ukraińskich tablicach rejestracyjnych poruszających się po polskich drogach. Ten rok, w opinii ekspertów, może się okazać jeszcze lepszy. Zapotrzebowanie na paliwa będą napędzać nowe inwestycje rozpoczynane dzięki środkom z UE.

Handel

Rynek dań gotowych z silnym potencjałem wzrostu. Producent makaronów przyspiesza rozwój w tym obszarze

Notowany na GPW producent makaronów i dań gotowych ma za sobą bardzo udany rok i szykuje się na kolejne inwestycje. Grupa zamierza intensywnie się rozwijać w segmencie dań gotowych, w którym dostrzega duży potencjał, i ma ambicję, żeby pozostać liderem tego rynku. Pod koniec tego roku planuje poszerzyć swoje portfolio w tym obszarze. Nie wyklucza także przejęcia firmy z segmentu dań gotowych, bo organiczny rozwój spółki, zgodnie ze strategią, ma być wspierany przez akwizycje na rynku spożywczym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.