Turkish Airlines zostały oficjalnym sponsorem Ligi Mistrzów UEFA
Synertime
Aleja Wyścigowa
02-681 Warszawa
e.potocka|synertime.pl| |e.potocka|synertime.pl
668132416
www.synertime.pl
Oficjalnym sponsorem Ligi Mistrzów UEFA, jednej z najbardziej popularnych rozgrywek sportowych na świecie, zostały Turkish Airlines, które co roku przewożą miliony pasażerów z 129 państw na świecie. To prestiżowe partnerstwo, które będzie jedną z najważniejszych umów sponsorskich w historii tureckiego sportu, ma szczególne znaczenie, ponieważ finał Ligi Mistrzów UEFA w tym sezonie odbędzie się na Stadionie Olimpijskim Atatürka w Stambule 10 czerwca 2023 roku.
Organizacja Ligi Mistrzów UEFA, a wraz z nią jako sponsor Turkish Airlines, dociera do 678 milionów widzów w 200 krajach za pośrednictwem ponad 70 nadawców telewizyjnych. Kibice dzielą się również ekscytacją związaną z rozgrywkami w mediach społecznościowych, gdzie odnotowano 28 milionów interakcji. Narodowy przewoźnik Türkiye (Turcji) będzie miał wiele możliwości zaprezentowania swojego logo i nazwy przed, w trakcie i po meczach, w tym na ekranach LED wokół boiska. Ponadto w ramach umowy Turkish Airlines zostaną również oficjalnym sponsorem Superpucharu UEFA oraz finałów Ligi Mistrzów Futsalu i Ligi Młodzieżowej UEFA.
Ogłoszenie współpracy Turkish Airlines z Ligą Mistrzów UEFA nastąpiło w Centrum Kongresowym Haliç w Stambule z udziałem Prezesa Zarządu i Komitetu Wykonawczego Turkish Airlines Prof. Dr. Ahmeta Bolata i przedstawicieli kierownictwa linii lotniczych oraz Prezydenta UEFA Aleksandra Čeferina wraz z Dyrektorem Marketingu UEFA Guy-Laurentem Epsteinem.
„Jako narodowy przewoźnik Türkiye (Turcji) bardzo się cieszymy, że będziemy mogli sponsorować jedną z największych rozgrywek sportowych na świecie w ramach Ligi Mistrzów UEFA. Wraz ze zbliżającą się 100 rocznicą powstania Republiki Türkiye (Turcji), rozwijamy skrzydła i naszą markę, Turkish Airlines. Jako oficjalny sponsor trafimy do fanów w czterech zakątkach świata, a 10 czerwca 2023 roku zgromadzimy cały świat w Stambule. Wierzymy w jednoczącą moc sportu, który zbliża różne kultury. Jednym z naszych stałych celów jest bycie częścią najważniejszych turniejów na świecie” – powiedział Prof. Dr. Ahmet Bolat, Prezes Zarządu i Komitetu Wykonawczego Turkish Airlines.
„W imieniu Ligi Mistrzów UEFA, największych klubowych zmagań piłkarskich, bardzo się cieszymy, że możemy powitać na pokładzie naszego nowego partnera, Turkish Airlines. Obie nasze organizacje mają globalny zasięg, łącząc fanów na wszystkich kontynentach, dlatego też jesteśmy bardzo szczęśliwi, że pierwszy sezon z Turkish Airlines w roli partnera zakończy się finałem tego prestiżowego turnieju w ich ojczyźnie, a dokładnie w Stambule. UEFA i Turkish Airlines łączą podobne pasje i naprawdę wierzymy, że w przypadku naszego partnerstwa właściwie nie ma ograniczeń” – powiedział Guy-Laurent Epstein, Dyrektor Marketingu UEFA.
Turkish Airlines były pierwszymi liniami lotniczymi na świecie, które nawiązały współpracę z UEFA jako oficjalny sponsor UEFA Euro 2016. Narodowy przewoźnik Türkiye (Turcji) współpracował również ze znanymi drużynami, takimi jak FC Barcelona, Manchester United FC, Borussia Dortmund, Olympique Marsylia i CA River Plate. Reklama Turkish Airlines zatytułowana „The Selfie Shootout” z udziałem Kobego Bryanta i Lionela Messiego jest jedną z najczęściej oglądanych reklam wszech czasów.
Narodowy przewoźnik Türkiye (Turcji) nie koncentruje się tylko na piłce nożnej. Od 2010 roku jest sponsorem tytularnym Turkish Airlines EuroLeague, najważniejszego turnieju koszykarskiego w Europie. Ponadto Turkish Airlines wspierają też inne dyscypliny sportowe, takie jak siatkówka, tenis, golf, rugby i jeździectwo.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.