Tarczyński sponsorem Mistrzostw Świata w Sumo, które odbędą się w Polsce
Biuro prasowe Tarczyński
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
tarczynski|alertmedia.pl| |tarczynski|alertmedia.pl
506051987
https://tarczynski.pl/
Firma Tarczyński została jednym ze sponsorów Mistrzostw Świata w Sumo, które odbędą się 7-8 września w Krotoszynie, stolicy polskiego sumo. W ramach świadczeń sponsorskich logotyp Tarczyński pojawi się m.in. na bandach reklamowych, ściankach sponsorskich oraz w materiałach promujących wydarzenie, publikowanych przez Polski Związek Sumo. Dodatkowo, firma zapewni kibicom szeroki wybór swoich przekąsek, które dostarczą energii do aktywnego wspierania zawodników na arenie walk.
Już za kilka tygodni Krotoszyn stanie się areną walk sumo. Do miasta przyjadą zawodnicy, trenerzy i sędziowie z całego świata. Najlepsi sportowcy powalczą o tytuły mistrzów świata w 18 kategoriach wagowych indywidualnych (w tym 10 seniorskich oraz 8 juniorskich) i turniejach drużynowych kobiet i mężczyzn. Marka Tarczyński została sponsorem tego wydarzenia jako Diamentowy Przyjaciel Sumo.
- Niezmiernie cieszy fakt, że marka Tarczyński została mecenasem naszej szlachetnej sztuki walki. Następuje dynamizacja rozpoczętej wcześniej współpracy. Sumo to nie tylko dyscyplina sportu, ale życiowa droga ku doskonałości, szacunek dla drugiego człowieka, respektowanie zasad fair play na wszystkich niwach i to nas jako marki działające razem łączy. Jako człowiek sportu bardzo doceniam przedsiębiorstwa odpowiedzialne społecznie - z wizją i misją kreowania świata, takim, jakim chcemy go w przyszłości widzieć, jak najbliżej wersji idealnej - wskazuje Dariusz Rozum, Prezes Europejskiej Federacji Sumo.
Na mocy umowy logotyp firmy pojawi się m.in. na ściankach sponsorskich, materiałach promujących wydarzenie, a także na stronie internetowej Polskiego Związku Sumo, na fanpage'u związku na Facebooku, Instagramie i YouTube. Ponadto, na wszystkich uczestników tego wydarzenia będzie czekać szeroki wybór przekąsek firmy Tarczyński, z flagowymi kabanosami na czele.
- Sport od lat jest nam bardzo bliski, dlatego cieszymy się, że lista sponsorowanych przez nas dyscyplin stale się powiększa. Wspieramy nie tylko największych jak Reprezentację Polski w piłce nożnej, ale aktywnie kibicujemy też lokalnym wydarzeniom. Cieszę się, że jako firma możemy dołożyć swoją cegiełkę do promocji kolejnej wyjątkowej dyscypliny w naszym kraju i z tego, że tak wyjątkowe wydarzenia odbywa się w sąsiedztwie naszej firmy. Sumo to niezwykle widowiskowa sztuka walki, pełna zwrotów akcji. Mam nadzieję, że w podczas Mistrzostw Świata w Krotoszynie będziemy mogli podziwiać piękne walki w tej szlachetnej dyscyplinie– mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.
Sumo to kolejna dyscyplina wspierana przez Tarczyński S.A. Producent jest również Oficjalnym Sponsorem Prezentacji Polski w Piłce Nożnej, a także głównym sponsorem klubu sportów amerykańskich Panthers Wrocław. Co więcej, kilka tygodni temu marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi. Firma angażuje się także w lokalne wydarzenia sportowe, wspierając m.in. turnieje Tarczyński Arena Cup. Od listopada 2021 roku jest również sponsorem tytularnym wrocławskiego stadionu – Tarczyński Arena Wrocław. Z każdym rokiem lista wspieranych zawodników i dyscyplin rośnie, gdyż sport jest jednym z głównym filarów strategii CSR firmy.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.