Komunikaty PR

TP Vision głównym partnerem FC Barcelona

2023-05-30  |  13:00
Biuro prasowe

 

TP Vision, właściciel marek Philips TV & Sound oraz AOC Audio, podpisał wieloletnią umowę z FC Barcelona – będzie „Głównym Partnerem” klubu. Logo marki Ambilight TV znajdzie się na rękawach koszulek pierwszego zespołu piłkarskiego. Widzowie Philips Ambilight TV będą mogli cieszyć się najbardziej wciągającymi, autentycznymi wrażeniami podczas oglądania w akcji światowej sławy drużyny piłkarskiej.

 

Barcelona, 25 maja 2023 r. – TP Vision, firma odpowiedzialna za projektowanie, produkcję i sprzedaż produktów Philips TV, Philips Sound i AOC Audio, ogłosiła zawarcie nowego partnerstwa - zostanie Głównym Partnerem legendarnej drużyny piłkarskiej FC Barcelona w zakresie urządzeń TV, wyświetlaczy i urządzeń audio. Partnerstwo będzie promować wiodącą na świecie gamę produktów telewizyjnych i audio oferowanych przez TP Vision oraz zwróci uwagę na należącą do firmy oryginalną technologię Ambilight TV i jej wyjątkową zdolność do przekształcania zwykłego telewizora we wciągające doświadczenie oglądania na poziomie nieporównywalnym z żadnym innym.

 

Logotyp Ambilight TV - jako jednego z trzech Głównych Partnerów klubu - pojawi się na rękawach koszulek męskiego pierwszego zespołu piłkarskiego od dnia 28 maja, czyli podczas ostatnich meczów sezonu 2022/23. Logo Ambilight TV zostanie wyraźnie wyeksponowane na stadionie, będzie też widoczne na ekranach telewizorów podczas oglądania meczów. Ponadto kluczowi gracze z męskich i kobiecych pierwszych drużyn piłkarskich FC Barcelona zostaną zaproszeni do zapoznania się bezpośrednio się z gamą produktów TP Vision, a w szczególności z unikalną ofertą Philips Ambilight TV i zostania ambasadorami marki. Będąc Głównym Partnerem klubu, TP Vision odegra również istotną rolę jako dostawca urządzeń TV i wyświetlaczy dla infrastruktury audiowizualnej na nowym stadionie Spotify Camp Nou, który stanie się największym i najbardziej innowacyjnym obiektem sportowym w Europie. Umowa przyznaje również TP Vision prawa stowarzyszeniowe z męskimi i żeńskimi pierwszymi zespołami piłkarskimi, a także z innymi profesjonalnymi drużynami sportowymi należącymi do klubu FC Barcelona.

 

Współpraca pomiędzy TP Vision i FC Barcelona wpisuje się strategię obydwu organizacji, polegającą na proaktywnym poszukiwaniu partnerów, którzy podzielają te same wartości i filozofię, i którzy mogą przyczynić się do wzmocnienia reputacji zarówno klubu, jak i firmy.

 

TP Vision i FC Barcelona mają tę samą wizję wynoszenia wydarzeń sportowych ponad przeciętność poprzez tworzenie wyjątkowego widowiska dla kibiców – bez względu gdzie się znajdują, na stadionie czy przed telewizorem. Motto FC Barcelona to „więcej niż klub” (Més que un club), a TP Vision oferuje konsumentom Ambilight TV „więcej niż telewizor”.

 

Telewizory Philips Ambilight są wyposażone w rzędy zintegrowanych, kolorowych diod LED, ułożonych wzdłuż tylnych krawędzi urządzenia, które na ścianie za telewizorem wyświetlają stale zmieniającą się aureolę światła - dokładnie dopasowanego kolorystyką do obrazu na ekranie. Ambilight daje wrażenie większego i lepszego obrazu telewizyjnego, który rozciąga się poza fizyczne granice urządzenia, a sam odbiornik wydaje się unosić w przestrzeni, mimo że jest przymocowany do ściany.

Korzyści z efektu tego typu podświetlenia są od dawna znane w świecie filmu. Badania przeprowadzone przez TP Vision wykazały jednak, że efekt Ambilight warto także zastosować podczas relacjonowania wydarzeń sportowych, jest on szczególnie efektywny przy transmisjach meczów piłki nożnej.

 

Efekt Ambilight okazał się ogromnym sukcesem, uzyskując jeden z najwyższych wskaźników satysfakcji konsumenta w branży elektroniki użytkowej, a także stanowiąc jedną z głównych przesłanek do ponownego kupna telewizora wyposażonego w tę technologią przez dotychczasowych klientów.

 

FC Barcelona - mistrzowie La Liga w sezonie 2022/2023 - to jeden z najbardziej popularnych klubów piłkarskich na świecie, z prawdziwie globalną społecznością zagorzałych fanów i wyjątkowym doświadczeniem dnia meczu, mimo że tylko nieliczni szczęśliwcy mogą na żywo oglądać drużynę grającą na Spotify Camp Nou.

 

Partnerstwo TP Vision i FC Barcelona umożliwi udostępnienie Ambilight TV wielu kibicom klubu, pozwoli też wszystkim fanom sportu odtworzyć na odbiorniku telewizyjnym Philips w swoim domu wyjątkowe wrażenia z meczu rozgrywanego na żywo na stadionie Spotify Camp Nou.

