TIM wspiera pływaczki – sponsoring sportowy Alicji Tchórz i Kornelii Fiedkiewicz
Michał Kostrowicki
TIM SA
ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
Do grona młodych talentów sportowych, które wspiera TIM S.A., dołączyły dwie polskie pływaczki – Alicja Tchórz oraz Kornelia Fiedkiewicz. Dzięki temu grono sportowców pod skrzydłami TIM-u powiększyło się dwukrotnie – sportsmenki dołączyły bowiem do dwójki judoków, Katarzyny Sobierajskiej i Damiana Szwarnowieckiego.
TIM S.A. podjął współpracę z pływaczkami w ramach programu wspierania młodych talentów sportowych, zwanego sponsoringiem społecznie zaangażowanym, wynikającego ze strategii odpowiedzialnego biznesu TIM pro.
Alicja Tchórz nieprzerwanie od 2008 roku jest członkinią Kadry Narodowej w pływaniu. Reprezentuje kluby MKS Juvenia Wrocław oraz New York Breakers (podczas International Swimming League). Ponadto jest doktorantką na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz założycielką portalu nasimistrzowie.pl. Reprezentowała Polskę podczas Igrzysk Olimpijskich w Londynie oraz Rio de Janeiro. Sześćdziesiąt razy ustanawiała nowe Rekordy Polski Seniorów. Do jej dorobku sportowego należą również:
- Mistrzostwa Europy Glasgow 2019 i Kazań 2021;
- Mistrzostwo i Rekord Świata w ratownictwie wodnym Adelajda 2018;
- 7 medali Mistrzostw Europy: Natanya 2015, Kopenhaga 2017, Glasgow 2019 oraz Kazań 2021;
- Wicemistrzostwo Igrzysk Sportów Nieolimpijskich The World Games Wrocław 2017;
- 4 medale Wojskowych Igrzysk Olimpijskich Wuhan 2019;
- Medale Pucharu Świata;
- 155 medali mistrzostw Polski Seniorów (w tym 102 złote);
- dwa złote oraz brązowy medal Mistrzostw Europy Juniorów 2008.
Kornelia Fiedkiewicz to 21-letnia sportsmenka, specjalizująca się w pływaniu stylem dowolnym. Uczestniczyła w Igrzyskach Olimpijskich w Tokio. Do jej największych osiągnięć należą mistrzostwo oraz brązowy medal Mistrzostw Europy, a także medal i rekord Mistrzostw Polski. Jej aktualne, najważniejsze plany sportowe to uczestnictwo w Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu w 2024 roku oraz starty w największych zawodach międzynarodowych.
Wspieranie młodych, obiecujących sportowców jest w TIM-ie obecne niemal od dekady. Przez kilka ostatnich lat TIM był sponsorem najlepszego polskiego golfisty, a zarazem olimpijczyka z Tokio – Adriana Meronka. Obecnie firma, obok pływaczek, wspiera dwóch obiecujących judoków – Damiana Szwarnowieckiego (współpraca od 2014 roku) oraz Katarzynę Sobierajską (współpraca od 2022 roku).
Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!
Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.