Komunikaty PR

Soudal sponsorem drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step

2023-02-02  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Soudal połączył siły z marką Quick-Step i rozpoczął współpracę sponsorską z belgijskim profesjonalnym zespołem kolarskim Quick-Step Alpha Vinyl Team, który zmienił nazwę na Soudal Quick-Step.

Firma Soudal, światowy lider rynku chemii budowlanej, związana jest z zawodowym kolarstwem od wielu lat. Od początku tego roku wspiera w charakterze sponsora tytularnego drużynę Soudal Quick-Step (wcześniej: Quick-Step Alpha Vinyl Team), dołączając tym samym do marki Quick-Step, która należy do jednego z największych na świecie producentów podłóg – firmy Unilin. Zarówno Soudal, jak i Unilin wywodzą się z Belgi, gdzie kolarstwo traktowane jest jak sport narodowy. „Z radością witamy firmę Soudal w zespole. Współpraca ta oznacza dla drużyny wieloletnią stabilizację oraz możliwość realizacji długoterminowych projektów i wspólnych celów. Obaj nasi sponsorzy tytularni wspierają kolarstwo od dawna, więc dobrze rozumieją, na czym polega ten sport, a to jest naprawdę ważne, kiedy chce się coś razem budować” – podkreśla Patrick Lefevere, dyrektor generalny Soudal Quick-Step.

„Wiele wartości, które promujemy jako firma, pielęgnowanych jest również w kolarstwie, w szczególności zaś w drużynie Soudal Quick-Step. Należą do nich m.in. ambicja, wytrwałość, silne przywództwo i zespołowość. Nie możemy się już doczekać owoców, jakie w nadchodzących latach przyniesie nasza współpraca z drużyną Patricka” – mówi Dirk Coorevits, dyrektor generalny Soudal.

„Jesteśmy z tą drużyną od 20 lat. Połączenie sił z firmą Soudal jest jak otwarcie nowego rozdziału w historii, którą chcemy kontynuować z długoterminowym zaangażowaniem. Zespół Patricka i Unilin razem przesuwali granice: Unilin stał się międzynarodowym graczem w swojej branży, a zespół – jedną z najlepszych drużyn na świecie. Teraz nadszedł czas, aby dalej się rozwijać, inwestować w utalentowaną młodzież i stać się konkurencyjnymi na wszystkich polach” – dodaje Ruben Desmet, prezes Unilin Flooring.

W skład drużyny Soudal Quick-Step wchodzi 29 utalentowanych zawodników, m.in. Fabio Jakobsen, Kasper Asgreen, Julian Alaphilippe i Remco Evenepoel. W tym sezonie wystąpią oni w stroju, który został zaprojektowany i wyprodukowany przez firmę Castelli. Pierwsze oficjalne spotkanie kolarzy z grupy Soudal Quick-Step z fanami odbyło się 6 stycznia w słynnym belgijskim parku rozrywki Plopsaland De Panne, a kilka dni temu zakończył się wyścig otwierający tegoroczny sezon kolarski - Tour Down Under.

Więcej informacji i aktualności na temat drużyny kolarskiej Soudal Quick–Step dostępnych jest na stronie - https://www.soudal-quickstepteam.com/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS Biuro prasowe
2024-04-24 | 11:00

Legenda motosportu Rubens Barrichello dołącza do SOFTSWISS

SOFTSWISS, światowy ekspert w dziedzinie technologii, posiadający kluczowe centra rozwoju w Polsce, z dumą ogłasza, że legenda wyścigów Rubens Barrichello został mianowany dyrektorem
Sport Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race
2024-04-17 | 11:00

Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race

ALL4Kids to dobroczynna platforma utworzona z inicjatywy Rothschild & Co, która już od kilku lat jednoczy kilkadziesiąt firm i setki pracowników - we wspólnym pomaganiu.
Sport Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop
2024-04-04 | 11:17

Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop

Lider w branży napojów ogłasza rozpoczęcie współpracy z wybitnym polskim tenisistą Hubertem Hurkaczem. Polak, zajmujący obecnie dziesiąte miejsce w światowym rankingu ATP,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.