Turkish Airlines zostały oficjalnym sponsorem Ligi Mistrzów UEFA
Synertime
Aleja Wyścigowa
02-681 Warszawa
e.potocka|synertime.pl| |e.potocka|synertime.pl
668132416
www.synertime.pl
Oficjalnym sponsorem Ligi Mistrzów UEFA, jednej z najbardziej popularnych rozgrywek sportowych na świecie, zostały Turkish Airlines, które co roku przewożą miliony pasażerów z 129 państw na świecie. To prestiżowe partnerstwo, które będzie jedną z najważniejszych umów sponsorskich w historii tureckiego sportu, ma szczególne znaczenie, ponieważ finał Ligi Mistrzów UEFA w tym sezonie odbędzie się na Stadionie Olimpijskim Atatürka w Stambule 10 czerwca 2023 roku.
Organizacja Ligi Mistrzów UEFA, a wraz z nią jako sponsor Turkish Airlines, dociera do 678 milionów widzów w 200 krajach za pośrednictwem ponad 70 nadawców telewizyjnych. Kibice dzielą się również ekscytacją związaną z rozgrywkami w mediach społecznościowych, gdzie odnotowano 28 milionów interakcji. Narodowy przewoźnik Türkiye (Turcji) będzie miał wiele możliwości zaprezentowania swojego logo i nazwy przed, w trakcie i po meczach, w tym na ekranach LED wokół boiska. Ponadto w ramach umowy Turkish Airlines zostaną również oficjalnym sponsorem Superpucharu UEFA oraz finałów Ligi Mistrzów Futsalu i Ligi Młodzieżowej UEFA.
Ogłoszenie współpracy Turkish Airlines z Ligą Mistrzów UEFA nastąpiło w Centrum Kongresowym Haliç w Stambule z udziałem Prezesa Zarządu i Komitetu Wykonawczego Turkish Airlines Prof. Dr. Ahmeta Bolata i przedstawicieli kierownictwa linii lotniczych oraz Prezydenta UEFA Aleksandra Čeferina wraz z Dyrektorem Marketingu UEFA Guy-Laurentem Epsteinem.
„Jako narodowy przewoźnik Türkiye (Turcji) bardzo się cieszymy, że będziemy mogli sponsorować jedną z największych rozgrywek sportowych na świecie w ramach Ligi Mistrzów UEFA. Wraz ze zbliżającą się 100 rocznicą powstania Republiki Türkiye (Turcji), rozwijamy skrzydła i naszą markę, Turkish Airlines. Jako oficjalny sponsor trafimy do fanów w czterech zakątkach świata, a 10 czerwca 2023 roku zgromadzimy cały świat w Stambule. Wierzymy w jednoczącą moc sportu, który zbliża różne kultury. Jednym z naszych stałych celów jest bycie częścią najważniejszych turniejów na świecie” – powiedział Prof. Dr. Ahmet Bolat, Prezes Zarządu i Komitetu Wykonawczego Turkish Airlines.
„W imieniu Ligi Mistrzów UEFA, największych klubowych zmagań piłkarskich, bardzo się cieszymy, że możemy powitać na pokładzie naszego nowego partnera, Turkish Airlines. Obie nasze organizacje mają globalny zasięg, łącząc fanów na wszystkich kontynentach, dlatego też jesteśmy bardzo szczęśliwi, że pierwszy sezon z Turkish Airlines w roli partnera zakończy się finałem tego prestiżowego turnieju w ich ojczyźnie, a dokładnie w Stambule. UEFA i Turkish Airlines łączą podobne pasje i naprawdę wierzymy, że w przypadku naszego partnerstwa właściwie nie ma ograniczeń” – powiedział Guy-Laurent Epstein, Dyrektor Marketingu UEFA.
Turkish Airlines były pierwszymi liniami lotniczymi na świecie, które nawiązały współpracę z UEFA jako oficjalny sponsor UEFA Euro 2016. Narodowy przewoźnik Türkiye (Turcji) współpracował również ze znanymi drużynami, takimi jak FC Barcelona, Manchester United FC, Borussia Dortmund, Olympique Marsylia i CA River Plate. Reklama Turkish Airlines zatytułowana „The Selfie Shootout” z udziałem Kobego Bryanta i Lionela Messiego jest jedną z najczęściej oglądanych reklam wszech czasów.
Narodowy przewoźnik Türkiye (Turcji) nie koncentruje się tylko na piłce nożnej. Od 2010 roku jest sponsorem tytularnym Turkish Airlines EuroLeague, najważniejszego turnieju koszykarskiego w Europie. Ponadto Turkish Airlines wspierają też inne dyscypliny sportowe, takie jak siatkówka, tenis, golf, rugby i jeździectwo.
Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!
Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.