TIM wspiera pływaczki – sponsoring sportowy Alicji Tchórz i Kornelii Fiedkiewicz

Michał Kostrowicki
TIM SA
ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
Do grona młodych talentów sportowych, które wspiera TIM S.A., dołączyły dwie polskie pływaczki – Alicja Tchórz oraz Kornelia Fiedkiewicz. Dzięki temu grono sportowców pod skrzydłami TIM-u powiększyło się dwukrotnie – sportsmenki dołączyły bowiem do dwójki judoków, Katarzyny Sobierajskiej i Damiana Szwarnowieckiego.
TIM S.A. podjął współpracę z pływaczkami w ramach programu wspierania młodych talentów sportowych, zwanego sponsoringiem społecznie zaangażowanym, wynikającego ze strategii odpowiedzialnego biznesu TIM pro.
Alicja Tchórz nieprzerwanie od 2008 roku jest członkinią Kadry Narodowej w pływaniu. Reprezentuje kluby MKS Juvenia Wrocław oraz New York Breakers (podczas International Swimming League). Ponadto jest doktorantką na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz założycielką portalu nasimistrzowie.pl. Reprezentowała Polskę podczas Igrzysk Olimpijskich w Londynie oraz Rio de Janeiro. Sześćdziesiąt razy ustanawiała nowe Rekordy Polski Seniorów. Do jej dorobku sportowego należą również:
- Mistrzostwa Europy Glasgow 2019 i Kazań 2021;
- Mistrzostwo i Rekord Świata w ratownictwie wodnym Adelajda 2018;
- 7 medali Mistrzostw Europy: Natanya 2015, Kopenhaga 2017, Glasgow 2019 oraz Kazań 2021;
- Wicemistrzostwo Igrzysk Sportów Nieolimpijskich The World Games Wrocław 2017;
- 4 medale Wojskowych Igrzysk Olimpijskich Wuhan 2019;
- Medale Pucharu Świata;
- 155 medali mistrzostw Polski Seniorów (w tym 102 złote);
- dwa złote oraz brązowy medal Mistrzostw Europy Juniorów 2008.
Kornelia Fiedkiewicz to 21-letnia sportsmenka, specjalizująca się w pływaniu stylem dowolnym. Uczestniczyła w Igrzyskach Olimpijskich w Tokio. Do jej największych osiągnięć należą mistrzostwo oraz brązowy medal Mistrzostw Europy, a także medal i rekord Mistrzostw Polski. Jej aktualne, najważniejsze plany sportowe to uczestnictwo w Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu w 2024 roku oraz starty w największych zawodach międzynarodowych.
Wspieranie młodych, obiecujących sportowców jest w TIM-ie obecne niemal od dekady. Przez kilka ostatnich lat TIM był sponsorem najlepszego polskiego golfisty, a zarazem olimpijczyka z Tokio – Adriana Meronka. Obecnie firma, obok pływaczek, wspiera dwóch obiecujących judoków – Damiana Szwarnowieckiego (współpraca od 2014 roku) oraz Katarzynę Sobierajską (współpraca od 2022 roku).

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.