TIM wspiera pływaczki – sponsoring sportowy Alicji Tchórz i Kornelii Fiedkiewicz

Michał Kostrowicki
TIM SA
ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
Do grona młodych talentów sportowych, które wspiera TIM S.A., dołączyły dwie polskie pływaczki – Alicja Tchórz oraz Kornelia Fiedkiewicz. Dzięki temu grono sportowców pod skrzydłami TIM-u powiększyło się dwukrotnie – sportsmenki dołączyły bowiem do dwójki judoków, Katarzyny Sobierajskiej i Damiana Szwarnowieckiego.
TIM S.A. podjął współpracę z pływaczkami w ramach programu wspierania młodych talentów sportowych, zwanego sponsoringiem społecznie zaangażowanym, wynikającego ze strategii odpowiedzialnego biznesu TIM pro.
Alicja Tchórz nieprzerwanie od 2008 roku jest członkinią Kadry Narodowej w pływaniu. Reprezentuje kluby MKS Juvenia Wrocław oraz New York Breakers (podczas International Swimming League). Ponadto jest doktorantką na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz założycielką portalu nasimistrzowie.pl. Reprezentowała Polskę podczas Igrzysk Olimpijskich w Londynie oraz Rio de Janeiro. Sześćdziesiąt razy ustanawiała nowe Rekordy Polski Seniorów. Do jej dorobku sportowego należą również:
- Mistrzostwa Europy Glasgow 2019 i Kazań 2021;
- Mistrzostwo i Rekord Świata w ratownictwie wodnym Adelajda 2018;
- 7 medali Mistrzostw Europy: Natanya 2015, Kopenhaga 2017, Glasgow 2019 oraz Kazań 2021;
- Wicemistrzostwo Igrzysk Sportów Nieolimpijskich The World Games Wrocław 2017;
- 4 medale Wojskowych Igrzysk Olimpijskich Wuhan 2019;
- Medale Pucharu Świata;
- 155 medali mistrzostw Polski Seniorów (w tym 102 złote);
- dwa złote oraz brązowy medal Mistrzostw Europy Juniorów 2008.
Kornelia Fiedkiewicz to 21-letnia sportsmenka, specjalizująca się w pływaniu stylem dowolnym. Uczestniczyła w Igrzyskach Olimpijskich w Tokio. Do jej największych osiągnięć należą mistrzostwo oraz brązowy medal Mistrzostw Europy, a także medal i rekord Mistrzostw Polski. Jej aktualne, najważniejsze plany sportowe to uczestnictwo w Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu w 2024 roku oraz starty w największych zawodach międzynarodowych.
Wspieranie młodych, obiecujących sportowców jest w TIM-ie obecne niemal od dekady. Przez kilka ostatnich lat TIM był sponsorem najlepszego polskiego golfisty, a zarazem olimpijczyka z Tokio – Adriana Meronka. Obecnie firma, obok pływaczek, wspiera dwóch obiecujących judoków – Damiana Szwarnowieckiego (współpraca od 2014 roku) oraz Katarzynę Sobierajską (współpraca od 2022 roku).

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.