Komunikaty PR

TIM wspiera pływaczki – sponsoring sportowy Alicji Tchórz i Kornelii Fiedkiewicz

2022-11-25  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Michał Kostrowicki
TIM SA

ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl

 

Do grona młodych talentów sportowych, które wspiera TIM S.A., dołączyły dwie polskie pływaczki – Alicja Tchórz oraz Kornelia Fiedkiewicz. Dzięki temu grono sportowców pod skrzydłami TIM-u powiększyło się dwukrotnie – sportsmenki dołączyły bowiem do dwójki judoków, Katarzyny Sobierajskiej i Damiana Szwarnowieckiego.

TIM S.A. podjął współpracę z pływaczkami w ramach programu wspierania młodych talentów sportowych, zwanego sponsoringiem społecznie zaangażowanym, wynikającego ze strategii odpowiedzialnego biznesu TIM pro.

Alicja Tchórz nieprzerwanie od 2008 roku jest członkinią Kadry Narodowej w pływaniu. Reprezentuje kluby MKS Juvenia Wrocław oraz New York Breakers (podczas International Swimming League). Ponadto jest doktorantką na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz założycielką portalu nasimistrzowie.pl. Reprezentowała Polskę podczas Igrzysk Olimpijskich w Londynie oraz Rio de Janeiro. Sześćdziesiąt razy ustanawiała nowe Rekordy Polski Seniorów. Do jej dorobku sportowego należą również:

  • Mistrzostwa Europy Glasgow 2019 i Kazań 2021;
  • Mistrzostwo i Rekord Świata w ratownictwie wodnym Adelajda 2018;
  • 7 medali Mistrzostw Europy: Natanya 2015, Kopenhaga 2017, Glasgow 2019 oraz Kazań 2021;
  • Wicemistrzostwo Igrzysk Sportów Nieolimpijskich The World Games Wrocław 2017;
  • 4 medale Wojskowych Igrzysk Olimpijskich Wuhan 2019;
  • Medale Pucharu Świata;
  • 155 medali mistrzostw Polski Seniorów (w tym 102 złote);
  • dwa złote oraz brązowy medal Mistrzostw Europy Juniorów 2008.

Kornelia Fiedkiewicz to 21-letnia sportsmenka, specjalizująca się w pływaniu stylem dowolnym. Uczestniczyła w Igrzyskach Olimpijskich w Tokio. Do jej największych osiągnięć należą mistrzostwo oraz brązowy medal Mistrzostw Europy, a także medal i rekord Mistrzostw Polski. Jej aktualne, najważniejsze plany sportowe to uczestnictwo w Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu w 2024 roku oraz starty w największych zawodach międzynarodowych.

Wspieranie młodych, obiecujących sportowców jest w TIM-ie obecne niemal od dekady. Przez kilka ostatnich lat TIM był sponsorem najlepszego polskiego golfisty, a zarazem olimpijczyka z Tokio – Adriana Meronka. Obecnie firma, obok pływaczek, wspiera dwóch obiecujących judoków – Damiana Szwarnowieckiego (współpraca od 2014 roku) oraz Katarzynę Sobierajską (współpraca od 2022 roku).

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TIM SA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę! Biuro prasowe
2024-12-27 | 18:00

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

W poprzednim sezonie (2023/2024) ośrodek Beskid Sport Arena otwarł się już 2 grudnia, natomiast w tym roku trzeba było poczekać trochę dłużej. Wszystko jednak wskazuje na to, że
Sport Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
2024-12-09 | 01:00

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

To już pewne – na polu golfowym Rosa odbędzie się kolejny turniej z cyklu Challenge Tour.  Oficjalny harmonogram został opublikowany dzisiaj na oficjalnej stronie turnieju. W nowym
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Polska uzależniona od leków z importu. To zagrożenie dla bezpieczeństwa lekowego kraju

Niespełna jedna trzecia sprzedawanych w Polsce leków jest produkowana w naszym kraju, podczas gdy średnia europejska to około 70 proc. Uzależnienie od importu jest poważnym zagrożeniem dla bezpieczeństwa lekowego. Wzmocnieniu tego obszaru ma służyć jeden z konkursów w ramach KPO, który niedawno rozstrzygnęła Agencja Badań Medycznych. 112 mln zł trafi na wsparcie 22 projektów z obszaru innowacyjnych technologii biomedycznych. Jeden z nich dotyczy opracowania leków generycznych stosowanych w leczeniu POChP i astmy.

Robotyka i SI

Unia Europejska spóźniona w wyścigu AI. Eksperci apelują o szybsze inwestycje i zaprzestanie regulacji

– Decyzja o zainwestowaniu 200 mld euro w sztuczną inteligencję została podjęta zbyt późno – ocenia dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema. Jak podkreśla, Europa pozostaje w tyle za Stanami Zjednoczonymi i Chinami w zakresie innowacji. Kluczowe znaczenie ma teraz tempo i sposób dystrybucji środków – jeśli zostaną przekazane zbyt późno, efekty inwestycji mogą się stać nieaktualne w dynamicznie rozwijającym się świecie AI. Kolejne postulaty dotyczą zaprzestania regulacji i skupienia się na technologicznych niszach, w których jesteśmy liderami.

Sport

Rusza nowy sezon rowerów publicznych. Na ten element zrównoważonej mobilności stawia coraz więcej polskich miast [DEPESZA]

1 marca wystartował nowy sezon rowerów publicznych Nextbike. W tym roku mieszkańcy 80 polskich miast będą mieli do dyspozycji około 18 tys. rowerów. Szczególnym projektem będzie integracja działającego w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii Metroroweru z Kolejami Śląskimi, co stworzy jeden z pierwszych w Polsce systemów transportowych w modelu mobility as a service. – Miasta konsekwentnie rozwijają infrastrukturę rowerową, dostrzegając jej kluczową rolę w budowaniu zrównoważonego transportu – ocenia Tomasz Wojtkiewicz, prezes zarządu Grupy Nextbike.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.