Soudal sponsorem drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Soudal połączył siły z marką Quick-Step i rozpoczął współpracę sponsorską z belgijskim profesjonalnym zespołem kolarskim Quick-Step Alpha Vinyl Team, który zmienił nazwę na Soudal Quick-Step.
Firma Soudal, światowy lider rynku chemii budowlanej, związana jest z zawodowym kolarstwem od wielu lat. Od początku tego roku wspiera w charakterze sponsora tytularnego drużynę Soudal Quick-Step (wcześniej: Quick-Step Alpha Vinyl Team), dołączając tym samym do marki Quick-Step, która należy do jednego z największych na świecie producentów podłóg – firmy Unilin. Zarówno Soudal, jak i Unilin wywodzą się z Belgi, gdzie kolarstwo traktowane jest jak sport narodowy. „Z radością witamy firmę Soudal w zespole. Współpraca ta oznacza dla drużyny wieloletnią stabilizację oraz możliwość realizacji długoterminowych projektów i wspólnych celów. Obaj nasi sponsorzy tytularni wspierają kolarstwo od dawna, więc dobrze rozumieją, na czym polega ten sport, a to jest naprawdę ważne, kiedy chce się coś razem budować” – podkreśla Patrick Lefevere, dyrektor generalny Soudal Quick-Step.
„Wiele wartości, które promujemy jako firma, pielęgnowanych jest również w kolarstwie, w szczególności zaś w drużynie Soudal Quick-Step. Należą do nich m.in. ambicja, wytrwałość, silne przywództwo i zespołowość. Nie możemy się już doczekać owoców, jakie w nadchodzących latach przyniesie nasza współpraca z drużyną Patricka” – mówi Dirk Coorevits, dyrektor generalny Soudal.
„Jesteśmy z tą drużyną od 20 lat. Połączenie sił z firmą Soudal jest jak otwarcie nowego rozdziału w historii, którą chcemy kontynuować z długoterminowym zaangażowaniem. Zespół Patricka i Unilin razem przesuwali granice: Unilin stał się międzynarodowym graczem w swojej branży, a zespół – jedną z najlepszych drużyn na świecie. Teraz nadszedł czas, aby dalej się rozwijać, inwestować w utalentowaną młodzież i stać się konkurencyjnymi na wszystkich polach” – dodaje Ruben Desmet, prezes Unilin Flooring.
W skład drużyny Soudal Quick-Step wchodzi 29 utalentowanych zawodników, m.in. Fabio Jakobsen, Kasper Asgreen, Julian Alaphilippe i Remco Evenepoel. W tym sezonie wystąpią oni w stroju, który został zaprojektowany i wyprodukowany przez firmę Castelli. Pierwsze oficjalne spotkanie kolarzy z grupy Soudal Quick-Step z fanami odbyło się 6 stycznia w słynnym belgijskim parku rozrywki Plopsaland De Panne, a kilka dni temu zakończył się wyścig otwierający tegoroczny sezon kolarski - Tour Down Under.
Więcej informacji i aktualności na temat drużyny kolarskiej Soudal Quick–Step dostępnych jest na stronie - https://www.soudal-quickstepteam.com/
Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Waterdrop® oficjalnym partnerem Australian Open
46 proc. badanych pijących min. 10 szklanek wody dziennie jest szczęśliwa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.