Tarczyński sponsorem Mistrzostw Świata w Sumo, które odbędą się w Polsce
Biuro prasowe Tarczyński
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
tarczynski|alertmedia.pl| |tarczynski|alertmedia.pl
506051987
https://tarczynski.pl/
Firma Tarczyński została jednym ze sponsorów Mistrzostw Świata w Sumo, które odbędą się 7-8 września w Krotoszynie, stolicy polskiego sumo. W ramach świadczeń sponsorskich logotyp Tarczyński pojawi się m.in. na bandach reklamowych, ściankach sponsorskich oraz w materiałach promujących wydarzenie, publikowanych przez Polski Związek Sumo. Dodatkowo, firma zapewni kibicom szeroki wybór swoich przekąsek, które dostarczą energii do aktywnego wspierania zawodników na arenie walk.
Już za kilka tygodni Krotoszyn stanie się areną walk sumo. Do miasta przyjadą zawodnicy, trenerzy i sędziowie z całego świata. Najlepsi sportowcy powalczą o tytuły mistrzów świata w 18 kategoriach wagowych indywidualnych (w tym 10 seniorskich oraz 8 juniorskich) i turniejach drużynowych kobiet i mężczyzn. Marka Tarczyński została sponsorem tego wydarzenia jako Diamentowy Przyjaciel Sumo.
- Niezmiernie cieszy fakt, że marka Tarczyński została mecenasem naszej szlachetnej sztuki walki. Następuje dynamizacja rozpoczętej wcześniej współpracy. Sumo to nie tylko dyscyplina sportu, ale życiowa droga ku doskonałości, szacunek dla drugiego człowieka, respektowanie zasad fair play na wszystkich niwach i to nas jako marki działające razem łączy. Jako człowiek sportu bardzo doceniam przedsiębiorstwa odpowiedzialne społecznie - z wizją i misją kreowania świata, takim, jakim chcemy go w przyszłości widzieć, jak najbliżej wersji idealnej - wskazuje Dariusz Rozum, Prezes Europejskiej Federacji Sumo.
Na mocy umowy logotyp firmy pojawi się m.in. na ściankach sponsorskich, materiałach promujących wydarzenie, a także na stronie internetowej Polskiego Związku Sumo, na fanpage'u związku na Facebooku, Instagramie i YouTube. Ponadto, na wszystkich uczestników tego wydarzenia będzie czekać szeroki wybór przekąsek firmy Tarczyński, z flagowymi kabanosami na czele.
- Sport od lat jest nam bardzo bliski, dlatego cieszymy się, że lista sponsorowanych przez nas dyscyplin stale się powiększa. Wspieramy nie tylko największych jak Reprezentację Polski w piłce nożnej, ale aktywnie kibicujemy też lokalnym wydarzeniom. Cieszę się, że jako firma możemy dołożyć swoją cegiełkę do promocji kolejnej wyjątkowej dyscypliny w naszym kraju i z tego, że tak wyjątkowe wydarzenia odbywa się w sąsiedztwie naszej firmy. Sumo to niezwykle widowiskowa sztuka walki, pełna zwrotów akcji. Mam nadzieję, że w podczas Mistrzostw Świata w Krotoszynie będziemy mogli podziwiać piękne walki w tej szlachetnej dyscyplinie– mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.
Sumo to kolejna dyscyplina wspierana przez Tarczyński S.A. Producent jest również Oficjalnym Sponsorem Prezentacji Polski w Piłce Nożnej, a także głównym sponsorem klubu sportów amerykańskich Panthers Wrocław. Co więcej, kilka tygodni temu marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi. Firma angażuje się także w lokalne wydarzenia sportowe, wspierając m.in. turnieje Tarczyński Arena Cup. Od listopada 2021 roku jest również sponsorem tytularnym wrocławskiego stadionu – Tarczyński Arena Wrocław. Z każdym rokiem lista wspieranych zawodników i dyscyplin rośnie, gdyż sport jest jednym z głównym filarów strategii CSR firmy.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

W czwartek głosowanie nad wotum nieufności wobec Komisji Europejskiej. To inicjatywa ponad 70 europosłów, również z Polski
W Parlamencie Europejskim w czwartek 10 lipca odbędzie się głosowanie o wotum nieufności wobec Komisji Europejskiej. Wniosek przygotowała frakcja Europejskich Konserwatystów i Reformatorów, do której należy PiS, i podpisała się pod nim większość jej europosłów, ale także posłowie z Konfederacji. Wniosek jest motywowany m.in. brakiem transparentności KE w procesie zakupu szczepionek przeciw COVID-19. Zarzuty dotyczą też mechanizmu wspólnego finansowania zbrojeń SAFE i to najbardziej oburza europosłów z PO i PSL, którzy podkreślają, że to strategiczny dla bezpieczeństwa kraju i UE program.
Polityka
Zapotrzebowanie na pomoc humanitarną drastycznie rośnie. Jednocześnie są coraz większe problemy z jej finansowaniem

Ponad 10 mld dol. – na taką kwotę UNHCR szacuje budżet potrzebny na zapewnienie ochrony i pomocy dla osób przesiedlonych. Ze względu na trwające konflikty zapotrzebowanie na pomoc humanitarną rośnie, jednak zmniejsza się jej stabilność finansowa. Bardzo istotną rolę odgrywa tutaj sektor przedsiębiorstw i prywatni darczyńcy. Ich znaczenie jest tym istotniejsze, że państwa muszą priorytetyzować swoje wydatki, na czym może cierpieć pomoc humanitarna.
Konsument
GUS chce walczyć z fake newsami. Współpraca z sektorem prywatnym ma pomóc ograniczyć chaos informacyjny

Tradycyjna statystyka, oparta wyłącznie na cyklicznych badaniach i danych administracyjnych, przestaje wystarczać, by analizować dynamiczne zmiany w czasie rzeczywistym. Z tego powodu Główny Urząd Statystyczny stawia na nowoczesne podejście oparte na integracji danych, budowie spójnej struktury informacyjnej państwa oraz współpracy z sektorem prywatnym. – Jesteśmy na dobrej drodze do budowy infrastruktury informacyjnej państwa po to, żeby uniknąć halucynacji sztucznej inteligencji, chaosu czy dezinformacji – podkreśla Marek Cierpiał-Wolan, prezes Głównego Urzędu Statystycznego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.