 

Komentując nowe partnerstwo, Kostas Vouzas, Główny Dyrektor Wykonawczy TP Vision (Philips TV & Sound na Europę i Ameryki) powiedział: „Cieszymy się, że możemy współpracować z prawdziwą ikoną światowego sportu, jaką jest FC Barcelona. To nowe partnerstwo jest naturalne, ponieważ obie nasze organizacje starają się rozszerzyć swoją ofertę daleko poza to, co oferowane jest standardowo, zapewniając naszym fanom wyjątkowe wrażenia, zarówno na żywo jak i w domu. Miliony konsumentów korzystają z naszych wyjątkowych telewizorów Ambilight w swoich domach, a długoterminowe partnerstwo z FC Barcelona podniesie fantastyczne wrażenia z korzystania z Ambilight TV do poziomu, na jaki naprawdę zasługuje”.

 

Komentując fakt zawarcia partnerstwa w imieniu FC Barcelona, Juli Guiu, Wiceprezes ds. Marketingu, powiedział: „Jesteśmy bardzo dumni, że możemy powitać TP Vision jako nowego Głównego Partnera FC Barcelona. Barça zawsze wyróżniała się zaangażowanym i dążeniem do doskonałości, zarówno na boisku, jak i poza nim. Umowa z TP Vision jest tego kolejnym przykładem, ponieważ współpracujemy ze światowym liderem w dziedzinie elektroniki i technologii audiowizualnej. To ogromny krok naprzód w komercyjnej strategii FC Barcelony we współpracy z międzynarodową firmą, która dzięki innowacji Ambilight TV zmieniła doświadczenie meczowe dla milionów fanów, którzy śledzą piłkę nożną w swoich domach, w porywającą i niezwykle satysfakcjonującą podróż”.

 

 

 

***

TP Vision

TP Vision Europe B.V. jest zarejestrowana w Holandii, a jej główna siedziba znajduje się w Amsterdamie. Jest spółką należącą do TPV Technology Limited („TPV”), jednego z wiodących światowych producentów monitorów i telewizorów. Założona w 2012 roku firma TP Vision jest dziś jednym z największych światowych graczy w branży telewizji konsumenckiej i audio. Opracowuje, produkuje i sprzedaje produkty i technologie elektroniki użytkowej, które zapewniają doskonałe wrażenia dźwiękowe i wizualne. Portfolio produktów TP Vision obejmuje konsumenckie produkty audio i telewizory, profesjonalne wyświetlacze i systemy obsługi treści. Te produkty i rozwiązania są wprowadzane na rynek za pośrednictwem własnej marki TP Vision, a także marki Philips, używanej na licencji firmy Koninklijke Philips N.V. Będąc właścicielem wiodących marek i producentem nagradzanych produktów, TP Vision zatrudnia ponad 2000 osób na całym świecie, prowadząc działalność w Europie, obu Amerykach, na Bliskim Wschodzie, w Indiach i wybranych krajach Azji i Pacyfiku.

FC Barcelona

FC Barcelona ma ponad 120-letnią tradycję, została założona w 1899 roku. Jej właścicielami jest ponad 140 000 członków klubu - sicios. Jest uważana za największy multisportowy klub na świecie. FC Barcelona jest silnie zakorzeniona w swoim mieście i kraju, ale jej obecność jest globalna – klub ma siedziby w miastach na trzech różnych kontynentach: w Barcelonie, Hongkongu i Nowym Jorku.

Barça stara się zmieniać świat poprzez sportową doskonałość. Dotyczy to również świata wiedzy - poprzez Centrum Innowacji Barça. Klub jest również znany ze swojego zaangażowania w sprawy społeczne, którymi zajmuje się za pośrednictwem Fundacji FC Barcelona, oraz z pracy na rzecz edukacji chłopców i dziewcząt w zakresie pozytywnych wartości sportu. Barça ma obecnie ponad 440 milionów fanów w mediach społecznościowych na całym świecie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race Biuro prasowe
2024-04-17 | 11:00

Biznes jednoczy siły w charytatywnym wyścigu ALL4Kids Charity Race

ALL4Kids to dobroczynna platforma utworzona z inicjatywy Rothschild & Co, która już od kilku lat jednoczy kilkadziesiąt firm i setki pracowników - we wspólnym pomaganiu.
Sport Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop
2024-04-04 | 11:17

Hubert Hurkacz nowym ambasadorem oraz inwestorem Waterdrop

Lider w branży napojów ogłasza rozpoczęcie współpracy z wybitnym polskim tenisistą Hubertem Hurkaczem. Polak, zajmujący obecnie dziesiąte miejsce w światowym rankingu ATP,
Sport Co drugi rowerzysta boi się jazdy po ulicy – badanie rankomat.pl
2024-03-26 | 01:00

Co drugi rowerzysta boi się jazdy po ulicy – badanie rankomat.pl

Tylko 56 proc. rowerzystów czuje się bezpiecznie podczas jazdy po ulicy razem z samochodami – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie multiporównywarki rankomat.pl. Mimo

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.