Tarczyński sponsorem Mistrzostw Świata w Sumo, które odbędą się w Polsce
Biuro prasowe Tarczyński
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
tarczynski|alertmedia.pl| |tarczynski|alertmedia.pl
506051987
https://tarczynski.pl/
Firma Tarczyński została jednym ze sponsorów Mistrzostw Świata w Sumo, które odbędą się 7-8 września w Krotoszynie, stolicy polskiego sumo. W ramach świadczeń sponsorskich logotyp Tarczyński pojawi się m.in. na bandach reklamowych, ściankach sponsorskich oraz w materiałach promujących wydarzenie, publikowanych przez Polski Związek Sumo. Dodatkowo, firma zapewni kibicom szeroki wybór swoich przekąsek, które dostarczą energii do aktywnego wspierania zawodników na arenie walk.
Już za kilka tygodni Krotoszyn stanie się areną walk sumo. Do miasta przyjadą zawodnicy, trenerzy i sędziowie z całego świata. Najlepsi sportowcy powalczą o tytuły mistrzów świata w 18 kategoriach wagowych indywidualnych (w tym 10 seniorskich oraz 8 juniorskich) i turniejach drużynowych kobiet i mężczyzn. Marka Tarczyński została sponsorem tego wydarzenia jako Diamentowy Przyjaciel Sumo.
- Niezmiernie cieszy fakt, że marka Tarczyński została mecenasem naszej szlachetnej sztuki walki. Następuje dynamizacja rozpoczętej wcześniej współpracy. Sumo to nie tylko dyscyplina sportu, ale życiowa droga ku doskonałości, szacunek dla drugiego człowieka, respektowanie zasad fair play na wszystkich niwach i to nas jako marki działające razem łączy. Jako człowiek sportu bardzo doceniam przedsiębiorstwa odpowiedzialne społecznie - z wizją i misją kreowania świata, takim, jakim chcemy go w przyszłości widzieć, jak najbliżej wersji idealnej - wskazuje Dariusz Rozum, Prezes Europejskiej Federacji Sumo.
Na mocy umowy logotyp firmy pojawi się m.in. na ściankach sponsorskich, materiałach promujących wydarzenie, a także na stronie internetowej Polskiego Związku Sumo, na fanpage'u związku na Facebooku, Instagramie i YouTube. Ponadto, na wszystkich uczestników tego wydarzenia będzie czekać szeroki wybór przekąsek firmy Tarczyński, z flagowymi kabanosami na czele.
- Sport od lat jest nam bardzo bliski, dlatego cieszymy się, że lista sponsorowanych przez nas dyscyplin stale się powiększa. Wspieramy nie tylko największych jak Reprezentację Polski w piłce nożnej, ale aktywnie kibicujemy też lokalnym wydarzeniom. Cieszę się, że jako firma możemy dołożyć swoją cegiełkę do promocji kolejnej wyjątkowej dyscypliny w naszym kraju i z tego, że tak wyjątkowe wydarzenia odbywa się w sąsiedztwie naszej firmy. Sumo to niezwykle widowiskowa sztuka walki, pełna zwrotów akcji. Mam nadzieję, że w podczas Mistrzostw Świata w Krotoszynie będziemy mogli podziwiać piękne walki w tej szlachetnej dyscyplinie– mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.
Sumo to kolejna dyscyplina wspierana przez Tarczyński S.A. Producent jest również Oficjalnym Sponsorem Prezentacji Polski w Piłce Nożnej, a także głównym sponsorem klubu sportów amerykańskich Panthers Wrocław. Co więcej, kilka tygodni temu marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi. Firma angażuje się także w lokalne wydarzenia sportowe, wspierając m.in. turnieje Tarczyński Arena Cup. Od listopada 2021 roku jest również sponsorem tytularnym wrocławskiego stadionu – Tarczyński Arena Wrocław. Z każdym rokiem lista wspieranych zawodników i dyscyplin rośnie, gdyż sport jest jednym z głównym filarów strategii CSR firmy.
Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Waterdrop® oficjalnym partnerem Australian Open
46 proc. badanych pijących min. 10 szklanek wody dziennie jest szczęśliwa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy
Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.
Ochrona środowiska
Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna
Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.
Telekomunikacja
M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej
– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.